Categories: Новини

В Україні введуть жорсткі вимоги щодо автомобілів

Представники країн ЄС попередньо домовилися про скорочення викидів CO2 до 2030 року. Напередодні розпочалися відповідні переговори про узгодження позицій із Європарламентом.

Планується, що через 12 років викидів вуглекислого газу від легкових автомобілів скоротиться на 35%, а фургонів – на 30%. Також планується, що до 2025 року викиди автомобілів обох категорій повинні скоротитися на 15%.

Минулого тижня Європарламент узгодив більш жорсткіше скорочення викидів CO2: на 20% до 2025 року та на 40% до 2030 року. При цьому парламентарії внесли пропозицію, що 35% автомобілів, які продаватимуться з 2030 року, мають належати до категорії транспортних засобів із низьким рівнем шкідливих викидів.

Вплив на автоіндустрію

Політика країн Європи щодо скорочення забруднення повітря може значно вплинути на автоіндустрію.

Зараз виробники намагаються чинити опір нововеденням, але паралельно розвивають свої електромобільні напрямки. Вже до 2050 року можуть зникнути автомобілі з двигунами внутрішнього згорання, додав Стельмах.

З вересня цього року у Європі вступили нові норми заміру шкідливих викидів. Коли ці норми вступили в силу, концерн Volkswagen встигає адаптувати усі свої автомобілі до цих нових норм, тому у Європі продажі цих автомобілів впали майже на 40%. Автовиробники не розробляють нових двигунів внутрішнього згорання. Вони зникнуть з європейського ринку.

Старі європейські авто

Є небезпека того, що в Україні може статися друга хвиля придбання вживаних старих авто у Європі, заявив міністр екології Остап Семерак. Держава повинна поступово переймати стандарти Європейського Союзу щодо забруднення повітря, щоб не стати звалищем старих авто, додав Семерак.

Керівник проекту Авто 24 Сергій Матусяк запевняє, що європейці не почнуть масово продавати свої авто після вступу нових правил. Правила будуть вводитися поступово, щоб не спричинити колапсу на авторинку країн ЄС, додав Матусяк.

Європейські представники автомобілебудівної та транспортної галузей пропонували скоротити викиди лише на 20% до 2030 року, адже швидше зниження призведе до втрати робочих місць і зниження прибутку компаній.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • держава повинна также поднимать зарплаты до евро уровня...............

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому тривалий простій шкодить автомобілю та як цього уникнути

Тривалий простій шкодить автомобілю і скорочує його ресурс. Багато водіїв думають, що залишаючи машину в…

01.12.2025

Subaru випередила Toyota, BMW та Lexus у сегменті надійних кросоверів

Кросовери продовжують залишатися найпопулярнішим типом автомобілів завдяки практичності, зручності у використанні та керованості, що часто…

01.12.2025

Названо авто став найкращим сімейним авто, випередивши Skoda та Volvo

Хетчбек Volkswagen Polo став найкращим автомобілем для сімей у 2025 році за версією авторитетного британського…

01.12.2025

Чи безпечно змішувати бензини з різним октановим числом

Багатьох водіїв цікавить, чи можна змішувати бензин із різним октановим числом, особливо якщо потрібного палива…

01.12.2025

Електромобілі займають понад 20% європейського ринку

У жовтні європейський авторинок продовжив рости: продажі нових автомобілів склали 1 091 904 одиниці, що на 4,9%…

01.12.2025

Як захистити себе від неправомірних дій поліції за допомогою відео

Водії часто стикаються з незаконними діями поліції, і відеозапис може стати надійним способом захисту своїх…

01.12.2025