Новини

Україна переходить на Євро-6 у 2025 році: що варто знати

Share

З 1 січня 2025 року в Україні почне діяти новий екологічний стандарт Євро-6 для легкових автомобілів. Це частина плану гармонізації з європейським законодавством і боротьби за чистіше повітря. Стандарт Євро-6 суттєво обмежує рівень шкідливих викидів у повітря, особливо таких речовин, як оксиди азоту, тверді частинки, чадний газ і вуглеводні. У порівнянні з Євро-5 він значно суворіший і насамперед впливає на дизельні авто.

Нові правила забороняють імпорт в Україну машин, що не відповідають нормам Євро-6. Це означає, що з 2025 року легкові авто з класом Євро-5 та нижче не можна буде офіційно завозити, якщо вони не були ввезені або вироблені до кінця 2024 року. Усі транспортні засоби також мають проходити сертифікацію, що підтверджує відповідність новим вимогам. Ця норма стосується як нових, так і вживаних авто, включаючи ті, що купуються за кордоном.

Нові екостандарти вплинуть і на ринок. Очікується подорожчання нових машин через необхідність встановлення дорогих фільтрів і систем очищення. Також зменшиться вибір на вторинному ринку, оскільки більшість доступних вживаних авто з Європи мають стандарт Євро-5. Це може тимчасово збільшити ціни. Крім того, через нові вимоги попит на дизельні авто, особливо в містах, може зменшитися.

Водночас залишаються альтернативи: гібриди і електромобілі, які або вже відповідають стандарту Євро-6, або взагалі не створюють викидів. Варто пам’ятати, що адаптація старого авто під нові вимоги — дорога та технічно складна справа, тому вигідніше купити машину, що вже відповідає стандарту. У 2024 році ще можна придбати авто з Євро-5, але з 2025 вони втратять свою актуальність для ввезення і можуть знизитися в ціні. Перехід на Євро-6 — це важливий крок до чистішого довкілля і нової якості автомобільного ринку в Україні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Євро-6

Останні записи

Оновлений хетчбек Cupra Born знову з’явився на тестах

Електричні VW ID.3 та Cupra Born не тільки мають спільну платформу, як і більшість моделей…

14.06.2025

Автопілот Tesla провалив тест безпеки з дитячим манекеном

Дві американські команди, які, судячи з усього, дуже роздратовані тим, як працює автопілот в електромобілях…

14.06.2025

Ford підтвердив перехід Escape на гібриди у старших комплектаціях

У 2026 модельному році частина версій Ford Escape перейде на гібридну силову установку за замовчуванням.…

14.06.2025

ТОП-10 двигунів Toyota, які здивували витривалістю

Toyota давно зарекомендувала себе як виробник неймовірно надійних автомобілів, і значну роль у цьому відіграють…

14.06.2025

Dacia Bigster на газу: реальний запас ходу перевищує заявлений

Минулої осені Dacia та Renault представили новий кросовер Bigster. Машина виявилася родичем бестселера Duster і…

14.06.2025

Toyota може випустити легковий пікап на базі нового RAV4

З того часу, як Toyota представила зовсім нове покоління кросовера RAV4, минуло менше місяця, і…

14.06.2025