У своєму інтерв’ю генеральний директор Porsche зазначив, що він не впевнений у доцільності продажу електромобілів бренду в Китаї протягом наступних 2-3 років. Якби не китайський ринок, західні люксові автовиробники мали б значно гірші результати. Попит на їхні автомобілі в Китаї впав на 42%, і тепер цей сегмент становить лише 9 471 одиницю.
Проблема Porsche не полягає в тому, що модель 911 раптово втратила популярність. Основна проблема – це конкуренція з китайськими виробниками електромобілів, такими як Xiaomi, які пропонують значно дешевші авто, деякі з яких навіть перевищують Taycan чи Macan за потужністю. Керівник Porsche розуміє це, і замість того, щоб знижувати ціни або випускати більш доступні моделі, він розглядає можливість припинення продажу електромобілів у Китаї.
На автосалоні в Шанхаї цього року Олівер Блюм, генеральний директор Porsche, заявив, що компанія може зупинити продажі своїх електромобілів у Китаї в найближчому майбутньому: “Протягом наступних двох-трьох років ми побачимо, чи буде Porsche як електричний бренд в цій країні”.
Зазвичай навіть початківці водії знають, які витратні матеріали в автомобілі потрібно міняти обов'язково - наприклад,…
За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…
Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…
Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…
Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…
Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…
Leave a Comment