Сімейство BMW M8 почалося з купе та кабріолетів: дводверки дебютували у червні 2019 року. Однак за позиціонуванням «заряджена» «вісімка» перетиналася з M5, а за ціною конкурувала з такими культовими моделями, як Porsche 911. У результаті продажу не виправдали очікування: клієнти надавали перевагу традиційному купе практичнішій чотиридверці Gran Coupe.
Спочатку нове покоління BMW 8-Series було заплановано на 2026 рік, але тепер «нішеві» моделі на паузі: навіть якщо розробка почнеться, до кінця десятиліття нова лінійка купе, кабріолетів та купеподібних седанів не з’явиться. Coupe теж не затримаються на конвеєрі, хоча точних термінів припинення виробництва поки що немає.
За непідтвердженими даними, маркетологи BMW роздумують над збереженням чотиридверних «вісімок» з приставкою Gran Coupe, причому нове покоління можуть розробити на класичній платформі CLAR, а не перспективній архітектурі Neue Klasse EV. У будь-якому випадку без електрифікації не обійтися, адже інакше зберегти V8 не вдасться.
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Hyundai створила марку Genesis рівно десять років тому як бренд, що продає преміальні автомобілі. З…
Нова платформа Neue Klasse, створена BMW під електрокари, змінить уявлення про автомобілі баварської компанії. Однак…
Про те, що компанія Jeep розпочала розробку кросовера Compass нового покоління, стало відомо ще торік.…
Ця зима виявилася особливо теплою. У деяких регіонах уже встановилася плюсова температура і багато водіїв…
Компанія Honda офіційно представила оновлену версію Honda Accord 2026 для китайського ринку. Модель отримала помітні зміни у зовнішності, що надали їй…
Leave a Comment