Nissan прозвітував про найбільші збитки за свою історію. За підсумками фінансового року, що завершився в березні, Nissan зафіксував чистий збиток у розмірі 700-750 мільярдів єн (4,91-5,26 мільярда доларів США). Це стало рекордом для виробника, який проводить масштабну реструктуризацію бізнесу у боротьбі за виживання.
Активи Nissan у Північній Америці, Латинській Америці, Європі та Японії знецінилися на суму понад 500 мільярдів єн. Погіршують ситуацію та витрати на реструктуризацію, сума яких уже перевищила 60 мільярдів єн.
Новий генеральний директор Айван Еспіноза намагається врятувати автогіганта, що терпить фінансове лихо. Заради цього доводиться скорочувати робочі місця, знижувати виробничі темпи та закривати підприємства.
У березні повідомлялося, що Nissan визнав свою нежиттєздатність без вкладень ззовні. Переговори про злиття з Honda ні до чого не привели: угода зірвалася через небажання Nissan стати дочірньою компанією.
У Honda заявляли, що готові й надалі обговорювати потенційну співпрацю, але за умови, що Макото Учіда залишить посаду гендиректора. Однак після добровільної відставки Учіди про нові раунди переговорів не повідомлялося.
У березні повідомлялося про перезавантаження альянсу Nissan із його давнім партнером Renault. Компанії домовилися скоротити перехресне володіння акціями: Nissan отримав можливість продати до третини своєї частки Renault приблизно за 750 мільйонів доларів.
Гібридні технології проникають практично в усі сегменти автомобільного ринку, і трирядні кросовери не стали винятком.…
Отримання протоколу або постанови за порушення правил дорожнього руху - ситуація, яка викликає стрес у…
У Китаї стартував продаж нового седана Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 року. Автомобіль виділяється переважно…
З настанням спеки багато водіїв вважають за краще не вмикати кондиціонер і відчиняють вікна, сподіваючись…
Розробка нових спортивних моделей компанії Toyota йде повним ходом, а список новинок у цьому сегменті…
У час, коли автовиробники активно просувають гібридні та електричні технології, не втрачають популярності й класичні…
Leave a Comment