Автовиробники все частіше повертаються до класичних двигунів внутрішнього згоряння, а французький парламент підтримав цю тенденцію, відмовившись переносити заборону на продаж бензинових та дизельних авто з 2040 на 2035 рік.
Раніше Євросоюз зобов’язав автокомпанії повністю перейти на електромобілі до 2035 року, але виконання цих вимог виявилося проблематичним. Франція пояснює свою позицію тим, що електромобілі залишаються недоступними багатьом громадянам, а виробники стикаються з мільярдними штрафами за невиконання екологічних норм.
Така ситуація спостерігається й інших країнах. У США почали відмовлятися від субсидій на електрокари, а Німеччина вже скасувала пільги. Volkswagen та Volvo визнали, що різкий перехід на електротягу був поспішним. Ford змушений скорочувати випуск електричних F-150 Lightning через падіння попиту та перемикатися на бензинові Ranger та Bronco.
Єдиним винятком залишається Норвегія, де електрокари активно субсидуються. Проте головний інженер Осло Тобіас Вольф визнав, що перехід на електротягу не зробив повітря у містах значно чистішим.
У Китаї офіційно представили Tesla Model YL - подовжену версію кросовера з трьома рядами сидінь…
Останні SUV-моделі Hyundai продемонстрували помітний відхід від попередніх дизайнерських рішень компанії. Спершу оновлений Santa Fe…
Багато людей часто цікавляться, який пробіг вважається нормальним для однорічних або кількарічних автомобілів. На перший…
В Україні суттєво спростили правила продажу вживаних автомобілів. Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка дозволяє автосалонам…
У середині літа компанія Porsche почала випробування нового покоління кросовера Cayenne, який вважається флагманом SUV…
Ще донедавна серед автовласників було поширене переконання, що після активної поїздки на автомобілі з турбованим…
Leave a Comment