В епоху цифрових технологій Opel та Citroen зробили несподіване рішення, запропонувавши автомобілі без сенсорних екранів. Базові версії Opel Frontera та Citroen C3 Aircross тепер продаються без мультимедійної системи, а замість звичного дисплея у центральній консолі встановлено тримач для смартфона.
Обидві моделі побудовані на платформі Grande Panda та орієнтовані на максимальну простоту. Залежно від ринку покупці можуть вибрати комплектацію з механічною коробкою передач, класичним ручним гальмом і склопідйомниками з ручкою, що обертається. Незважаючи на мінімалістичний інтер’єр, автомобілі оснащені кондиціонером із звичними фізичними кнопками. У дорожчих версіях пропонується автоматичний клімат-контроль та цифровий екран замість аналогової панелі приладів.
Серед інших особливостей Frontera та C3 Aircross – можливість замовити семимісне компонування, що є рідкістю серед субкомпактних кросоверів. Однак 1,2-літровий трициліндровий турбомотор потужністю 100 л. навряд чи забезпечить впевнену динаміку при повному завантаженні.
Деяким водіям такий підхід може здатися надто радикальним, але початкова ціна C3 Aircross в Європі менше 20 000 євро робить цей автомобіль доступним вибором для тих, хто цінує практичність і простоту в експлуатації.
Китайська компанія Zeekr презентувала оновлену версію свого флагманського електромобіля 001 — це вже друге велике…
Актуальному Audi Q7 другого покоління виповнилося вже десять років. Попри дві модернізації, модель так і…
Питання проходження техогляду для вантажопасажирських автомобілів часто викликає суперечки. Поліція інколи прирівнює їх до вантажних…
На честь 20-річчя свого дизайн-центру Centro Stile компанія Lamborghini представила концепт-кар Manifesto – сміливе бачення…
Британський журнал What Car? оприлюднив результати масштабного дослідження Reliability Survey 2025, у якому проаналізували відгуки…
У мережі з'явилися перші фотографії нового, більш доступного Tesla Model Y, зроблені на дорогах Техасу.…
Leave a Comment