Новини

Автовиробники повертаються до фізичних кнопок: причини такого рішення

Share

Останні роки автомобільні компанії активно впроваджували сенсорні екрани, додаючи сучасний вигляд і мінімалізм в салони авто. Але тепер ми бачимо, як виробники починають повертати фізичні кнопки та перемикачі. Чому ж так?

Що ще відомо

Справа в безпеці та зручності. Сенсорні екрани змушують водія відволікатися від дороги, адже, щоб натиснути потрібну кнопку на дисплеї, доводиться уважно дивитися на екран. А ось фізичні кнопки дозволяють керувати авто інтуїтивно, буквально на дотик. Дослідження підтвердили, що використання сенсорного екрана може забрати у водія до 40 секунд уваги. На швидкості 90 км/год це означає, що водій “сліпо” проїжджає майже кілометр!

Не варто забувати й про відгуки водіїв. Багато хто скаржиться, що сенсорні елементи занадто складні та незручні. Hyundai, наприклад, зізналася, що їхні клієнти були розчаровані сенсорними екранами, особливо коли потрібно було шукати основні функції. Тому компанія вирішила повернути фізичні кнопки у свої нові моделі.

Регулятори також додають свої вимоги. Euro NCAP планує оцінювати автомобілі за наявністю фізичних елементів керування, і це може сильно вплинути на вибір виробників, адже всі прагнуть до високих балів безпеки.

Не менш важливим є й фінансовий аспект. Хоча сенсорні екрани дешевші у виробництві, негативні відгуки покупців та ризики для безпеки змушують виробників повертати більш зручні рішення. Це не тільки відповідає очікуванням водіїв, а й підвищує репутацію компаній у довгостроковій перспективі.

І це вже видно в конкретних прикладах. Volkswagen відмовився від сенсорних кнопок на кермі через численні скарги. Porsche повернула фізичні кнопки в новий Cayenne 2024, дослухавшись до побажань клієнтів. Hyundai також вирішила зберегти класичні елементи управління у своїх майбутніх моделях.

Ця тенденція показує, що, хоч технологічність і мінімалізм виглядають привабливо, зручність і безпека водія залишаються на першому місці. Повернення фізичних кнопок – це крок у бік розумного балансу між інноваціями та практичністю, який враховує як комфорт користувачів, так і вимоги безпеки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Моторист пояснив, при якій температурі не варто запускати двигун

Запуск двигуна в сильний мороз — це справжній стрес для його компонентів. Висока в'язкість моторного…

08.12.2024

Consumer Reports назвав найгірші автомобілі 2025 року

У світовій автомобільній галузі останнім часом стають все популярнішими всілякі рейтинги брендів, у яких незалежні…

08.12.2024

Експерт розповів, скільки часу потрібно прогрівати двигун взимку

Взимку автовласники часто запитують, як довго їм слід прогрівати двигун перед тим, як вирушити в…

08.12.2024

Штрафи за перевищення швидкості можуть зрости: поліція ініціює зміни

Олексій Білошицький, перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції, висловив думку, що штрафи за перевищення швидкості…

07.12.2024

В Україні посилять відповідальність за паркування на місцях для людей з інвалідністю

У Верховній Раді обговорюють підвищення штрафів за паркування на місцях, призначених для людей з інвалідністю.…

07.12.2024

Автоексперт розповів про основні недоліки вживаної BMW 3-Series

Уживаний BMW 3-Series покоління Е90 можна придбати у бюджеті 300 - 400 тисяч гривень, але…

07.12.2024