Tesla, як повідомляють власники, проводить заміну батарей на перші Cybertruck без офіційного оголошення відкликання. Це викликає питання масштабах проблеми і тому, чому компанія вирішила діяти потай.
З вересня 2024 року власники Cybertruck почали помічати незвичайну поведінку з боку сервісних центрів Tesla. Наприклад, один із клієнтів, Метт Алберс, відвіз свій електропікап для усунення дрібних дефектів. Проте замість одного дня машина простояла у сервісі два тижні, а врешті-решт йому замінили батарею. Причина – пошкоджені осередки, які могли спричинити коротке замикання.
Інший випадок трапився, коли власник звернувся для заміни дзеркала. Натомість йому, без попередніх пояснень, встановили нову батарею. За словами співробітників Tesla, це було зроблено «про всяк випадок» через ризик відмови системи.
На форумах і соціальних мережах власники повідомляють, що проблема зачіпає Cybertruck, випущені з лютого по липень 2024 року. Це автомобілі із перших партій, доставлених клієнтам.
Осінь приносить мінливу погоду, калюжі та мокрий асфальт, тому особливо важливо стежити за станом шин…
Компанія Toyota оголосила про відкликання майже 400 тисяч автомобілів у США через несправність, яка може…
У часи, коли навіть преміальні автомобілі починають "втомлюватися" після 150 тисяч кілометрів, на ринку все…
Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як…
Коли на вулиці хуртовина, двірники стукають по склу, а температура падає до мінус двадцяти, відразу…
Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…
Leave a Comment