Кажуть, найпростіші речі – найважчі в застосуванні. Ось, наприклад, увімкнення поворотників. Здається, ну що може бути легше? Але чомусь це завдання багатьом водіям явно не до снаги. Так, жарти про BMW і “відсутні” поворотники вже давно приїлися, але проблема ж нікуди не зникла. Інженери Volvo це підтверджують: більшість водіїв або не використовують поворотники, або роблять це неправильно.
І тут виникає питання: як взагалі можна неправильно користуватись поворотниками? Шведи навіть склали список помилок, які трапляються найчастіше. Це занадто раннє або, навпаки, пізнє ввімкнення сигналу, повна його відсутність чи навіть активація невірного напрямку. Все це, зрозуміло, плутає інших учасників руху і створює ризик аварій.
Щоб якось вирішити цю ситуацію, Volvo вирішила впровадити інтелектуальну систему індикації повороту. Вони вже подали заявку на патент, ідея виглядає цікавою. Суть у тому, що поворотники отримають “мозок” у вигляді розумного контролера. Ця штука буде аналізувати дані з різних систем авто – від датчиків швидкості та кута повороту коліс до навігації – і підказувати водієві або навіть автоматично коригувати його дії. До того ж, нові поворотники зможуть змінювати частоту миготіння залежно від швидкості та нахилу кузова.
Звучить круто, але коли це стане реальністю? Схоже, не скоро. І тут є кілька питань. Наприклад, як система зрозуміє, що водій збирається повернути, якщо той взагалі забув про поворотник? А як щодо часу, який знадобиться для “навчання” цієї системи? І чи буде вона справді корисною, якщо водій взагалі не планує її використовувати?
Volvo часто робить гучні заяви. Ось, наприклад, вони обіцяли, що до 2025 року їхні автомобілі взагалі перестануть потрапляти в смертельні ДТП. Ну, 2025-й вже на носі, і якось не дуже віриться, що всі ці обіцянки вже завтра стануть реальністю. Але будемо сподіватися, що це тільки початок і світле майбутнє Volvo все ж настане, хай і трохи пізніше.
Рада нарешті прийняла законопроєкт №9083, який має змінити правила торгівлі автомобілями в Україні. За нього…
Renault Rafale 2025 довів свою надійність, отримавши п'ять зірок на краш-тестах Euro NCAP. Цей купеподібний…
Практично всі автовласники, які експлуатують електромобілі, не планують пересідати з них на машини з ДВЗ.…
Спільне підприємство Mercedes-Benz та BMW, Beijing Yianqi New Energy Technology, збудувало понад 100 зарядних станцій…
Серед ключових дебютів – перший повністю електричний позашляховик від Ferrari з кодовою назвою F244, який…
Audi підтвердила відгук 113 тисяч машин: у групі ризику 12 моделей. У Китаї німецька марка…
Leave a Comment