Новини

Водіїв без техогляду чекає арешт і позбавлення прав: що потрібно знати

Share

Технічний огляд транспортних засобів в Україні є важливою та обов’язковою процедурою для певних категорій автомобілів і спеціальної техніки. До таких категорій належать автобуси, вантажні автомобілі, таксі та комерційний транспорт. Ця вимога спрямована на забезпечення безпеки як водіїв, так і пасажирів, а також інших учасників дорожнього руху.

Що ще варто знати

Для зазначених транспортних засобів встановлені доволі суворі вимоги до стану, в якому вони мають знаходитися. Автомобіль повинен бути технічно справним, відповідати екологічним нормам, мати робочі гальмівну та рульову системи, а також справне освітлення. Будь-які порушення цих правил можуть призвести до серйозних наслідків як для водія, так і для експлуатації транспортного засобу загалом. Це підкреслює важливість регулярного обслуговування та перевірки автомобілів, які знаходяться в комерційному чи громадському користуванні.

Законодавством передбачена відповідальність за відсутність документів, що підтверджують проходження технічного огляду. Перший раз порушення такого роду карається штрафом у розмірі 340 гривень. Це регламентується частиною 4 статті 121 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП). На перший погляд, штраф може здатися не дуже значним, але ігнорування цієї вимоги може спричинити значні ускладнення для водія.

У випадку повторного порушення правила технічного огляду водія можуть позбавити права керування транспортним засобом строком до шести місяців. Це є доволі серйозною санкцією, яка впливає не лише на можливість використання автомобіля, але й може створити додаткові труднощі для водіїв, які працюють у транспортній сфері. Крім того, як альтернатива позбавленню прав, закон передбачає можливість адміністративного арешту строком від п’яти до десяти діб. Такий захід застосовується в найгірших випадках, коли інші методи впливу на порушника не дають результатів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025