Багато автовиробників планують повернутися до виробництва автомобілів з традиційними двигунами внутрішнього згоряння. Франція також відмовилася перенести заборону на продаж бензинових і дизельних автомобілів з 2040 на 2035 рік.
Проти “зеленого” курсу Європейського парламенту виступають не лише автокомпанії, а й національні законодавчі органи. Брюссель вимагає, щоб до 2035 року всі автомобілі стали електричними, що стає дедалі складнішим.
Французька влада не критикує цей план відкрито, акцентуючи на тому, що багато родин не можуть дозволити собі електромобілі через низький рівень доходів. Великі автовиробники ризикують отримати великі штрафи за неспроможність виконати вимоги, а інтерес до електричних автомобілів на Заході знижується. Крім того, нова адміністрація США відмовилася від субсидій на електричні автомобілі, а канцлер Німеччини скасував їх.
Розчарування почалося ще в 2021 році, коли 30 країн вирішили припинити виробництво бензинових та дизельних двигунів. Це змусило компанії, такі як Ford, Mercedes, Volkswagen та Volvo, переглянути свої стратегії. Результати були не надто втішними. Volvo призупинила проект Polestar, а Volkswagen і Ford висловили думку, що перехід на електромобілі стався занадто рано.
Toyota ще минулого року розпочала випробування нового покоління свого популярного кросовера RAV4, проте до офіційної…
Деякі водії віддають перевагу плавному стилю водіння, оскільки вважають, що це допомагає зберегти мотор автомобіля…
Автовиробники все частіше повертаються до класичних двигунів внутрішнього згоряння, а французький парламент підтримав цю тенденцію,…
Зчеплення є одним із ключових елементів трансмісії, що забезпечує ефективну роботу двигуна та коробки передач.…
В Україні застосовуються два основні способи штрафування водіїв за перевищення швидкості: автоматичні камери та портативні…
Моторна олива — ключовий елемент для нормальної роботи двигуна, оскільки вона зменшує тертя між деталями…
Leave a Comment