Новини

Водіїв без техогляду чекає арешт і позбавлення прав: що потрібно знати

Share

Технічний огляд транспортних засобів в Україні є важливою та обов’язковою процедурою для певних категорій автомобілів і спеціальної техніки. До таких категорій належать автобуси, вантажні автомобілі, таксі та комерційний транспорт. Ця вимога спрямована на забезпечення безпеки як водіїв, так і пасажирів, а також інших учасників дорожнього руху.

Що ще варто знати

Для зазначених транспортних засобів встановлені доволі суворі вимоги до стану, в якому вони мають знаходитися. Автомобіль повинен бути технічно справним, відповідати екологічним нормам, мати робочі гальмівну та рульову системи, а також справне освітлення. Будь-які порушення цих правил можуть призвести до серйозних наслідків як для водія, так і для експлуатації транспортного засобу загалом. Це підкреслює важливість регулярного обслуговування та перевірки автомобілів, які знаходяться в комерційному чи громадському користуванні.

Законодавством передбачена відповідальність за відсутність документів, що підтверджують проходження технічного огляду. Перший раз порушення такого роду карається штрафом у розмірі 340 гривень. Це регламентується частиною 4 статті 121 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП). На перший погляд, штраф може здатися не дуже значним, але ігнорування цієї вимоги може спричинити значні ускладнення для водія.

У випадку повторного порушення правила технічного огляду водія можуть позбавити права керування транспортним засобом строком до шести місяців. Це є доволі серйозною санкцією, яка впливає не лише на можливість використання автомобіля, але й може створити додаткові труднощі для водіїв, які працюють у транспортній сфері. Крім того, як альтернатива позбавленню прав, закон передбачає можливість адміністративного арешту строком від п’яти до десяти діб. Такий захід застосовується в найгірших випадках, коли інші методи впливу на порушника не дають результатів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Cadillac презентував Escalade IQ з вражаючою батареєю

У США можна замовити новий Cadillac Escalade IQ, який, за заявами компанії, став найбільшим електричним…

23.01.2025

Експерт розповів, як підготувати авто до зимових морозів

Автоексперт поділився важливими порадами, які допоможуть забезпечити безпроблемний запуск автомобіля взимку. Що варто знати По-перше,…

23.01.2025

Електричний Land Rover Defender отримає абсолютно нову архітектуру

У 2023 році Land Rover оголосила про плани випустити повністю електричний Defender протягом двох років.…

23.01.2025

Renault готує нове крос-купе на заміну Arkana: як він може виглядати

Минулої осені Renault представила новий кросовер Bigster, який на початку січня надійшов у продаж у…

23.01.2025

Друге покоління Q5 Sportback: новий рівень динаміки та технологій у преміум-сегменті

Audi представила нове покоління Q5 Sportback, продовжуючи традиції стилю та функціональності. Новий дизайн підкреслює спортивний…

23.01.2025

Нові вимоги для реєстрації автомобілів: що потрібно знати

З 21 січня 2025 року в Україні вступили в силу нові правила щодо реєстрації транспортних…

23.01.2025