Команда, якій Дональд Трамп доручив розробити стоденний план змін до автогалузі, запропонувала скасувати вимогу про обов’язкове сповіщення ДТП з машинами, обладнаними автопілотом, що вимагає американський транспортний регулятор NHTSA.
За регламентом автовиробник зобов’язаний повідомляти про аварії, якщо за 30 секунд перед зіткненням були задіяні технології автономного водіння або допомоги водієві, для чого в машині потрібно встановлювати спеціальний пристрій.
У виграшному становищі від позитивного вирішення цього питання опиниться компанія Tesla , на машини якої припадає найбільша кількість повідомлень про аналогічні ДТП — понад 1 500, за даними NHTSA. Заради справедливості, цю звітність критикують і інші автовиробники. Сам Маск свого часу назвав правило NHTSA “шкідливим” за необхідність встановлення в машину додаткового обладнання.
На даний момент зафіксовано 45 ДТП із летальним кінцем, учасниками яких стали машини з «автопілотом», 40 з них – автомобілі Tesla.
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Німецький преміальний бренд Audi готує до випуску повністю електричний компактний кросовер, який, за даними порталу…
Перша генерація великого седана Mercedes-Benz S-Class з'явилася ще у 1972 році. Відтоді модель дійшла до…
Leave a Comment