Tesla, як повідомляють власники, проводить заміну батарей на перші Cybertruck без офіційного оголошення відкликання. Це викликає питання масштабах проблеми і тому, чому компанія вирішила діяти потай.
З вересня 2024 року власники Cybertruck почали помічати незвичайну поведінку з боку сервісних центрів Tesla. Наприклад, один із клієнтів, Метт Алберс, відвіз свій електропікап для усунення дрібних дефектів. Проте замість одного дня машина простояла у сервісі два тижні, а врешті-решт йому замінили батарею. Причина – пошкоджені осередки, які могли спричинити коротке замикання.
Інший випадок трапився, коли власник звернувся для заміни дзеркала. Натомість йому, без попередніх пояснень, встановили нову батарею. За словами співробітників Tesla, це було зроблено «про всяк випадок» через ризик відмови системи.
На форумах і соціальних мережах власники повідомляють, що проблема зачіпає Cybertruck, випущені з лютого по липень 2024 року. Це автомобілі із перших партій, доставлених клієнтам.
З 1 грудня в Україні вступив у силу новий закон, який суттєво змінив правила оподаткування…
Компанія Toyota готується до випуску нового покоління пікапа Hilux. За інформацією видання Headlight, що посилається…
Встановлений автозапуск мотора в автомобілі значно ускладнить його продаж на вторинному ринку, і що дорожча…
У 2025 році французька автомобільна компанія Renault планує представити на українському ринку одразу три нові…
З настанням зими багато водіїв приділяють особливу увагу очищенню лобового скла від снігу перед поїздкою.…
У портфоліо Hyundai преміальна марка Genesis з'явилася у 2015 році. З того часу вона поступово…
Leave a Comment