Новини

Україна переходить на Євро-6 у 2025 році: що варто знати

Share

З 1 січня 2025 року в Україні почне діяти новий екологічний стандарт Євро-6 для легкових автомобілів. Це частина плану гармонізації з європейським законодавством і боротьби за чистіше повітря. Стандарт Євро-6 суттєво обмежує рівень шкідливих викидів у повітря, особливо таких речовин, як оксиди азоту, тверді частинки, чадний газ і вуглеводні. У порівнянні з Євро-5 він значно суворіший і насамперед впливає на дизельні авто.

Нові правила забороняють імпорт в Україну машин, що не відповідають нормам Євро-6. Це означає, що з 2025 року легкові авто з класом Євро-5 та нижче не можна буде офіційно завозити, якщо вони не були ввезені або вироблені до кінця 2024 року. Усі транспортні засоби також мають проходити сертифікацію, що підтверджує відповідність новим вимогам. Ця норма стосується як нових, так і вживаних авто, включаючи ті, що купуються за кордоном.

Нові екостандарти вплинуть і на ринок. Очікується подорожчання нових машин через необхідність встановлення дорогих фільтрів і систем очищення. Також зменшиться вибір на вторинному ринку, оскільки більшість доступних вживаних авто з Європи мають стандарт Євро-5. Це може тимчасово збільшити ціни. Крім того, через нові вимоги попит на дизельні авто, особливо в містах, може зменшитися.

Водночас залишаються альтернативи: гібриди і електромобілі, які або вже відповідають стандарту Євро-6, або взагалі не створюють викидів. Варто пам’ятати, що адаптація старого авто під нові вимоги — дорога та технічно складна справа, тому вигідніше купити машину, що вже відповідає стандарту. У 2024 році ще можна придбати авто з Євро-5, але з 2025 вони втратять свою актуальність для ввезення і можуть знизитися в ціні. Перехід на Євро-6 — це важливий крок до чистішого довкілля і нової якості автомобільного ринку в Україні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Євро-6

Останні записи

Toyota подовжила гарантію на один зі своїх найспритніших хетчбеків

Поява нинішньої ітерації Toyota GR Corolla датована 2022 роком, а 2024-го «заряджений» японський хетчбек пережив…

21.04.2025

Фахівці назвали основні кроки для правильного оформлення ДТП

У разі ДТП водій зобов’язаний діяти відповідно до закону. Ігнорування встановлених правил може призвести до…

21.04.2025

У мережі з’явилися «живі» фото Cadillac Vistiq напередодні презентації

Через два дні відкриється автосалон у Шанхаї, на якому відбудеться презентація нового кросовера Cadillac Vistiq…

21.04.2025

Фахівець розповів про функції подвійних вихлопних труб

У багатьох сучасних авто, особливо оснащених заднім приводом і спортивних, можна побачити двоствольні вихлопні труби.…

21.04.2025

Улюблений преміальний кросовер Toyota в Японії готується до оновлення

Четверте покоління кросовера Toyota Harrier, яке в Японії вважається «престижною» версією моделі RAV4, дебютувало п'ять…

21.04.2025

Новий Nissan Duster вперше показано на правдоподібному рендері

Renault представила третє покоління кросовера Duster у 2023 році. Автомобіль зберіг колишню популярність, яка, очевидно,…

21.04.2025