Головним фактором для автовласників, які встановлюють газобалонне обладнання (ГБО), є зниження витрат на пальне. Однак після підвищення акцизів на автогаз його ціна вже не є вдвічі нижчою за бензин, що зменшило кількість охочих переобладнати авто.
Аналітики Інституту досліджень авторинку підрахували, що у 2024 році ГБО було встановлено на 21,5 тисячі транспортних засобів. Для порівняння, у 2023 році ця цифра складала 37,7 тисячі, а в 2022 році — 22,3 тисячі.
Офіційний поділ за типами транспортних засобів:
Динаміка показує, що ціна автогазу безпосередньо впливає на попит на ГБО. У 2023 році ціна починалась з 32 грн/л, потім знижувалася до 28 грн/л навесні, а влітку стабілізувалась на рівні 26,50 грн/л. Восени 2023 року ціни різко зросли до 35 грн/л, що залишалося актуальним до кінця року, а на початку 2025 року ціна знову піднялась до 36,8 грн/л. Це призводить до зменшення кількості переобладнаних авто.
Серед марок автомобілів, які найчастіше переобладнували на газ, лідирує Skoda Octavia старих випусків, з середнім віком 18 років. Nissan Rogue займає друге місце, з середнім віком 8 років. Найбільшу частку серед переобладнаних авто складають кросовери (35%), далі йдуть легкові автомобілі “гольф” класу (23%) та міські автомобілі класу В (20%).
Останніми роками автовиробники активно експериментують із гібридними технологіями, і концерн Stellantis не став винятком -…
Нещодавно найпопулярніший кросовер Mazda CX-5 перейшов у нове покоління, отримавши точкові зміни у зовнішності. Тепер…
Новинка буде доступна лише в одній комплектації - S 450 e L, а офіційна ціна…
У Південній Кореї компанія Renault має власний завод, де нині випускають кросовер Grand Koleos -…
Не всі трансмісії однакові: одні ламаються вже після 100 000 км, інші ж здатні пережити…
Румунський бренд Dacia офіційно представив оновлений Jogger 2026 модельного року - одну з найпрактичніших моделей…
Leave a Comment