Вирішувати проблему «евроблях» треба не суто шляхом обмежень або нових норм розмитнення. Про це заявив в ефірі каналу «Еспрессо» секретар Комітету ВР з питань національної безпеки і оборони Іван Винник.
«Моя пропозиція грунтувалося на стягнення щорічної плати за користування українською інфраструктурою. Умовно, 200-300, можливо, 400 доларів в рік. Без вимоги зворотного виїзду авто протягом року. Абсолютно офіційно. Так бюджет отримав би щорічно до 10 млрд грн на ремонт доріг. У той же час люди відчували б себе захищеними », – сказав він.
« Україна є частиною європейського суспільства, і, на мій погляд, це треба розглядати не в контексті якихось адміністративно-обмежувальних заходів. Так само не зовсім вірним буде питання розмитнення, тому що тут є очевидний конфлікт інтересів. Власники «евроблях» хочуть дешевше, а держава хоче справедливості по відношенню до тих, хто розмитнив свої авто у той спосіб, який передбачений законом «, – резюмував нардеп.
Французька компанія Renault готує для Європи оновлений електричний Twingo 2026 року - компактний та практичний…
На європейських дорогах помітили оновлений BMW iX1 2027, який демонструє новий стиль Neue Klasse та…
Компанія Mitsubishi, ймовірно, готує нову версію кросовера Outlander із більш вираженим позашляховим характером. Про це…
В Україні на вторинному автомобільному ринку особливо популярний бюджетний сегмент. Українці охоче купують недорогі машини,…
Tesla Cybertruck після оновлень отримав престижну нагороду IIHS Top Safety Pick+ у США, що підтверджує…
Прототип Volkswagen ID. Cross 2026 знову помітили на тестах, цього разу майже без камуфляжу. На…
Leave a Comment