Categories: Новини

В Україні введуть жорсткі вимоги щодо автомобілів

Share

Представники країн ЄС попередньо домовилися про скорочення викидів CO2 до 2030 року. Напередодні розпочалися відповідні переговори про узгодження позицій із Європарламентом.

Планується, що через 12 років викидів вуглекислого газу від легкових автомобілів скоротиться на 35%, а фургонів – на 30%. Також планується, що до 2025 року викиди автомобілів обох категорій повинні скоротитися на 15%.

Минулого тижня Європарламент узгодив більш жорсткіше скорочення викидів CO2: на 20% до 2025 року та на 40% до 2030 року. При цьому парламентарії внесли пропозицію, що 35% автомобілів, які продаватимуться з 2030 року, мають належати до категорії транспортних засобів із низьким рівнем шкідливих викидів.

Вплив на автоіндустрію

Політика країн Європи щодо скорочення забруднення повітря може значно вплинути на автоіндустрію.

Зараз виробники намагаються чинити опір нововеденням, але паралельно розвивають свої електромобільні напрямки. Вже до 2050 року можуть зникнути автомобілі з двигунами внутрішнього згорання, додав Стельмах.

З вересня цього року у Європі вступили нові норми заміру шкідливих викидів. Коли ці норми вступили в силу, концерн Volkswagen встигає адаптувати усі свої автомобілі до цих нових норм, тому у Європі продажі цих автомобілів впали майже на 40%. Автовиробники не розробляють нових двигунів внутрішнього згорання. Вони зникнуть з європейського ринку.

Старі європейські авто

Є небезпека того, що в Україні може статися друга хвиля придбання вживаних старих авто у Європі, заявив міністр екології Остап Семерак. Держава повинна поступово переймати стандарти Європейського Союзу щодо забруднення повітря, щоб не стати звалищем старих авто, додав Семерак.

Керівник проекту Авто 24 Сергій Матусяк запевняє, що європейці не почнуть масово продавати свої авто після вступу нових правил. Правила будуть вводитися поступово, щоб не спричинити колапсу на авторинку країн ЄС, додав Матусяк.

Європейські представники автомобілебудівної та транспортної галузей пропонували скоротити викиди лише на 20% до 2030 року, адже швидше зниження призведе до втрати робочих місць і зниження прибутку компаній.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • держава повинна также поднимать зарплаты до евро уровня...............

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024