У листопаді Volvo Cars відзвітувала про 5% збільшення глобального продажу, реалізувавши 66 977 автомобілів, при цьому європейський сегмент показав вражаюче зростання в 20%, досягнувши 31 611 проданих машин. У США продажі також збільшилися на 5%.
Електричні та гібридні моделі стали ключовим фактором успіху, продемонструвавши 40% зростання і склавши 48% від загального обсягу продажів. На китайському ринку компанія зіштовхнулася з проблемами через зниження попиту на 8%.
При цьому акції Volvo продемонстрували зростання на 1,6%, випередивши загальний індекс Стокгольмської біржі, що підтверджує успішну стратегію бренду на ключових ринках та ефективне просування електромобілів.
До прем'єри нового, другого за рахунком покоління флагманського позашляховика Hyundai Palisade залишається не так багато…
Cadillac готується переписати правила гри в сегменті електричних автомобілів з першим електрокаром у знаменитій серії…
Акумуляторні батареї на автомобілях служать протягом від трьох років до восьми в залежності від якості…
На гігафабриці Tesla в Остіні, штат Техас, раптово зупинили лінію для виробництва електропікапа Cybertruck. Офіційної…
Примерзання гальмівних колодок — це реально те, з чим мені доводилося стикатися не раз. Взимку,…
З настанням холодів кожен власник авто регулярно стикається з наслідками обробки доріг реагентами. Сіль та…
Leave a Comment