У своєму інтерв’ю генеральний директор Porsche зазначив, що він не впевнений у доцільності продажу електромобілів бренду в Китаї протягом наступних 2-3 років. Якби не китайський ринок, західні люксові автовиробники мали б значно гірші результати. Попит на їхні автомобілі в Китаї впав на 42%, і тепер цей сегмент становить лише 9 471 одиницю.
Проблема Porsche не полягає в тому, що модель 911 раптово втратила популярність. Основна проблема – це конкуренція з китайськими виробниками електромобілів, такими як Xiaomi, які пропонують значно дешевші авто, деякі з яких навіть перевищують Taycan чи Macan за потужністю. Керівник Porsche розуміє це, і замість того, щоб знижувати ціни або випускати більш доступні моделі, він розглядає можливість припинення продажу електромобілів у Китаї.
На автосалоні в Шанхаї цього року Олівер Блюм, генеральний директор Porsche, заявив, що компанія може зупинити продажі своїх електромобілів у Китаї в найближчому майбутньому: “Протягом наступних двох-трьох років ми побачимо, чи буде Porsche як електричний бренд в цій країні”.
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…
В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…
Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…
Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…
З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…
Leave a Comment