Новини

Водіїв без техогляду чекає арешт і позбавлення прав: що потрібно знати

Share

Технічний огляд транспортних засобів в Україні є важливою та обов’язковою процедурою для певних категорій автомобілів і спеціальної техніки. До таких категорій належать автобуси, вантажні автомобілі, таксі та комерційний транспорт. Ця вимога спрямована на забезпечення безпеки як водіїв, так і пасажирів, а також інших учасників дорожнього руху.

Що ще варто знати

Для зазначених транспортних засобів встановлені доволі суворі вимоги до стану, в якому вони мають знаходитися. Автомобіль повинен бути технічно справним, відповідати екологічним нормам, мати робочі гальмівну та рульову системи, а також справне освітлення. Будь-які порушення цих правил можуть призвести до серйозних наслідків як для водія, так і для експлуатації транспортного засобу загалом. Це підкреслює важливість регулярного обслуговування та перевірки автомобілів, які знаходяться в комерційному чи громадському користуванні.

Законодавством передбачена відповідальність за відсутність документів, що підтверджують проходження технічного огляду. Перший раз порушення такого роду карається штрафом у розмірі 340 гривень. Це регламентується частиною 4 статті 121 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП). На перший погляд, штраф може здатися не дуже значним, але ігнорування цієї вимоги може спричинити значні ускладнення для водія.

У випадку повторного порушення правила технічного огляду водія можуть позбавити права керування транспортним засобом строком до шести місяців. Це є доволі серйозною санкцією, яка впливає не лише на можливість використання автомобіля, але й може створити додаткові труднощі для водіїв, які працюють у транспортній сфері. Крім того, як альтернатива позбавленню прав, закон передбачає можливість адміністративного арешту строком від п’яти до десяти діб. Такий захід застосовується в найгірших випадках, коли інші методи впливу на порушника не дають результатів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо найпроблемніші Renault на вторинному ринку

Щомісяця в Україну завозять близько 20 000 вживаних автомобілів, більшість із яких - з Європи.…

20.06.2025

Audi планує будівництво заводу в США через тарифний тиск

Німецький автогігант Audi, що належить концерну Volkswagen, розглядає будівництво нового заводу в південних штатах США.…

20.06.2025

Як неправильне паркування скорочує термін служби шин

Багато водіїв ретельно стежать за станом шин: перевіряють тиск, контролюють зношення протектора та намагаються уникати…

20.06.2025

Представлена ​​Honda Accord 2025: ціна від $31 500

Спільне підприємство GAC Honda представило в Китаї седан Honda Accord 2025 з гібридною силовою установкою,…

20.06.2025

Сумна статистика: в Україні зростає кількість смертельних ДТП

За даними патрульної поліції, з січня по травень 2025 року в Україні внаслідок дорожньо-транспортних пригод…

20.06.2025

Volvo виявила дефект у 12 тисячах своїх електрокарів

Власникам деяких електричних та гібридних моделей Volvo рекомендується якнайшвидше звернутися до офіційного сервісного центру. Причина…

20.06.2025