Новини

У Києві презентували перший електробус, розроблений в Україні

Share

Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі популярного дизельного автобуса «Мальва», який вже зарекомендував себе як надійний і ефективний міський автобус. Модель А08611 відноситься до середньогабаритних автобусів і може вміщувати до 53 пасажирів, з яких 24 зручно сидять. У салоні передбачено місця для інвалідних візків та дитячих колясок, що робить модель доступною для різних категорій пасажирів.

Що відомо про новинку

Довжина електробуса становить 9,5 метра, а його повна маса — 12,5 тонни, що відповідає міжнародним стандартам цього класу транспорту. Транспорт оснащений електродвигуном потужністю 140 кВт (190,3 к.с.), що працює на літій-іонній батареї ємністю 185 кВт·год, виготовленій компанією «Інформбізнес» з Молдови.

Для забезпечення комфортного користування, салон автобуса оснащений сучасними системами, зокрема клімат-контролем, інформаційними табло та зручними сидіннями. Однією з особливостей «Мальви-Електро» є система обігріву, заснована на дизельному двигуні стандарту Євро 6. Це дозволяє значно зменшити енергоспоживання акумулятора, що дає змогу автобусу проїжджати до 200 кілометрів без підзарядки.

Електробус успішно пройшов випробування і готується до сертифікації. Проте варто зазначити, що ціна електричної версії значно перевищує вартість дизельного аналога: новинка коштуватиме близько 300 тисяч доларів, тоді як дизельний варіант — 100-110 тисяч доларів без ПДВ.

У порівнянні з європейськими конкурентами, такими як польський Solaris чи турецький Otocar, ціна «Мальви-Електро» виглядає більш привабливою. Європейські аналоги з подібними характеристиками коштують від 530 до 550 тисяч доларів без ПДВ. Це підкреслює, що перехід на екологічно чистий транспорт потребує значних інвестицій, але українська розробка пропонує оптимальне співвідношення ціни та якості.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025