Новини

У Китаї може з’явитися новий автогігант

Переговори щодо об’єднання Nissan та Honda не принесли результатів, хоча така угода створила б третього за величиною автовиробника у світі. Однак на тлі жорсткої конкуренції в Китаї консолідація автомобільного ринку стає неминучою. Нові чутки про можливе злиття цього разу стосуються двох великих китайських компаній – Dongfeng Motor і Changan Automobile.

Реструктуризація як перший крок до злиття

Dongfeng Motor оголосила про плани реструктуризації, яка може змінити структуру контролюючих акціонерів, але не позначиться на головному власнику – державі. Тим часом Changan Automobile повідомила, що China South Industries Group Co., яка володіє часткою компанії, також готується до реорганізації разом з іншою державною корпорацією.

Синхронність цих заяв викликала припущення про можливе злиття Dongfeng та Changan. Обидва автовиробники входять до «великої четвірки» державних автогігантів Китаю, і об’єднання дозволило б їм ефективніше конкурувати з приватними гравцями ринку.

Можлива структура нового автоконцерну

За чутками, керівництво нового об’єднання контролюватиме Dongfeng. Очікується, що головою ради директорів стане Ян Цинь, який наразі обіймає аналогічну посаду в Dongfeng. Також компанія, ймовірно, призначить і генерального директора майбутнього автогіганта.

Натомість Чжу Хуажун, нинішній голова Changan, не матиме керівних посад у новому концерні, оскільки планує піти у відставку цього року.

Потенційні наслідки злиття

Якщо угода відбудеться, об’єднана компанія зможе продавати до 4,58 млн автомобілів на рік. Це дозволить їй випередити BYD у Китаї та вийти на сьоме місце у світі серед автовиробників.

Консолідація допоможе Dongfeng та Changan:

  • оптимізувати ланцюги постачання,
  • знизити витрати на комплектуючі,
  • зміцнити свої позиції у боротьбі з приватними автовиробниками.

Контекст змін на ринку

FAW, Dongfeng та Changan залишаються найбільшими державними автокомпаніями Китаю. Однак вони поступаються динамічним приватним конкурентам (Li Auto, Nio, XPeng) у впровадженні нових технологій. Саме тому китайська влада прагне прибрати регуляторні бар’єри та посилити державні концерни через об’єднання ресурсів.

Аналітики припускають, що така реструктуризація може стати ключем до виживання державних автогігантів у нових ринкових умовах.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Китай

Останні записи

Названо спосіб, який прискорить прогрівання будь-якого двигуна

Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…

09.12.2025

Що робити, якщо поліція зупинила автомобіль без підстав

Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…

09.12.2025

Toyota показала електричний кросовер bZ4X 2026 року

Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…

09.12.2025

На ЗСУ передали п’ять нових Renault Duster для розвідки

Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…

09.12.2025

Tesla Model Y та Renault Scenic увійшли в топ надійних електромобілів на вторинному ринку

Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…

09.12.2025

Subaru представила свій перший електричний кросовер для Європи

Перший повністю електричний компактний кросовер Subaru для Європи - модель Uncharted 2026 - вийде на…

09.12.2025