Новини

Автовиробники повертаються до фізичних кнопок: причини такого рішення

Останні роки автомобільні компанії активно впроваджували сенсорні екрани, додаючи сучасний вигляд і мінімалізм в салони авто. Але тепер ми бачимо, як виробники починають повертати фізичні кнопки та перемикачі. Чому ж так?

Що ще відомо

Справа в безпеці та зручності. Сенсорні екрани змушують водія відволікатися від дороги, адже, щоб натиснути потрібну кнопку на дисплеї, доводиться уважно дивитися на екран. А ось фізичні кнопки дозволяють керувати авто інтуїтивно, буквально на дотик. Дослідження підтвердили, що використання сенсорного екрана може забрати у водія до 40 секунд уваги. На швидкості 90 км/год це означає, що водій “сліпо” проїжджає майже кілометр!

Не варто забувати й про відгуки водіїв. Багато хто скаржиться, що сенсорні елементи занадто складні та незручні. Hyundai, наприклад, зізналася, що їхні клієнти були розчаровані сенсорними екранами, особливо коли потрібно було шукати основні функції. Тому компанія вирішила повернути фізичні кнопки у свої нові моделі.

Регулятори також додають свої вимоги. Euro NCAP планує оцінювати автомобілі за наявністю фізичних елементів керування, і це може сильно вплинути на вибір виробників, адже всі прагнуть до високих балів безпеки.

Не менш важливим є й фінансовий аспект. Хоча сенсорні екрани дешевші у виробництві, негативні відгуки покупців та ризики для безпеки змушують виробників повертати більш зручні рішення. Це не тільки відповідає очікуванням водіїв, а й підвищує репутацію компаній у довгостроковій перспективі.

І це вже видно в конкретних прикладах. Volkswagen відмовився від сенсорних кнопок на кермі через численні скарги. Porsche повернула фізичні кнопки в новий Cayenne 2024, дослухавшись до побажань клієнтів. Hyundai також вирішила зберегти класичні елементи управління у своїх майбутніх моделях.

Ця тенденція показує, що, хоч технологічність і мінімалізм виглядають привабливо, зручність і безпека водія залишаються на першому місці. Повернення фізичних кнопок – це крок у бік розумного балансу між інноваціями та практичністю, який враховує як комфорт користувачів, так і вимоги безпеки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як підготувати електромобіль до осінніх холодів і зберегти запас ходу

З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…

29.09.2025

Топ-7 авто, від яких відмовляються навіть перекупники

Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…

29.09.2025

З 2026 року в Європі можна буде їздити електромобілем безкоштовно

З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…

29.09.2025

Як правильно підготувати авто до перших заморозків

З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…

29.09.2025

Toyota bZ4X 2026 здивувала оновленим дизайном і збільшеною автономністю

Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…

29.09.2025

Чи потрібен пластиковий документ, якщо є водійське у «Дії»

Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…

29.09.2025