Якщо інспектор дорожньо-патрульної служби наполягає на проведенні процедури вимірювання тонування, водій не повинен перешкоджати йому в цьому. Слід мати на увазі, що за фактом проведення якої-небудь дії, інспектор складає протокол про адміністративне правопорушення.
В цьому випадку водій може в протоколі вказати, що під час вимірювання тонування йому не було надано відповідні документи на вимірювальний прилад (сертифікація і висновок про щорічну повірку), а також не було дотримано умови, при яких проводилось вимірювання ступеня тонування.
Зроблена відмітка в протоколі про адміністративне правопорушення – це тільки півсправи. Після складання документа водій повинен негайно звернутися до відділень, яке координує роботу дорожньо-патрульної служби зі скаргою. Зазвичай, це можна зробити протягом 10 днів з дати складання протоколу, а також слід звернутися в судові інстанції для оскарження рішення про адміністративне правопорушення.
Важливо розуміти, що прилад вимірювання тонування буде показувати відсоток світла, яке автомобільне скло здатне пропустити.
Отриманий залишок від 100% і буде величиною тонування.
Наприклад, якщо на датчику буде 75%, то це означає, що 75% світла проникло через скло, а 25% затримано тонуванням. Отже, ступінь тонування і становить 25%.
Тонування автомобільного скла – давно стало звичним явищем серед автомобілістів. Її наносять за допомогою спеціального покриття в спеціалізованих автосалонах на сайте або центрах технічного обслуговування.
При нанесенні тонування, як і в будь-якій іншій справі, важливо доручити виконання роботи кваліфікованим фахівцям. Це забезпечить довготривалість експлуатації, естетичну привабливість і відповідність вимогам ГОСТу.
Серед автолюбителів основними перевагами тонування називаються:
Поліпшення естетичного вигляду транспортного засобу (тонування здатне доповнити екстер’єр авто і значно підвищити його презентабельність);
Забезпечення конфіденційності (тонування стекол не залишить у пасажирів відчуття, що вони пересуваються в авто на очах у всіх. Зрештою, тонування додає деякого затишку в інтер’єр ТС);
Безпека (при розбитті скла осколки не будуть розлітатися на всі боки, а будуть утримуватися нанесеним плівковим покриттям);
Підвищення ударної міцності (нанесена тонувальна плівка здатна істотно збільшити стійкість на розбиття скла).
З недоліків відзначається тільки підвищений інтерес з боку інспектор дорожньо-патрульних служб, та слабкою видимістю вночі.
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…
В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…
Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…
Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…
З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…
Leave a Comment