Новини

BMW обігнала Audi та Mercedes-Benz з продажу електромобілів

Share

Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала 368 475 електромобілів, що більше, ніж у Audi та Mercedes-Benz разом узятих. Ці бренди продали сумарно 349 060 одиниць (Audi – 164 000, Mercedes-Benz – 185 059).

Продаж Audi знизився на 8%, а Mercedes-Benz втратив 23,1% порівняно з минулим роком. У той же час, інші марки BMW Group показали впевнене зростання. MINI збільшив продаж електрокарів на 24,3%, досягнувши 56 171 проданої одиниці, а Rolls-Royce завдяки популярності електричного купе Spectre реалізував 1 890 автомобілів.

Незважаючи на загальний спад продажів BMW на 4% (менше 2,5 млн автомобілів), частка електромобілів у лінійці зросла з 14,7% у 2023 році до 17,4% у 2024 році. Компанія має намір довести цей показник до 50% до кінця десятиліття.

BMW робить ставку на нову архітектуру Neue Klasse, яка стане основою наступних поколінь електромобілів. Першим автомобілем на цій платформі стане електричний кросовер iX3, його прем’єра відбудеться найближчими місяцями. У 2026 році з’явиться седан i3, а лише до 2028 року BMW планує випустити не менше шести нових електромобілів.

Neue Klasse запропонує передові технології, включаючи новітні циліндричні батареї шостого покоління, густина енергії яких збільшиться на 20%. Платформа підтримуватиме 800-вольтову систему, що дозволить заряджати електромобілі на 300 км лише за 10 хвилин.

У силовій установці eDrive шостого покоління застосовуватимуться синхронні двигуни без постійних магнітів та асинхронні мотори для передньої осі у повнопривідних версіях. Конфігурація дозволить встановлювати до чотирьох електромоторів із сумарною потужністю до 1360 к.с. (1000 кВт).

Завдяки цим інноваціям запас ходу майбутніх електромобілів BMW може досягати 900 км за циклом WLTP, що перевищить нинішній максимум 701 км, який демонструє BMW iX. Крім того, Neue Klasse дозволить значно знизити виробничі витрати, зробивши електромобілі BMW ще більш конкурентоспроможними.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen презентував автономне таксі для ринків Європи та США

Компанія Volkswagen та її суббренд MOIA, що спеціалізується на новій мобільності, представили серійну версію повністю…

19.06.2025

Потужний Volkswagen ID.2 вперше помітили під час тестів

Volkswagen вирішив зайняти своє місце в сегменті компактних спорткарів, де вже представлений Polo GTI. Німецька…

19.06.2025

Зношені шини й запаска: коли водієві реально загрожує штраф

У червні 2025 року в українських медіа з'явилися повідомлення, що патрульна поліція почала масово штрафувати…

19.06.2025

Автомеханік назвав 5 причин, чому МКПП набагато вигідніша за автомат

Дискусії про переваги "механіки" чи "автомата" не вщухають вже десятиліттями. Вибір трансмісії часто залежить від…

19.06.2025

Які гідравлічні компоненти найчастіше потребують сервісного втручання?

Гідравліка є невід'ємною частиною багатьох машин і пристроїв, що використовуються в різних галузях промисловості, будівництва…

19.06.2025

Tesla визнає падіння попиту на свої електрокари

Занедбаний торговий центр поступово заповнюється автомобілями Tesla, що викликає питання про рівень попиту на них.…

18.06.2025