Автовиробники все частіше повертаються до класичних двигунів внутрішнього згоряння, а французький парламент підтримав цю тенденцію, відмовившись переносити заборону на продаж бензинових та дизельних авто з 2040 на 2035 рік.
Раніше Євросоюз зобов’язав автокомпанії повністю перейти на електромобілі до 2035 року, але виконання цих вимог виявилося проблематичним. Франція пояснює свою позицію тим, що електромобілі залишаються недоступними багатьом громадянам, а виробники стикаються з мільярдними штрафами за невиконання екологічних норм.
Така ситуація спостерігається й інших країнах. У США почали відмовлятися від субсидій на електрокари, а Німеччина вже скасувала пільги. Volkswagen та Volvo визнали, що різкий перехід на електротягу був поспішним. Ford змушений скорочувати випуск електричних F-150 Lightning через падіння попиту та перемикатися на бензинові Ranger та Bronco.
Єдиним винятком залишається Норвегія, де електрокари активно субсидуються. Проте головний інженер Осло Тобіас Вольф визнав, що перехід на електротягу не зробив повітря у містах значно чистішим.
Кросовери, особливо оснащені 4-циліндровим двигуном, не можуть їхати так само, як суперкари, а тим паче…
Tesla без зайвого шуму запустила тестування свого сервісу роботаксі в Остіні (Техас), проте поки що…
В Україні передбачена відповідальність за ігнорування вимоги поліцейського зупинити транспортний засіб. У 2025 році за…
Американський автовиробник Ford презентував концептуальні варіанти позашляховика Bronco, розроблені спеціально для жіночої аудиторії. Нові модифікації…
Сучасні транспортні засоби вже на заводі оснащуються безліччю різних функцій, про які багато водіїв навіть…
Офіційні особи Toyota і Lexus оголосили про те, що починаючи з липня цього року покупців…
Leave a Comment