Новини

Європа стикається з переповненими складами автомобілів

Share

Європейська автомобільна промисловість продовжує стикатися з серйозними проблемами через низку факторів, таких як наслідки пандемії, посилення конкуренції та збільшення вимог з боку регуляторів. Про це повідомляє Le Figaro, аналізуючи ситуацію на ринку.

Одним із ключових моментів стало так зване «дизельгейт», який підірвав довіру до дизельних двигунів і прискорив перехід до електромобілів. Одночасно були введені нові екологічні стандарти та амбітні цілі Європарламенту щодо зниження викидів CO2, що також створило додатковий тиск на виробників.

Незважаючи на великі інвестиції в електричні моделі, попит на них не досяг очікуваних рівнів, особливо після скасування державних субсидій на електрокари, зокрема в Німеччині. У результаті дилерські склади заповнилися дорогими, але малопопулярними автомобілями.

Коронавірус також спричинив порушення ланцюгів постачання та затримав реалізацію великих проектів. Це призвело до зниження обсягів виробництва: у ЄС та Великій Британії з 18,7 млн легкових автомобілів у 2017 році до 14,16 млн у 2024 році. Франція, наприклад, скоротила випуск машин з 2,2 млн до 1,4 млн одиниць, її частка в європейському автопромі зменшилася з 19,6% у 2005 році до 9,1% сьогодні.

Жан-Луї Пеш, голова французької асоціації FIEV, зазначає, що Європа втрачає лідерські позиції, а відновити втрачені частки ринку буде дуже важко.

Серед пропозицій FIEV — створення загальноєвропейського інвестиційного механізму, подібного до американського закону IRA 2022 року, підтримка чистої енергетики та спрощення регуляторного навантаження. До 2030 року на автопром в ЄС можуть поширюватися 108 нових нормативних актів.

Пеш попереджає, що без вчасних заходів Франція ризикує втратити статус індустріальної держави і перетворитися на туристичний напрямок без власної промислової бази.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: ЄС

Останні записи

Ціни на пальне можуть впасти до 40 грн за літр: коли це станеться

Оптові ціни на імпорт палива в Україну знизяться, але це не призведе до значного зниження…

20.04.2025

Топ-5 машин, які найшвидше зношують гуму

Kwik Fit - це не просто шиномонтаж на кутку, а найбільша мережа в Британії, яка…

20.04.2025

В Україні змінять правила перевезення тварин: штрафи стануть жорсткішими

Міністерство розвитку громад та територій підготувало проєкт нової постанови Кабінету Міністрів, яка передбачає посилення правил…

20.04.2025

У Японії помітили гібридну версію Toyota Land Cruiser 300

Близько двох тижнів тому в мережі з’явилися фото нових версій Toyota Land Cruiser 300, підготовлених…

20.04.2025

В Україні очікується здешевлення пального: що варто знати водіям

У разі досягнення перемир’я на Чорному морі, структура імпорту пального в Україну може зазнати суттєвих…

19.04.2025

5 універсалів, які ви могли б не помітити, але вони варті уваги

Універсал спочатку створювався як автомобіль для перевезення людей і вантажів, і тому розробники намагалися зробити…

19.04.2025