Categories: Новини

Влaда зaборонила популярний вид транспорту

Share

Влада Мaдридa заборонила експлуатацію електричних скутерів на тротуарах, щоб усунути загрозу для пішоходів і допомогти в регуляції альтернативних транспортних технології, які стали більш популярними на тлі зусиль по скороченню забруднення повітря. Про це повідомляє Інфокар.

Тут відразу потрібно відзначити, що під «електроскутером» головним чином маються на увазі електричні самокати. Новий захід – наслідок відлуння у Франції. Справа в тому, що на тлі зростаючого попиту в останні місяці європейські міста наповнили пункти прокату електричних засобів індивідуального мобільності. Щоб не було бардаку, влада намагається знайти золоту середину в регуляції громадського та приватного транспорту, велосипедів і електричних скутерів, їм усім доведеться переміщатися по вулицях Мадрида з максимальною швидкістю 30 км/год.

Зі схожими проблемами в частині безпеки пішоходів зіткнулися і в інших містах світу. Наприклад, в Сан-Франциско, де через скарги мешканців на швидку їзду «електросамокатчиків» по ​​тротуарах і парковку «зелених» транспортних засобів в недозволених місцях, влада міста зобов’язали сервіси по прокату електросамокатів прибрати всі пристрої з вулиць.

В управах районів чеської Праги теж звернули увагу на те, що користувачі електричних самокатів не дотримуються правила дорожнього руху, але єдиної стратегії поки не виробили. Напевно порушників почнуть штрафувати. Справа в тому, що даний транспортний засіб, відповідно до місцевого законодавства прирівнюється до велосипеда, а значить користувач зобов’язаний виконувати правила, передбачені для велосипедистів – одягати шолом, не їздити по тротуарах, а переміщатися тільки по спеціальних велосипедних доріжках.

Дивно, але однією з небагатьох країн, де електричні самокати прирівняні до пішоходів, є Казахстан, де власники цих ТЗ зобов’язані знати і дотримуватися правил дорожнього руху, які стосуються цієї категорії учасників дорожнього руху.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Cadillac випустив лімітовану серію автомобілів ручної роботи

2024 знаменує 20-річний ювілей V-серії - високопродуктивних моделей Cadillac. На честь цієї події Cadillac випустив…

17.05.2024

Названі автокомпанії лідери з продажу електромобілів у 2023 році

Продажі електромобілів у світі минулого року досягли 9.6 мільйонів одиниць, не враховуючи гібриди з можливістю…

17.05.2024

З’ясувалося, чому Hyundai Santa Fe провалив краш-тести

Нещодавно Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) протестував Hyundai Santa Fe 2024 , який не отримав нагороду Top Safety Pick+ .…

17.05.2024

Ford вимагає від постачальників скорочення витрат

Ford Motor закликає своїх постачальників знизити витрати у спробі підтримати рентабельність електромобілів, йдеться у внутрішньому меморандумі…

17.05.2024

Mitsubishi готує нове покоління культового мінівену Delica (D:6)

У гамі Mitsubishi компактний мінівен Delica існує з далекого 1968 року. З того часу автомобіль…

17.05.2024

Jaguar представив прощальний F-Pace напередодні переходу на електромобілі

Jaguar відзначає завершення доби свого розкішного позашляховика F-Pace випуском спеціальної версії 90th Anniversary Edition. Ця…

17.05.2024