Головним фактором для автовласників, які встановлюють газобалонне обладнання (ГБО), є зниження витрат на пальне. Однак після підвищення акцизів на автогаз його ціна вже не є вдвічі нижчою за бензин, що зменшило кількість охочих переобладнати авто.
Аналітики Інституту досліджень авторинку підрахували, що у 2024 році ГБО було встановлено на 21,5 тисячі транспортних засобів. Для порівняння, у 2023 році ця цифра складала 37,7 тисячі, а в 2022 році — 22,3 тисячі.
Офіційний поділ за типами транспортних засобів:
Динаміка показує, що ціна автогазу безпосередньо впливає на попит на ГБО. У 2023 році ціна починалась з 32 грн/л, потім знижувалася до 28 грн/л навесні, а влітку стабілізувалась на рівні 26,50 грн/л. Восени 2023 року ціни різко зросли до 35 грн/л, що залишалося актуальним до кінця року, а на початку 2025 року ціна знову піднялась до 36,8 грн/л. Це призводить до зменшення кількості переобладнаних авто.
Серед марок автомобілів, які найчастіше переобладнували на газ, лідирує Skoda Octavia старих випусків, з середнім віком 18 років. Nissan Rogue займає друге місце, з середнім віком 8 років. Найбільшу частку серед переобладнаних авто складають кросовери (35%), далі йдуть легкові автомобілі “гольф” класу (23%) та міські автомобілі класу В (20%).
Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…
Рання весна в Україні змусила деяких водіїв перейти на літні шини, але різке похолодання зробило…
Кросовер Q5 залишається для Audi, можливо, головним продуктом: за обсягами продажів він перевершує решту моделей…
Mercedes-Benz продовжує тестування другого покоління GLB-Class, який стане частиною оновленої компактної лінійки бренду. Прототип моделі…
Audi оголосила про масштабну стратегію оновлення свого модельного ряду на 2025 рік, запланувавши запуск десяти…
Очікувана прем'єра бюджетного кросовера Toyota RAV4 6-го покоління наближається, і хоча подробиці залишаються під покривом…
Leave a Comment