Нові емблеми, можливо, створені для лінійки електрокарів та безпілотників.
Портал Quattroworld повідомив про те, що Audi зареєструвала у патентних відомствах Німеччини та США нові логотипи марки.
Стилістично обидві емблеми нагадують чотири кільця Audi, що зараз використовуються як штандарт бренду. Свого часу вони були утворені від злиття чотирьох логотипів: Audi, DKW, Wanderer та Horch у концерн під назвою Auto Union, що пізніше змінив назву на Audi.
У документації до патентів представлені два взаємопов’язаних логотипи, один з них нагадує актуальну емблему компанії, лише без внутрішніх лінків, а другий – з перетином лише у центрі.
За припущенням нові товарні знаки можуть означати, що Audi готується до відокремлення електричної лінійки моделей від основного модельного ряду. Автономні транспортні засоби, літаючі автмообілі – застосування для нових логотипів знайдеться, однак за однією з версій Audi може замінити нинішній логотип на один з нових для своїх звичайних автомобілів.
За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…
Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…
Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…
Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…
Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…
Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…
Leave a Comment