У листопаді Volvo Cars відзвітувала про 5% збільшення глобального продажу, реалізувавши 66 977 автомобілів, при цьому європейський сегмент показав вражаюче зростання в 20%, досягнувши 31 611 проданих машин. У США продажі також збільшилися на 5%.
Електричні та гібридні моделі стали ключовим фактором успіху, продемонструвавши 40% зростання і склавши 48% від загального обсягу продажів. На китайському ринку компанія зіштовхнулася з проблемами через зниження попиту на 8%.
При цьому акції Volvo продемонстрували зростання на 1,6%, випередивши загальний індекс Стокгольмської біржі, що підтверджує успішну стратегію бренду на ключових ринках та ефективне просування електромобілів.
Nissan представив оновлену версію свого найдоступнішого кросовера Magnite, який зберіг характерний впізнаваний стиль. Зовнішність моделі…
В Україні все частіше трапляються тумани через різкі перепади температур, які вдень доходять до 15-20…
Українським водіям варто заздалегідь подбати про сезонну заміну шин, адже саме від цього залежить безпека…
Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…
У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…
Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…
Leave a Comment