Новини

Чому нові правила техогляду викликали хвилю обговорень в Україні

Share

В Україні технічний огляд транспортних засобів є обов’язковим лише для певних категорій транспорту. До таких категорій належать автобуси, вантажівки, спеціалізований транспорт та комерційні легкові автомобілі, що використовуються для перевезення товарів чи надання послуг. Для цих транспортних засобів частота техоглядів визначається законодавством і може варіюватися в залежності від виду транспорту. Наприклад, деякі типи транспорту підлягають перевірці один раз на пів року, інші — раз на два роки. Це дозволяє забезпечити належний технічний стан транспорту, що, у свою чергу, сприяє безпеці на дорогах.

Що варто знати

Проте для приватних легкових автомобілів технічний огляд наразі не є обов’язковим. Поки що це питання не знайшло своє вирішення, але активні дискусії на цю тему тривають. Власники приватних авто не зобов’язані проходити техогляд, що дає певну гнучкість, однак це створює й певні ризики для безпеки дорожнього руху, оскільки не завжди можна бути впевненими в технічному стані автомобіля, який активно використовується в повсякденному житті.

Національна поліція України вважає, що введення обов’язкового техогляду для всіх типів транспортних засобів, включаючи приватні автомобілі, допоможе значно знизити аварійність і покращити загальний рівень безпеки на дорогах. Зокрема, це дозволить своєчасно виявляти технічні несправності, які можуть стати причиною дорожньо-транспортних пригод. Крім того, такий крок дозволить гарантувати, що всі транспортні засоби на дорогах відповідатимуть сучасним вимогам безпеки.

Підтримує цю ініціативу й Верховна Рада, зазначаючи, що введення обов’язкового техогляду для всіх автомобілів сприятиме приведенню українських стандартів до європейських норм у рамках процесу євроінтеграції. Європейський Союз має чітко визначені вимоги до технічного стану транспортних засобів, і Україна прагне адаптувати своє законодавство та практики до цих стандартів. Враховуючи досвід ЄС, можна очікувати, що така реформа не лише поліпшить безпеку, а й сприятиме розвитку транспортної інфраструктури країни.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Hyundai представила перший електричний кросовер для бездоріжжя

Hyundai представив нову версію Ioniq 5 XRT 2025, орієнтовану на легку бездоріжжя. Кросовер отримав збільшений…

19.02.2025

Xiaomi SU7 Ultra перевершив Porsche Taycan

Компанія Porsche оголосила про рекорд на Шанхайському автодромі в жовтні 2024 року. За даними Xiaomi,…

19.02.2025

Де в Україні заборонено мити та ремонтувати автомобілі

В Україні багато водіїв звикли самостійно мити, обслуговувати або ремонтувати свої авто у дворах будинків…

19.02.2025

Компанії Toyota та LG планують спільно випускати батареї на електрокари

Toyota робить черговий крок у бік масштабної електрифікації, оголосивши про партнерство із LG Energy Solution…

19.02.2025

Експерти пояснили, чи варто мити авто взимку

Зимове миття машини - це не тільки питання чистоти, але й важливий захід захисту кузова…

19.02.2025

Трамп анонсував введення 25% мита на європейські автомобілі

Президент США Дональд Трамп анонсував введення нових мит на низку товарів, зокрема 25%-вих мит на…

19.02.2025