У своєму інтерв’ю генеральний директор Porsche зазначив, що він не впевнений у доцільності продажу електромобілів бренду в Китаї протягом наступних 2-3 років. Якби не китайський ринок, західні люксові автовиробники мали б значно гірші результати. Попит на їхні автомобілі в Китаї впав на 42%, і тепер цей сегмент становить лише 9 471 одиницю.
Проблема Porsche не полягає в тому, що модель 911 раптово втратила популярність. Основна проблема – це конкуренція з китайськими виробниками електромобілів, такими як Xiaomi, які пропонують значно дешевші авто, деякі з яких навіть перевищують Taycan чи Macan за потужністю. Керівник Porsche розуміє це, і замість того, щоб знижувати ціни або випускати більш доступні моделі, він розглядає можливість припинення продажу електромобілів у Китаї.
На автосалоні в Шанхаї цього року Олівер Блюм, генеральний директор Porsche, заявив, що компанія може зупинити продажі своїх електромобілів у Китаї в найближчому майбутньому: “Протягом наступних двох-трьох років ми побачимо, чи буде Porsche як електричний бренд в цій країні”.
Поїздки на дачу часто стають справжнім випробуванням для автомобіля: їзда по пилових дорогах і перевантажений…
Nissan готує випуск нового компактного електромобіля на базі Renault Twingo, повідомляє AutoExpress. Новинка з'явиться у…
Експерт провів тест-драйв одного з найбільш популярних автомобілів на українському ринку - Volkswagen Polo п'ятого…
Шукаєте автомобіль, який прослужить десятиліттями? Фахівці склали новий рейтинг надійності автомобілів 2025 року - від…
Найкомпактніший і найдоступніший кросовер преміального суббренду Toyota - Lexus LBX - дебютував у 2023 році.…
Раніше компанія Tesla офіційно оголосила про оновлення своєї стратегії розвитку, зосередившись на розширенні виробництва більш…
Leave a Comment