У 2026 році компанія представить нову модель, оснащену інноваційною системою Steer-by-Wire. Замість традиційного керма авто отримає штурвал, який не має прямого механічного зв’язку з колесами.
Технологія Steer-by-Wire передає команди водія до коліс за допомогою електроніки. У компанії запевняють, що це дозволило спростити конструкцію та суттєво підвищити маневровість: при поворотах більше не доведеться перебирати кермо руками. Завдяки зрізаному зверху штурвалу та зменшеній рульовій колонці простір на місці водія стане більшим, а огляд — кращим.
Нова система вже пройшла всі необхідні перевірки, включаючи випробування в реальних умовах. Найімовірніше, першим серійним Mercedes із таким керуванням стане оновлений седан EQS. Водночас компанія не є піонером у цій сфері — подібні рішення вже використовують деякі моделі Rolls-Royce, Tesla, Chevrolet і Lotus.
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
У ЄС можуть з'явитися недорогі електромобілі без частини обов'язкових систем безпеки. Чиновники розглядають таку ідею,…
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Leave a Comment