Автовиробники все частіше повертаються до класичних двигунів внутрішнього згоряння, а французький парламент підтримав цю тенденцію, відмовившись переносити заборону на продаж бензинових та дизельних авто з 2040 на 2035 рік.
Раніше Євросоюз зобов’язав автокомпанії повністю перейти на електромобілі до 2035 року, але виконання цих вимог виявилося проблематичним. Франція пояснює свою позицію тим, що електромобілі залишаються недоступними багатьом громадянам, а виробники стикаються з мільярдними штрафами за невиконання екологічних норм.
Така ситуація спостерігається й інших країнах. У США почали відмовлятися від субсидій на електрокари, а Німеччина вже скасувала пільги. Volkswagen та Volvo визнали, що різкий перехід на електротягу був поспішним. Ford змушений скорочувати випуск електричних F-150 Lightning через падіння попиту та перемикатися на бензинові Ranger та Bronco.
Єдиним винятком залишається Норвегія, де електрокари активно субсидуються. Проте головний інженер Осло Тобіас Вольф визнав, що перехід на електротягу не зробив повітря у містах значно чистішим.
Компанія Opel змінила свої плани щодо повного переходу на електромобілі до 2028 року. Німецький виробник…
Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…
Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…
В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…
Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…
Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…
Leave a Comment