Вирішувати проблему «евроблях» треба не суто шляхом обмежень або нових норм розмитнення. Про це заявив в ефірі каналу «Еспрессо» секретар Комітету ВР з питань національної безпеки і оборони Іван Винник.
«Моя пропозиція грунтувалося на стягнення щорічної плати за користування українською інфраструктурою. Умовно, 200-300, можливо, 400 доларів в рік. Без вимоги зворотного виїзду авто протягом року. Абсолютно офіційно. Так бюджет отримав би щорічно до 10 млрд грн на ремонт доріг. У той же час люди відчували б себе захищеними », – сказав він.
« Україна є частиною європейського суспільства, і, на мій погляд, це треба розглядати не в контексті якихось адміністративно-обмежувальних заходів. Так само не зовсім вірним буде питання розмитнення, тому що тут є очевидний конфлікт інтересів. Власники «евроблях» хочуть дешевше, а держава хоче справедливості по відношенню до тих, хто розмитнив свої авто у той спосіб, який передбачений законом «, – резюмував нардеп.
Електромобілі вже звична картина на дорогах, але багато власників поводяться з ними як із телефонами…
Компанія Renault разом із Geely готується запустити новий проект під назвою Aurora 2, який стане…
Багато водіїв вважають, що сезонна заміна шин обмежується поїздкою на шиномонтаж і зміною комплекту, але…
Електричний Volvo EX90 підтвердив високий рівень безпеки марки: у новому циклі тестів Euro NCAP SUV…
Фінансові труднощі не зупинили Nissan, а навпаки - підштовхнули компанію до активнішої розробки нових моделей.…
Експерти оприлюднили перелік найкращих позашляховиків, які варто розглянути для покупки у 2025 році. Це практичні…
Leave a Comment