Новини

У Китаї може з’явитися новий автогігант

Share

Переговори щодо об’єднання Nissan та Honda не принесли результатів, хоча така угода створила б третього за величиною автовиробника у світі. Однак на тлі жорсткої конкуренції в Китаї консолідація автомобільного ринку стає неминучою. Нові чутки про можливе злиття цього разу стосуються двох великих китайських компаній – Dongfeng Motor і Changan Automobile.

Реструктуризація як перший крок до злиття

Dongfeng Motor оголосила про плани реструктуризації, яка може змінити структуру контролюючих акціонерів, але не позначиться на головному власнику – державі. Тим часом Changan Automobile повідомила, що China South Industries Group Co., яка володіє часткою компанії, також готується до реорганізації разом з іншою державною корпорацією.

Синхронність цих заяв викликала припущення про можливе злиття Dongfeng та Changan. Обидва автовиробники входять до «великої четвірки» державних автогігантів Китаю, і об’єднання дозволило б їм ефективніше конкурувати з приватними гравцями ринку.

Можлива структура нового автоконцерну

За чутками, керівництво нового об’єднання контролюватиме Dongfeng. Очікується, що головою ради директорів стане Ян Цинь, який наразі обіймає аналогічну посаду в Dongfeng. Також компанія, ймовірно, призначить і генерального директора майбутнього автогіганта.

Натомість Чжу Хуажун, нинішній голова Changan, не матиме керівних посад у новому концерні, оскільки планує піти у відставку цього року.

Потенційні наслідки злиття

Якщо угода відбудеться, об’єднана компанія зможе продавати до 4,58 млн автомобілів на рік. Це дозволить їй випередити BYD у Китаї та вийти на сьоме місце у світі серед автовиробників.

Консолідація допоможе Dongfeng та Changan:

  • оптимізувати ланцюги постачання,
  • знизити витрати на комплектуючі,
  • зміцнити свої позиції у боротьбі з приватними автовиробниками.

Контекст змін на ринку

FAW, Dongfeng та Changan залишаються найбільшими державними автокомпаніями Китаю. Однак вони поступаються динамічним приватним конкурентам (Li Auto, Nio, XPeng) у впровадженні нових технологій. Саме тому китайська влада прагне прибрати регуляторні бар’єри та посилити державні концерни через об’єднання ресурсів.

Аналітики припускають, що така реструктуризація може стати ключем до виживання державних автогігантів у нових ринкових умовах.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Китай

Останні записи

Поліція пояснила, чому не варто наносити захисну плівку на вживані авто

Представник поліції розповів, чому не можна наносити додатковий захист на деталі кузова вживаного автомобіля. Сьогодні…

20.06.2025

Що загрожує власникам авто на іноземній реєстрації в Україні: розмір штрафів і порядок

Повноваження накладати штрафи на власників автомобілів з іноземною реєстрацією наразі мають як працівники поліції, так…

20.06.2025

Автоексперт перерахував помилки, які призводять до перевитрати палива

Автомобіль може "з'їдати" більше палива, ніж повинен, навіть без видимих поломок. Автомеханік з 10-ти річним…

20.06.2025

Tesla готує шестимісну Model Y у конфігурації 2+2+2

Tesla може представити нову версію кросовера Model Y з трьома рядами сидінь у конфігурації 2+2+2.…

20.06.2025

В Україні можуть запровадити обов’язкову зимову гуму з 1 листопада

У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…

19.06.2025

Як зекономити пальне: 4 прості поради для кожного водія

Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…

19.06.2025