Nissan прозвітував про найбільші збитки за свою історію. За підсумками фінансового року, що завершився в березні, Nissan зафіксував чистий збиток у розмірі 700-750 мільярдів єн (4,91-5,26 мільярда доларів США). Це стало рекордом для виробника, який проводить масштабну реструктуризацію бізнесу у боротьбі за виживання.
Активи Nissan у Північній Америці, Латинській Америці, Європі та Японії знецінилися на суму понад 500 мільярдів єн. Погіршують ситуацію та витрати на реструктуризацію, сума яких уже перевищила 60 мільярдів єн.
Новий генеральний директор Айван Еспіноза намагається врятувати автогіганта, що терпить фінансове лихо. Заради цього доводиться скорочувати робочі місця, знижувати виробничі темпи та закривати підприємства.
У березні повідомлялося, що Nissan визнав свою нежиттєздатність без вкладень ззовні. Переговори про злиття з Honda ні до чого не привели: угода зірвалася через небажання Nissan стати дочірньою компанією.
У Honda заявляли, що готові й надалі обговорювати потенційну співпрацю, але за умови, що Макото Учіда залишить посаду гендиректора. Однак після добровільної відставки Учіди про нові раунди переговорів не повідомлялося.
У березні повідомлялося про перезавантаження альянсу Nissan із його давнім партнером Renault. Компанії домовилися скоротити перехресне володіння акціями: Nissan отримав можливість продати до третини своєї частки Renault приблизно за 750 мільйонів доларів.
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Німецький преміальний бренд Audi готує до випуску повністю електричний компактний кросовер, який, за даними порталу…
Перша генерація великого седана Mercedes-Benz S-Class з'явилася ще у 1972 році. Відтоді модель дійшла до…
Leave a Comment