Новини

У Києві презентували перший електробус, розроблений в Україні

Share

Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі популярного дизельного автобуса «Мальва», який вже зарекомендував себе як надійний і ефективний міський автобус. Модель А08611 відноситься до середньогабаритних автобусів і може вміщувати до 53 пасажирів, з яких 24 зручно сидять. У салоні передбачено місця для інвалідних візків та дитячих колясок, що робить модель доступною для різних категорій пасажирів.

Що відомо про новинку

Довжина електробуса становить 9,5 метра, а його повна маса — 12,5 тонни, що відповідає міжнародним стандартам цього класу транспорту. Транспорт оснащений електродвигуном потужністю 140 кВт (190,3 к.с.), що працює на літій-іонній батареї ємністю 185 кВт·год, виготовленій компанією «Інформбізнес» з Молдови.

Для забезпечення комфортного користування, салон автобуса оснащений сучасними системами, зокрема клімат-контролем, інформаційними табло та зручними сидіннями. Однією з особливостей «Мальви-Електро» є система обігріву, заснована на дизельному двигуні стандарту Євро 6. Це дозволяє значно зменшити енергоспоживання акумулятора, що дає змогу автобусу проїжджати до 200 кілометрів без підзарядки.

Електробус успішно пройшов випробування і готується до сертифікації. Проте варто зазначити, що ціна електричної версії значно перевищує вартість дизельного аналога: новинка коштуватиме близько 300 тисяч доларів, тоді як дизельний варіант — 100-110 тисяч доларів без ПДВ.

У порівнянні з європейськими конкурентами, такими як польський Solaris чи турецький Otocar, ціна «Мальви-Електро» виглядає більш привабливою. Європейські аналоги з подібними характеристиками коштують від 530 до 550 тисяч доларів без ПДВ. Це підкреслює, що перехід на екологічно чистий транспорт потребує значних інвестицій, але українська розробка пропонує оптимальне співвідношення ціни та якості.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Audi не відмовиться від бензинових двигунів на користь їх електричних аналогів

У рамках свого нещодавнього інтерв'ю, генеральний директор німецького автовиробника Гернот Дьольнер заявив, що він поки…

20.06.2025

Audi A1, Q2 і Q3 отримали оновлену спортивну версію S Line Edition

Австралійський підрозділ компанії Audi анонсував спеціальну версію S Line Edition одразу для трьох моделей: хетбечека…

20.06.2025

Знак обмеження швидкості: коли і де він перестає діяти

На трасах часто зустрічаються знаки, які зобов'язують водія знизити швидкість руху. Однак не всі автомобілісти…

20.06.2025

Водіям в Україні дозволили їздити з тріщинами на лобовому склі

Водіям в Україні офіційно дозволили керувати автомобілями, навіть якщо на лобовому склі є тріщини або…

20.06.2025

Наступна Toyota Corolla може отримати дизайн у стилі RAV4, Camry та Prius

Розробка нового покоління Toyota Corolla набирає обертів. Один із найуспішніших автомобілів японської марки з комерційної…

20.06.2025

Поліція пояснила, чому не варто наносити захисну плівку на вживані авто

Представник поліції розповів, чому не можна наносити додатковий захист на деталі кузова вживаного автомобіля. Сьогодні…

20.06.2025