Новини

У Києві презентували перший електробус, розроблений в Україні

Share

Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі популярного дизельного автобуса «Мальва», який вже зарекомендував себе як надійний і ефективний міський автобус. Модель А08611 відноситься до середньогабаритних автобусів і може вміщувати до 53 пасажирів, з яких 24 зручно сидять. У салоні передбачено місця для інвалідних візків та дитячих колясок, що робить модель доступною для різних категорій пасажирів.

Що відомо про новинку

Довжина електробуса становить 9,5 метра, а його повна маса — 12,5 тонни, що відповідає міжнародним стандартам цього класу транспорту. Транспорт оснащений електродвигуном потужністю 140 кВт (190,3 к.с.), що працює на літій-іонній батареї ємністю 185 кВт·год, виготовленій компанією «Інформбізнес» з Молдови.

Для забезпечення комфортного користування, салон автобуса оснащений сучасними системами, зокрема клімат-контролем, інформаційними табло та зручними сидіннями. Однією з особливостей «Мальви-Електро» є система обігріву, заснована на дизельному двигуні стандарту Євро 6. Це дозволяє значно зменшити енергоспоживання акумулятора, що дає змогу автобусу проїжджати до 200 кілометрів без підзарядки.

Електробус успішно пройшов випробування і готується до сертифікації. Проте варто зазначити, що ціна електричної версії значно перевищує вартість дизельного аналога: новинка коштуватиме близько 300 тисяч доларів, тоді як дизельний варіант — 100-110 тисяч доларів без ПДВ.

У порівнянні з європейськими конкурентами, такими як польський Solaris чи турецький Otocar, ціна «Мальви-Електро» виглядає більш привабливою. Європейські аналоги з подібними характеристиками коштують від 530 до 550 тисяч доларів без ПДВ. Це підкреслює, що перехід на екологічно чистий транспорт потребує значних інвестицій, але українська розробка пропонує оптимальне співвідношення ціни та якості.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо автомобілі, які водії не хочуть купувати повторно

Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…

20.12.2024

Головні інновації Zeekr 7X: топ-5 фішок електромобіля

Електрокар Zeekr 7X зовсім недавно дебютував на китайському ринку, тому багато його функцій ще не…

20.12.2024

Renault показала перші зображення нового покоління Clio

У 2026 році Renault збирається змінити покоління одного з найпопулярніших у Європі автомобілів B-сегменту. Нова…

20.12.2024

Tesla анонсувала запуск виробництва оновленої Model Y

Tesla анонсувала, що вже в січні розпочнеться випуск оновленого Model Y. Перший завод, де почнуть…

20.12.2024

Новий Hyundai Palisade отримав унікальну фішку для максимального комфорту (ФОТО)

На початку грудня Hyundai представив довгоочікуване нове покоління кросовера Palisade – автомобіля, який відомий у…

20.12.2024

Пікапи Isuzu почнуть виробляти в Україні

Японський автовиробник Isuzu оголосив про початок виробництва своїх пікапів в Україні. Вже незабаром на одному…

20.12.2024