У своєму інтерв’ю генеральний директор Porsche зазначив, що він не впевнений у доцільності продажу електромобілів бренду в Китаї протягом наступних 2-3 років. Якби не китайський ринок, західні люксові автовиробники мали б значно гірші результати. Попит на їхні автомобілі в Китаї впав на 42%, і тепер цей сегмент становить лише 9 471 одиницю.
Проблема Porsche не полягає в тому, що модель 911 раптово втратила популярність. Основна проблема – це конкуренція з китайськими виробниками електромобілів, такими як Xiaomi, які пропонують значно дешевші авто, деякі з яких навіть перевищують Taycan чи Macan за потужністю. Керівник Porsche розуміє це, і замість того, щоб знижувати ціни або випускати більш доступні моделі, він розглядає можливість припинення продажу електромобілів у Китаї.
На автосалоні в Шанхаї цього року Олівер Блюм, генеральний директор Porsche, заявив, що компанія може зупинити продажі своїх електромобілів у Китаї в найближчому майбутньому: “Протягом наступних двох-трьох років ми побачимо, чи буде Porsche як електричний бренд в цій країні”.
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…
Перший повністю електричний компактний кросовер Subaru для Європи - модель Uncharted 2026 - вийде на…
Leave a Comment