Categories: Новини

Влaда зaборонила популярний вид транспорту

Share

Влада Мaдридa заборонила експлуатацію електричних скутерів на тротуарах, щоб усунути загрозу для пішоходів і допомогти в регуляції альтернативних транспортних технології, які стали більш популярними на тлі зусиль по скороченню забруднення повітря. Про це повідомляє Інфокар.

Тут відразу потрібно відзначити, що під «електроскутером» головним чином маються на увазі електричні самокати. Новий захід – наслідок відлуння у Франції. Справа в тому, що на тлі зростаючого попиту в останні місяці європейські міста наповнили пункти прокату електричних засобів індивідуального мобільності. Щоб не було бардаку, влада намагається знайти золоту середину в регуляції громадського та приватного транспорту, велосипедів і електричних скутерів, їм усім доведеться переміщатися по вулицях Мадрида з максимальною швидкістю 30 км/год.

Зі схожими проблемами в частині безпеки пішоходів зіткнулися і в інших містах світу. Наприклад, в Сан-Франциско, де через скарги мешканців на швидку їзду «електросамокатчиків» по ​​тротуарах і парковку «зелених» транспортних засобів в недозволених місцях, влада міста зобов’язали сервіси по прокату електросамокатів прибрати всі пристрої з вулиць.

В управах районів чеської Праги теж звернули увагу на те, що користувачі електричних самокатів не дотримуються правила дорожнього руху, але єдиної стратегії поки не виробили. Напевно порушників почнуть штрафувати. Справа в тому, що даний транспортний засіб, відповідно до місцевого законодавства прирівнюється до велосипеда, а значить користувач зобов’язаний виконувати правила, передбачені для велосипедистів – одягати шолом, не їздити по тротуарах, а переміщатися тільки по спеціальних велосипедних доріжках.

Дивно, але однією з небагатьох країн, де електричні самокати прирівняні до пішоходів, є Казахстан, де власники цих ТЗ зобов’язані знати і дотримуватися правил дорожнього руху, які стосуються цієї категорії учасників дорожнього руху.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Китаї стартував продаж Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 з 408 к.с.

У Китаї стартував продаж нового седана Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 року. Автомобіль виділяється переважно…

16.06.2025

Як відкриті вікна впливають на комфорт і безпеку в авто

З настанням спеки багато водіїв вважають за краще не вмикати кондиціонер і відчиняють вікна, сподіваючись…

16.06.2025

Toyota готує цілу лінійку спорткарів: від нового GR86 до відродженої Celica

Розробка нових спортивних моделей компанії Toyota йде повним ходом, а список новинок у цьому сегменті…

16.06.2025

10 бензинових кросоверів, які можуть подолати 500 000 км без капремонту

У час, коли автовиробники активно просувають гібридні та електричні технології, не втрачають популярності й класичні…

16.06.2025

Як ребра на даху роблять кросовер безпечнішим і економнішим

Якщо придивитися до будь-якого сучасного кросовера або позашляховика зверху - можна помітити характерні ребра на…

16.06.2025

Опубліковано перший рендер нового Hyundai Sonata дев’ятого покоління

Компанія Hyundai наближається до дебюту дев'ятого покоління седана Sonata. Хоча остаточний вигляд новинки залишається загадкою,…

16.06.2025