Європейська автомобільна промисловість продовжує стикатися з серйозними проблемами через низку факторів, таких як наслідки пандемії, посилення конкуренції та збільшення вимог з боку регуляторів. Про це повідомляє Le Figaro, аналізуючи ситуацію на ринку.
Одним із ключових моментів стало так зване «дизельгейт», який підірвав довіру до дизельних двигунів і прискорив перехід до електромобілів. Одночасно були введені нові екологічні стандарти та амбітні цілі Європарламенту щодо зниження викидів CO2, що також створило додатковий тиск на виробників.
Незважаючи на великі інвестиції в електричні моделі, попит на них не досяг очікуваних рівнів, особливо після скасування державних субсидій на електрокари, зокрема в Німеччині. У результаті дилерські склади заповнилися дорогими, але малопопулярними автомобілями.
Коронавірус також спричинив порушення ланцюгів постачання та затримав реалізацію великих проектів. Це призвело до зниження обсягів виробництва: у ЄС та Великій Британії з 18,7 млн легкових автомобілів у 2017 році до 14,16 млн у 2024 році. Франція, наприклад, скоротила випуск машин з 2,2 млн до 1,4 млн одиниць, її частка в європейському автопромі зменшилася з 19,6% у 2005 році до 9,1% сьогодні.
Жан-Луї Пеш, голова французької асоціації FIEV, зазначає, що Європа втрачає лідерські позиції, а відновити втрачені частки ринку буде дуже важко.
Серед пропозицій FIEV — створення загальноєвропейського інвестиційного механізму, подібного до американського закону IRA 2022 року, підтримка чистої енергетики та спрощення регуляторного навантаження. До 2030 року на автопром в ЄС можуть поширюватися 108 нових нормативних актів.
Пеш попереджає, що без вчасних заходів Франція ризикує втратити статус індустріальної держави і перетворитися на туристичний напрямок без власної промислової бази.
В Україні почали діяти нові норми, які передбачають відповідальність водіїв за використання автомобіля із застарілою…
Після прем'єри нового покоління кросовера RAV4 одним із майбутніх автомобілів Toyota, який має побачити світ…
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…
В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…
Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…
Leave a Comment