В Україні поліція почала приділяти більше уваги технічному стану автомобілів, особливо в умовах, коли обов’язковий техогляд для більшості транспортних засобів було скасовано. Як зазначає досвідчений патрульний інспектор, перевірки можуть стосуватися не лише гальмівної системи чи рульового управління, а й таких, здавалося б, дрібниць, як стан запасного колеса.
“Запаска” використовується для тимчасової заміни пошкодженого колеса, щоб доїхати до сервісу або додому. Проте чимало водіїв, встановивши запасне колесо, продовжують їздити на ньому тижнями або навіть місяцями. При цьому самі запасні колеса часто зберігаються роками без належного контролю за станом, що може становити серйозну небезпеку.
Інспектор нагадав: згідно з ПДР, глибина протектора має бути не менше 1,6 мм для літньої гуми і 4 мм – для зимової. Крім того, навіть якщо шина не використовувалася, її термін служби в середньому становить 5 років – згодом вона втрачає еластичність і може потріскатися.
Патрульний попереджає: використання старого або зношеного запасного колеса, що не відповідає технічним вимогам, є порушенням ст. 121 КУпАП. Це може обернутися штрафом від 340 до 510 гривень, а в разі серйозної несправності, яку неможливо усунути на місці, авто можуть евакуювати на штрафмайданчик.
Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…
Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…
З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…
Аналіз, проведений компанією iSeeCars, виявив цікаву закономірність: машини, пофарбовані в яскраві та незвичайні кольори, зберігають…
Volkswagen готує мінівен із хитрими дверима для суперництва із Zeekr. Британський Autocar з'ясував, що автовиробник…
У Верховній Раді готуються серйозні зміни, що можуть торкнутися всіх водіїв поважного віку. Йдеться про…
Leave a Comment