У 2026 році компанія представить нову модель, оснащену інноваційною системою Steer-by-Wire. Замість традиційного керма авто отримає штурвал, який не має прямого механічного зв’язку з колесами.
Технологія Steer-by-Wire передає команди водія до коліс за допомогою електроніки. У компанії запевняють, що це дозволило спростити конструкцію та суттєво підвищити маневровість: при поворотах більше не доведеться перебирати кермо руками. Завдяки зрізаному зверху штурвалу та зменшеній рульовій колонці простір на місці водія стане більшим, а огляд — кращим.
Нова система вже пройшла всі необхідні перевірки, включаючи випробування в реальних умовах. Найімовірніше, першим серійним Mercedes із таким керуванням стане оновлений седан EQS. Водночас компанія не є піонером у цій сфері — подібні рішення вже використовують деякі моделі Rolls-Royce, Tesla, Chevrolet і Lotus.
Вже завтра у китайському місті Ченду стартує великий автосалон. Втім, уже сьогодні автовиробники розставляють свої…
Електромобілі вже міцно входять у наше повсякденне життя, проте навколо них досі багато міфів. Часто…
Carscoops повідомляє , що під час дорожньої пригоди прототип BMW iX3 зіткнувся лоб у лоб…
Volkswagen готує для шанувальників "гарячих" хетчбеків справжню сенсацію: підрозділ R розробляє екстремальну версію Golf R…
Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…
Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…
Leave a Comment