Вирішувати проблему «евроблях» треба не суто шляхом обмежень або нових норм розмитнення. Про це заявив в ефірі каналу «Еспрессо» секретар Комітету ВР з питань національної безпеки і оборони Іван Винник.
«Моя пропозиція грунтувалося на стягнення щорічної плати за користування українською інфраструктурою. Умовно, 200-300, можливо, 400 доларів в рік. Без вимоги зворотного виїзду авто протягом року. Абсолютно офіційно. Так бюджет отримав би щорічно до 10 млрд грн на ремонт доріг. У той же час люди відчували б себе захищеними », – сказав він.
« Україна є частиною європейського суспільства, і, на мій погляд, це треба розглядати не в контексті якихось адміністративно-обмежувальних заходів. Так само не зовсім вірним буде питання розмитнення, тому що тут є очевидний конфлікт інтересів. Власники «евроблях» хочуть дешевше, а держава хоче справедливості по відношенню до тих, хто розмитнив свої авто у той спосіб, який передбачений законом «, – резюмував нардеп.
Влада українських міст поступово обмежує використання електросамокатів. Зокрема, восени центр Івано-Франківська стане зоною без електросамокатів,…
Перед включенням кондиціонера в автомобілі багато водіїв замислюються, чи потрібно чекати після запуску двигуна. Автомеанік…
Найближчим часом Toyota може здивувати шанувальників Land Cruiser 300 2026 новим електрифікованим варіантом, який дозволить їздити практично…
Більшість водіїв автомобілів з автоматичною коробкою передач (АКПП) вважають режим "Паркування" (P) достатньо надійним для…
Восени цього року BMW готує для європейських покупців низку оновлень та нових опцій, які торкнуться…
Двигун 2JZ вважається одним із найнадійніших в історії Toyota, і результати нещодавнього огляду лише підтвердили…
Leave a Comment