У своєму інтерв’ю генеральний директор Porsche зазначив, що він не впевнений у доцільності продажу електромобілів бренду в Китаї протягом наступних 2-3 років. Якби не китайський ринок, західні люксові автовиробники мали б значно гірші результати. Попит на їхні автомобілі в Китаї впав на 42%, і тепер цей сегмент становить лише 9 471 одиницю.
Проблема Porsche не полягає в тому, що модель 911 раптово втратила популярність. Основна проблема – це конкуренція з китайськими виробниками електромобілів, такими як Xiaomi, які пропонують значно дешевші авто, деякі з яких навіть перевищують Taycan чи Macan за потужністю. Керівник Porsche розуміє це, і замість того, щоб знижувати ціни або випускати більш доступні моделі, він розглядає можливість припинення продажу електромобілів у Китаї.
На автосалоні в Шанхаї цього року Олівер Блюм, генеральний директор Porsche, заявив, що компанія може зупинити продажі своїх електромобілів у Китаї в найближчому майбутньому: “Протягом наступних двох-трьох років ми побачимо, чи буде Porsche як електричний бренд в цій країні”.
Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…
Hyundai готує масштабне оновлення свого найпопулярнішого кросовера Tucson, який дебютує у другій половині 2026 року…
Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…
Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…
Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…
Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…
Leave a Comment