Tesla, як повідомляють власники, проводить заміну батарей на перші Cybertruck без офіційного оголошення відкликання. Це викликає питання масштабах проблеми і тому, чому компанія вирішила діяти потай.
З вересня 2024 року власники Cybertruck почали помічати незвичайну поведінку з боку сервісних центрів Tesla. Наприклад, один із клієнтів, Метт Алберс, відвіз свій електропікап для усунення дрібних дефектів. Проте замість одного дня машина простояла у сервісі два тижні, а врешті-решт йому замінили батарею. Причина – пошкоджені осередки, які могли спричинити коротке замикання.
Інший випадок трапився, коли власник звернувся для заміни дзеркала. Натомість йому, без попередніх пояснень, встановили нову батарею. За словами співробітників Tesla, це було зроблено «про всяк випадок» через ризик відмови системи.
На форумах і соціальних мережах власники повідомляють, що проблема зачіпає Cybertruck, випущені з лютого по липень 2024 року. Це автомобілі із перших партій, доставлених клієнтам.
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment