Новини

Водіїв без техогляду чекає арешт і позбавлення прав: що потрібно знати

Share

Технічний огляд транспортних засобів в Україні є важливою та обов’язковою процедурою для певних категорій автомобілів і спеціальної техніки. До таких категорій належать автобуси, вантажні автомобілі, таксі та комерційний транспорт. Ця вимога спрямована на забезпечення безпеки як водіїв, так і пасажирів, а також інших учасників дорожнього руху.

Що ще варто знати

Для зазначених транспортних засобів встановлені доволі суворі вимоги до стану, в якому вони мають знаходитися. Автомобіль повинен бути технічно справним, відповідати екологічним нормам, мати робочі гальмівну та рульову системи, а також справне освітлення. Будь-які порушення цих правил можуть призвести до серйозних наслідків як для водія, так і для експлуатації транспортного засобу загалом. Це підкреслює важливість регулярного обслуговування та перевірки автомобілів, які знаходяться в комерційному чи громадському користуванні.

Законодавством передбачена відповідальність за відсутність документів, що підтверджують проходження технічного огляду. Перший раз порушення такого роду карається штрафом у розмірі 340 гривень. Це регламентується частиною 4 статті 121 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП). На перший погляд, штраф може здатися не дуже значним, але ігнорування цієї вимоги може спричинити значні ускладнення для водія.

У випадку повторного порушення правила технічного огляду водія можуть позбавити права керування транспортним засобом строком до шести місяців. Це є доволі серйозною санкцією, яка впливає не лише на можливість використання автомобіля, але й може створити додаткові труднощі для водіїв, які працюють у транспортній сфері. Крім того, як альтернатива позбавленню прав, закон передбачає можливість адміністративного арешту строком від п’яти до десяти діб. Такий захід застосовується в найгірших випадках, коли інші методи впливу на порушника не дають результатів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт назвав причини для ТО нової машини з автосалону

Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…

19.03.2025

В нових автомобілях Toyota з’являться старі запчастини

Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…

19.03.2025

Названо головні ризики купівлі автомобіля з великою кількістю власників

Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…

19.03.2025

Як визначити знос шин: експерти назвали головні сигнали

Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…

19.03.2025

BMW обігнала Audi та Mercedes-Benz з продажу електромобілів

Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…

19.03.2025

Volvo показала EX30 Cross Country на реальних фотографіях

Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…

19.03.2025