В епоху цифрових технологій Opel та Citroen зробили несподіване рішення, запропонувавши автомобілі без сенсорних екранів. Базові версії Opel Frontera та Citroen C3 Aircross тепер продаються без мультимедійної системи, а замість звичного дисплея у центральній консолі встановлено тримач для смартфона.
Обидві моделі побудовані на платформі Grande Panda та орієнтовані на максимальну простоту. Залежно від ринку покупці можуть вибрати комплектацію з механічною коробкою передач, класичним ручним гальмом і склопідйомниками з ручкою, що обертається. Незважаючи на мінімалістичний інтер’єр, автомобілі оснащені кондиціонером із звичними фізичними кнопками. У дорожчих версіях пропонується автоматичний клімат-контроль та цифровий екран замість аналогової панелі приладів.
Серед інших особливостей Frontera та C3 Aircross – можливість замовити семимісне компонування, що є рідкістю серед субкомпактних кросоверів. Однак 1,2-літровий трициліндровий турбомотор потужністю 100 л. навряд чи забезпечить впевнену динаміку при повному завантаженні.
Деяким водіям такий підхід може здатися надто радикальним, але початкова ціна C3 Aircross в Європі менше 20 000 євро робить цей автомобіль доступним вибором для тих, хто цінує практичність і простоту в експлуатації.
Renault натякнула на можливе повернення "заряджених" моделей Renault Sport, незважаючи на офіційну відмову від лінійки…
Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…
Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…
Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…
З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…
Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…
Leave a Comment