В епоху цифрових технологій Opel та Citroen зробили несподіване рішення, запропонувавши автомобілі без сенсорних екранів. Базові версії Opel Frontera та Citroen C3 Aircross тепер продаються без мультимедійної системи, а замість звичного дисплея у центральній консолі встановлено тримач для смартфона.
Обидві моделі побудовані на платформі Grande Panda та орієнтовані на максимальну простоту. Залежно від ринку покупці можуть вибрати комплектацію з механічною коробкою передач, класичним ручним гальмом і склопідйомниками з ручкою, що обертається. Незважаючи на мінімалістичний інтер’єр, автомобілі оснащені кондиціонером із звичними фізичними кнопками. У дорожчих версіях пропонується автоматичний клімат-контроль та цифровий екран замість аналогової панелі приладів.
Серед інших особливостей Frontera та C3 Aircross – можливість замовити семимісне компонування, що є рідкістю серед субкомпактних кросоверів. Однак 1,2-літровий трициліндровий турбомотор потужністю 100 л. навряд чи забезпечить впевнену динаміку при повному завантаженні.
Деяким водіям такий підхід може здатися надто радикальним, але початкова ціна C3 Aircross в Європі менше 20 000 євро робить цей автомобіль доступним вибором для тих, хто цінує практичність і простоту в експлуатації.
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
З приходом весни автомобілістам слід замислитись не тільки про зміну шин, а й про технічне…
Кросовер Mazda CX-5, що з'явився в 2011 році, відразу ж завоював звання популярної моделі, а…
Незважаючи на те, що Mitsubishi ще не підтвердила це офіційно, позашляховик Pajero повертається. Розробка автомобіля…
Leave a Comment