Сімейство BMW M8 почалося з купе та кабріолетів: дводверки дебютували у червні 2019 року. Однак за позиціонуванням «заряджена» «вісімка» перетиналася з M5, а за ціною конкурувала з такими культовими моделями, як Porsche 911. У результаті продажу не виправдали очікування: клієнти надавали перевагу традиційному купе практичнішій чотиридверці Gran Coupe.
Спочатку нове покоління BMW 8-Series було заплановано на 2026 рік, але тепер «нішеві» моделі на паузі: навіть якщо розробка почнеться, до кінця десятиліття нова лінійка купе, кабріолетів та купеподібних седанів не з’явиться. Coupe теж не затримаються на конвеєрі, хоча точних термінів припинення виробництва поки що немає.
За непідтвердженими даними, маркетологи BMW роздумують над збереженням чотиридверних «вісімок» з приставкою Gran Coupe, причому нове покоління можуть розробити на класичній платформі CLAR, а не перспективній архітектурі Neue Klasse EV. У будь-якому випадку без електрифікації не обійтися, адже інакше зберегти V8 не вдасться.
Hyundai Motor прискорює використання екологічно чистого транспорту, анонсувавши початок виробництва електричної версії популярного багатоцільового автомобіля…
Ford оголосив про створення інноваційної системи steer-by-wire, яка повністю виключає механічний зв'язок між кермом і…
Незважаючи на війну, в Україні продовжують активно купувати розкішні елітні авто. Зокрема, вже 13 електромобілів…
Взимку мій автомобіль забруднюється моментально, і це страшенно дратує. Сіль, бруд, реагенти — усе це…
Я часто помічаю, що багато водіїв і пасажирів не надто замислюються над безпекою в машині,…
З 1 січня 2025 року страховки для авто зміняться, і це точно не буде так,…
Leave a Comment