У 2026 році компанія представить нову модель, оснащену інноваційною системою Steer-by-Wire. Замість традиційного керма авто отримає штурвал, який не має прямого механічного зв’язку з колесами.
Технологія Steer-by-Wire передає команди водія до коліс за допомогою електроніки. У компанії запевняють, що це дозволило спростити конструкцію та суттєво підвищити маневровість: при поворотах більше не доведеться перебирати кермо руками. Завдяки зрізаному зверху штурвалу та зменшеній рульовій колонці простір на місці водія стане більшим, а огляд — кращим.
Нова система вже пройшла всі необхідні перевірки, включаючи випробування в реальних умовах. Найімовірніше, першим серійним Mercedes із таким керуванням стане оновлений седан EQS. Водночас компанія не є піонером у цій сфері — подібні рішення вже використовують деякі моделі Rolls-Royce, Tesla, Chevrolet і Lotus.
Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Leave a Comment