Новини

Автовиробники повертаються до фізичних кнопок: причини такого рішення

Останні роки автомобільні компанії активно впроваджували сенсорні екрани, додаючи сучасний вигляд і мінімалізм в салони авто. Але тепер ми бачимо, як виробники починають повертати фізичні кнопки та перемикачі. Чому ж так?

Що ще відомо

Справа в безпеці та зручності. Сенсорні екрани змушують водія відволікатися від дороги, адже, щоб натиснути потрібну кнопку на дисплеї, доводиться уважно дивитися на екран. А ось фізичні кнопки дозволяють керувати авто інтуїтивно, буквально на дотик. Дослідження підтвердили, що використання сенсорного екрана може забрати у водія до 40 секунд уваги. На швидкості 90 км/год це означає, що водій “сліпо” проїжджає майже кілометр!

Не варто забувати й про відгуки водіїв. Багато хто скаржиться, що сенсорні елементи занадто складні та незручні. Hyundai, наприклад, зізналася, що їхні клієнти були розчаровані сенсорними екранами, особливо коли потрібно було шукати основні функції. Тому компанія вирішила повернути фізичні кнопки у свої нові моделі.

Регулятори також додають свої вимоги. Euro NCAP планує оцінювати автомобілі за наявністю фізичних елементів керування, і це може сильно вплинути на вибір виробників, адже всі прагнуть до високих балів безпеки.

Не менш важливим є й фінансовий аспект. Хоча сенсорні екрани дешевші у виробництві, негативні відгуки покупців та ризики для безпеки змушують виробників повертати більш зручні рішення. Це не тільки відповідає очікуванням водіїв, а й підвищує репутацію компаній у довгостроковій перспективі.

І це вже видно в конкретних прикладах. Volkswagen відмовився від сенсорних кнопок на кермі через численні скарги. Porsche повернула фізичні кнопки в новий Cayenne 2024, дослухавшись до побажань клієнтів. Hyundai також вирішила зберегти класичні елементи управління у своїх майбутніх моделях.

Ця тенденція показує, що, хоч технологічність і мінімалізм виглядають привабливо, зручність і безпека водія залишаються на першому місці. Повернення фізичних кнопок – це крок у бік розумного балансу між інноваціями та практичністю, який враховує як комфорт користувачів, так і вимоги безпеки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Porsche переглядає стратегію: електромобілі більше не домінують

Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…

18.11.2025

Які автомобілі з США найчастіше везуть в Україну

Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…

18.11.2025

Renault Twingo нового покоління здивував ціною та оснащенням

Renault готує до продажу нове покоління електричного Twingo 2026. Компанія запустила спеціальну серію одразу після…

18.11.2025

Експерт розповів, чому система Start/Stop може погано впливати на автомобіль взимку

Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи…

18.11.2025

Новий RAV4 показали у вигляді сучасного крос-купе (ФОТО)

Toyota у травні представила нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітно оновлений зовнішній вигляд і…

18.11.2025

ЄС розглядає перегляд заборони на продаж нових авто з ДВЗ з 2035 року

В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035…

18.11.2025