Сімейство BMW M8 почалося з купе та кабріолетів: дводверки дебютували у червні 2019 року. Однак за позиціонуванням «заряджена» «вісімка» перетиналася з M5, а за ціною конкурувала з такими культовими моделями, як Porsche 911. У результаті продажу не виправдали очікування: клієнти надавали перевагу традиційному купе практичнішій чотиридверці Gran Coupe.
Спочатку нове покоління BMW 8-Series було заплановано на 2026 рік, але тепер «нішеві» моделі на паузі: навіть якщо розробка почнеться, до кінця десятиліття нова лінійка купе, кабріолетів та купеподібних седанів не з’явиться. Coupe теж не затримаються на конвеєрі, хоча точних термінів припинення виробництва поки що немає.
За непідтвердженими даними, маркетологи BMW роздумують над збереженням чотиридверних «вісімок» з приставкою Gran Coupe, причому нове покоління можуть розробити на класичній платформі CLAR, а не перспективній архітектурі Neue Klasse EV. У будь-якому випадку без електрифікації не обійтися, адже інакше зберегти V8 не вдасться.
Адвокат пояснює, як працює калькулятор виведення алкоголю з організму і чому він може вберегти водіїв…
Tesla призначила дату презентації наступного покоління Roadster. Генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив на щорічних…
Минули часи, коли виробникам доводилося обирати між практичністю, комфортом і стилем під час створення кросоверів…
Багато українських водіїв і досі легковажно ставляться до страхування, сподіваючись, що проблеми омине. Особливо після…
Колишній американський автомеханік Скотті Кілмер, який після виходу на пенсію став популярним блогером на YouTube…
Післяпродажні комплекти автопілота захоплюють ринок, але експерти попереджають: без сертифікації та контролю такі системи перетворюють…
Leave a Comment