У 2026 році компанія представить нову модель, оснащену інноваційною системою Steer-by-Wire. Замість традиційного керма авто отримає штурвал, який не має прямого механічного зв’язку з колесами.
Технологія Steer-by-Wire передає команди водія до коліс за допомогою електроніки. У компанії запевняють, що це дозволило спростити конструкцію та суттєво підвищити маневровість: при поворотах більше не доведеться перебирати кермо руками. Завдяки зрізаному зверху штурвалу та зменшеній рульовій колонці простір на місці водія стане більшим, а огляд — кращим.
Нова система вже пройшла всі необхідні перевірки, включаючи випробування в реальних умовах. Найімовірніше, першим серійним Mercedes із таким керуванням стане оновлений седан EQS. Водночас компанія не є піонером у цій сфері — подібні рішення вже використовують деякі моделі Rolls-Royce, Tesla, Chevrolet і Lotus.
Автоексперт перерахував п'ятірку аксесуарів для авто, які часто продаються на маркетплейсах і в автомагазинах, і…
Більшість автомобілістів знає, що справні свічки запалювання забезпечують легкий запуск двигуна та його стабільну роботу.…
Позашляховик Toyota 4Runner давно здобув славу надійного та витривалого автомобіля. Проте варто зануритися в обговорення…
На багатьох дорогих моделях машин часто встановлюють величезні колеса з низьким профілем, які надають машині…
На китайському ринку незабаром з'явиться оновлений Nissan X-Trail 2025 у спеціальному виконанні Honor True Heart…
Поліцейські зупинили водія за перевищення швидкості. Після зупинки чоловік звернув увагу інспекторів на те, що…
Leave a Comment