Новини

Автовиробники повертаються до фізичних кнопок: причини такого рішення

Останні роки автомобільні компанії активно впроваджували сенсорні екрани, додаючи сучасний вигляд і мінімалізм в салони авто. Але тепер ми бачимо, як виробники починають повертати фізичні кнопки та перемикачі. Чому ж так?

Що ще відомо

Справа в безпеці та зручності. Сенсорні екрани змушують водія відволікатися від дороги, адже, щоб натиснути потрібну кнопку на дисплеї, доводиться уважно дивитися на екран. А ось фізичні кнопки дозволяють керувати авто інтуїтивно, буквально на дотик. Дослідження підтвердили, що використання сенсорного екрана може забрати у водія до 40 секунд уваги. На швидкості 90 км/год це означає, що водій “сліпо” проїжджає майже кілометр!

Не варто забувати й про відгуки водіїв. Багато хто скаржиться, що сенсорні елементи занадто складні та незручні. Hyundai, наприклад, зізналася, що їхні клієнти були розчаровані сенсорними екранами, особливо коли потрібно було шукати основні функції. Тому компанія вирішила повернути фізичні кнопки у свої нові моделі.

Регулятори також додають свої вимоги. Euro NCAP планує оцінювати автомобілі за наявністю фізичних елементів керування, і це може сильно вплинути на вибір виробників, адже всі прагнуть до високих балів безпеки.

Не менш важливим є й фінансовий аспект. Хоча сенсорні екрани дешевші у виробництві, негативні відгуки покупців та ризики для безпеки змушують виробників повертати більш зручні рішення. Це не тільки відповідає очікуванням водіїв, а й підвищує репутацію компаній у довгостроковій перспективі.

І це вже видно в конкретних прикладах. Volkswagen відмовився від сенсорних кнопок на кермі через численні скарги. Porsche повернула фізичні кнопки в новий Cayenne 2024, дослухавшись до побажань клієнтів. Hyundai також вирішила зберегти класичні елементи управління у своїх майбутніх моделях.

Ця тенденція показує, що, хоч технологічність і мінімалізм виглядають привабливо, зручність і безпека водія залишаються на першому місці. Повернення фізичних кнопок – це крок у бік розумного балансу між інноваціями та практичністю, який враховує як комфорт користувачів, так і вимоги безпеки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Суд визнав вимірювання швидкості TruCAM «з рук» незаконним

27 серпня 2025 року адміністративний суд розглянув справу №441/724/25 і встановив, що інспектор поліції вимірював…

29.10.2025

Експерт пояснила, чим небезпечне неякісне паливо для автомобіля

Власники автомобілів нерідко стикаються з наслідками використання неякісного палива, і ці проблеми можуть бути досить…

29.10.2025

Audi готує новий рамний позашляховик: конкурент G-Class і Defender

Близько двох тижнів тому керівництво Audi офіційно натякнуло на плани створити новий позашляховик, який, за…

29.10.2025

Концепт Lexus LS Coupe показує майбутнє електромобілів і інтерфейсів

Lexus знову дивує публіку своїм підходом до цифрових технологій у автомобілях. У новому концепті Lexus…

29.10.2025

Чому дальнє світло у тумані небезпечне та як правильно освітлювати дорогу

Восени українські дороги часто оповиті туманом. Для багатьох це звична картина, але саме через туман…

29.10.2025

Кросовер Mitsubishi Outlander 2025 показав слабкий результат у тесті від IIHS

Mitsubishi Outlander 2025 не увійшов до списку переможців Top Safety Pick за версією IIHS, незважаючи…

29.10.2025