Автовиробники все частіше повертаються до класичних двигунів внутрішнього згоряння, а французький парламент підтримав цю тенденцію, відмовившись переносити заборону на продаж бензинових та дизельних авто з 2040 на 2035 рік.
Раніше Євросоюз зобов’язав автокомпанії повністю перейти на електромобілі до 2035 року, але виконання цих вимог виявилося проблематичним. Франція пояснює свою позицію тим, що електромобілі залишаються недоступними багатьом громадянам, а виробники стикаються з мільярдними штрафами за невиконання екологічних норм.
Така ситуація спостерігається й інших країнах. У США почали відмовлятися від субсидій на електрокари, а Німеччина вже скасувала пільги. Volkswagen та Volvo визнали, що різкий перехід на електротягу був поспішним. Ford змушений скорочувати випуск електричних F-150 Lightning через падіння попиту та перемикатися на бензинові Ranger та Bronco.
Єдиним винятком залишається Норвегія, де електрокари активно субсидуються. Проте головний інженер Осло Тобіас Вольф визнав, що перехід на електротягу не зробив повітря у містах значно чистішим.
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment