В Україні застосовуються два основні способи штрафування водіїв за перевищення швидкості: автоматичні камери та портативні радарі TrueCam. Кожен з цих методів має свої особливості, і важливо розуміти, коли можуть виникати помилки, що призводять до накладення незаконних штрафів.
Дорожні камери автоматично фіксують порушення швидкості. Камера вимірює швидкість транспортного засобу, а потім за номерним знаком визначає власника автомобіля, якому надсилається штраф. Хоча цей метод є досить надійним, варто зазначити, що не завжди він точно відображає реальний стан справ, тому важливо бути обізнаними про можливі помилки.
З портативними радарами ситуація складніша. Важливо, щоб поліцейський дотримувався чітких інструкцій і правил їх використання. Радар не можна використовувати за певних умов: під час дощу, туману чи снігу, а також якщо відстань між радаром і автомобілем становить менше 15 або більше 61 метра. Якщо вимірювання проводиться в таких умовах, це може призвести до неточних результатів і незаконних штрафів.
Не всі інспектори дотримуються цих обмежень, і в деяких випадках може бути порушення правил використання радарів. В результаті водії можуть отримати неправомірно накладені штрафи, які становлять 340 гривень.
Якщо ви стали жертвою такої ситуації, найкращим варіантом буде звернутися до суду. Хоча це може зайняти деякий час, це єдиний спосіб довести, що штраф був накладений із порушенням норм.
Щоб уникнути ситуацій із незаконними штрафами, водіям слід бути уважними до умов, за яких може бути зафіксовано порушення. Якщо ви вважаєте, що вимірювання швидкості проводилось неналежним чином або за допомогою несертифікованого пристрою, обов’язково вимагайте перегляду постанови. Також варто перевіряти правильність вимірювань і звертатися до юристів, якщо необхідно оскаржити штраф в суді.
З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…
Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…
Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…
Зима шкодить не лише двигуну та ходовій частині, а й кузову авто. Мороз, волога, сіль…
Хоча єдиного офіційного списку "п'яти найпоширеніших зимових штрафів" не існує, найчастіші порушення взимку пов'язані зі…
За даними Bloomberg, Volkswagen розглядає розширення лінійки електромобілів з великим запасом ходу для Європи та…
Leave a Comment