Новини

Автовиробники повертаються до фізичних кнопок: причини такого рішення

Останні роки автомобільні компанії активно впроваджували сенсорні екрани, додаючи сучасний вигляд і мінімалізм в салони авто. Але тепер ми бачимо, як виробники починають повертати фізичні кнопки та перемикачі. Чому ж так?

Що ще відомо

Справа в безпеці та зручності. Сенсорні екрани змушують водія відволікатися від дороги, адже, щоб натиснути потрібну кнопку на дисплеї, доводиться уважно дивитися на екран. А ось фізичні кнопки дозволяють керувати авто інтуїтивно, буквально на дотик. Дослідження підтвердили, що використання сенсорного екрана може забрати у водія до 40 секунд уваги. На швидкості 90 км/год це означає, що водій “сліпо” проїжджає майже кілометр!

Не варто забувати й про відгуки водіїв. Багато хто скаржиться, що сенсорні елементи занадто складні та незручні. Hyundai, наприклад, зізналася, що їхні клієнти були розчаровані сенсорними екранами, особливо коли потрібно було шукати основні функції. Тому компанія вирішила повернути фізичні кнопки у свої нові моделі.

Регулятори також додають свої вимоги. Euro NCAP планує оцінювати автомобілі за наявністю фізичних елементів керування, і це може сильно вплинути на вибір виробників, адже всі прагнуть до високих балів безпеки.

Не менш важливим є й фінансовий аспект. Хоча сенсорні екрани дешевші у виробництві, негативні відгуки покупців та ризики для безпеки змушують виробників повертати більш зручні рішення. Це не тільки відповідає очікуванням водіїв, а й підвищує репутацію компаній у довгостроковій перспективі.

І це вже видно в конкретних прикладах. Volkswagen відмовився від сенсорних кнопок на кермі через численні скарги. Porsche повернула фізичні кнопки в новий Cayenne 2024, дослухавшись до побажань клієнтів. Hyundai також вирішила зберегти класичні елементи управління у своїх майбутніх моделях.

Ця тенденція показує, що, хоч технологічність і мінімалізм виглядають привабливо, зручність і безпека водія залишаються на першому місці. Повернення фізичних кнопок – це крок у бік розумного балансу між інноваціями та практичністю, який враховує як комфорт користувачів, так і вимоги безпеки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Гальмування двигуном: коли варто використовувати і чого уникати

Гальмування двигуном - це техніка уповільнення автомобіля без активного використання гальм, що дозволяє економити паливо,…

23.08.2025

Експерти назвали 5 кросоверів з дуже дорогим обслуговуванням

Покупка бензинового кросовера здається безпечною інвестицією, але не всі моделі однаково надійні. Деякі автомобілі, привабливі…

23.08.2025

Як захистити себе від перевищення повноважень поліції

У повсякденному житті водії часто стикаються з неправомірними діями поліції, і найнадійніший спосіб захистити свої…

23.08.2025

Найнебезпечніші звички водіїв, які призводять до аварій

Навіть досвідчені водії часом порушують правила дорожнього руху, іноді навіть не усвідомлюючи цього. Найнебезпечніші звички…

23.08.2025

Названо невидимі помилки водія, які прискорюють знос авто

Багато водіїв впевнені, що керують автомобілем правильно: вони заправляються на перевірених АЗС, слідкують за рівнем…

23.08.2025

H&R зробила новий Duster ще прохіднішим (ФОТО)

Кросовер Dacia Duster нового покоління дебютував наприкінці 2023 року і виявився не менш популярним, ніж…

23.08.2025