Влада Мaдридa заборонила експлуатацію електричних скутерів на тротуарах, щоб усунути загрозу для пішоходів і допомогти в регуляції альтернативних транспортних технології, які стали більш популярними на тлі зусиль по скороченню забруднення повітря. Про це повідомляє Інфокар.
Тут відразу потрібно відзначити, що під «електроскутером» головним чином маються на увазі електричні самокати. Новий захід – наслідок відлуння у Франції. Справа в тому, що на тлі зростаючого попиту в останні місяці європейські міста наповнили пункти прокату електричних засобів індивідуального мобільності. Щоб не було бардаку, влада намагається знайти золоту середину в регуляції громадського та приватного транспорту, велосипедів і електричних скутерів, їм усім доведеться переміщатися по вулицях Мадрида з максимальною швидкістю 30 км/год.
Зі схожими проблемами в частині безпеки пішоходів зіткнулися і в інших містах світу. Наприклад, в Сан-Франциско, де через скарги мешканців на швидку їзду «електросамокатчиків» по тротуарах і парковку «зелених» транспортних засобів в недозволених місцях, влада міста зобов’язали сервіси по прокату електросамокатів прибрати всі пристрої з вулиць.
В управах районів чеської Праги теж звернули увагу на те, що користувачі електричних самокатів не дотримуються правила дорожнього руху, але єдиної стратегії поки не виробили. Напевно порушників почнуть штрафувати. Справа в тому, що даний транспортний засіб, відповідно до місцевого законодавства прирівнюється до велосипеда, а значить користувач зобов’язаний виконувати правила, передбачені для велосипедистів – одягати шолом, не їздити по тротуарах, а переміщатися тільки по спеціальних велосипедних доріжках.
Дивно, але однією з небагатьох країн, де електричні самокати прирівняні до пішоходів, є Казахстан, де власники цих ТЗ зобов’язані знати і дотримуватися правил дорожнього руху, які стосуються цієї категорії учасників дорожнього руху.
З початку року в Україні внаслідок дорожньо-транспортних пригод загинули майже три тисячі людей, а основною…
Hyundai завершує розробку нового покоління кросовера Tucson, який готується до переходу у п'яту генерацію. Хоча…
Автомобілів із таксистським минулим на вторинному ринку стає дедалі більше. Якщо раніше це були переважно…
Журнал "Consumer Reports" оцінив надійність німецьких кросоверів 2025 року та склав рейтинг найвитриваліших моделей. Вражаюче,…
Корейська компанія Kia зарекомендувала себе як один із найнадійніших азіатських виробників автомобілів. Проте не всі…
Chevrolet може повернути Camaro у 2026 році. Після завершення виробництва шостого покоління у 2024 році…
Leave a Comment