Новини

Чому нові правила техогляду викликали хвилю обговорень в Україні

В Україні технічний огляд транспортних засобів є обов’язковим лише для певних категорій транспорту. До таких категорій належать автобуси, вантажівки, спеціалізований транспорт та комерційні легкові автомобілі, що використовуються для перевезення товарів чи надання послуг. Для цих транспортних засобів частота техоглядів визначається законодавством і може варіюватися в залежності від виду транспорту. Наприклад, деякі типи транспорту підлягають перевірці один раз на пів року, інші — раз на два роки. Це дозволяє забезпечити належний технічний стан транспорту, що, у свою чергу, сприяє безпеці на дорогах.

Що варто знати

Проте для приватних легкових автомобілів технічний огляд наразі не є обов’язковим. Поки що це питання не знайшло своє вирішення, але активні дискусії на цю тему тривають. Власники приватних авто не зобов’язані проходити техогляд, що дає певну гнучкість, однак це створює й певні ризики для безпеки дорожнього руху, оскільки не завжди можна бути впевненими в технічному стані автомобіля, який активно використовується в повсякденному житті.

Національна поліція України вважає, що введення обов’язкового техогляду для всіх типів транспортних засобів, включаючи приватні автомобілі, допоможе значно знизити аварійність і покращити загальний рівень безпеки на дорогах. Зокрема, це дозволить своєчасно виявляти технічні несправності, які можуть стати причиною дорожньо-транспортних пригод. Крім того, такий крок дозволить гарантувати, що всі транспортні засоби на дорогах відповідатимуть сучасним вимогам безпеки.

Підтримує цю ініціативу й Верховна Рада, зазначаючи, що введення обов’язкового техогляду для всіх автомобілів сприятиме приведенню українських стандартів до європейських норм у рамках процесу євроінтеграції. Європейський Союз має чітко визначені вимоги до технічного стану транспортних засобів, і Україна прагне адаптувати своє законодавство та практики до цих стандартів. Враховуючи досвід ЄС, можна очікувати, що така реформа не лише поліпшить безпеку, а й сприятиме розвитку транспортної інфраструктури країни.

 

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen розглядає електромобілі з великим запасом ходу для Європи та США

За даними Bloomberg, Volkswagen розглядає розширення лінійки електромобілів з великим запасом ходу для Європи та…

12.12.2025

Дизайнери показали можливу версію Toyota Land Cruiser FJ GR Sport

Місяць тому Toyota представила нового компактного позашляховика Land Cruiser, який отримав індекс FJ і став…

12.12.2025

Що очікувати водіям при переході з Kia або Audi на китайський автомобіль

Пересідаючи з корейського або німецького автомобіля на китайський, водій стикається не лише зі зміною марки,…

12.12.2025

Mazda оголосила ціни на кросовер CX-90 2026 модельного року

Компанія Mazda в Канаді оголосила ціни на кросовер CX-90 2026 модельного року, доступний у версіях…

12.12.2025

Чому повний заряд скорочує життя батареї електромобіля

Навіть із розвитком електромобілів багато водіїв продовжують заряджати їх до 100% "про всяк випадок" і…

12.12.2025

Механік пояснив, як реально економити на пальному

Багато власників автомобілів прагнуть економити на пальному через постійне зростання цін, проте не всі поради…

12.12.2025