У листопаді Volvo Cars відзвітувала про 5% збільшення глобального продажу, реалізувавши 66 977 автомобілів, при цьому європейський сегмент показав вражаюче зростання в 20%, досягнувши 31 611 проданих машин. У США продажі також збільшилися на 5%.
Електричні та гібридні моделі стали ключовим фактором успіху, продемонструвавши 40% зростання і склавши 48% від загального обсягу продажів. На китайському ринку компанія зіштовхнулася з проблемами через зниження попиту на 8%.
При цьому акції Volvo продемонстрували зростання на 1,6%, випередивши загальний індекс Стокгольмської біржі, що підтверджує успішну стратегію бренду на ключових ринках та ефективне просування електромобілів.
З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…
Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…
З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…
З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…
Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…
Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…
Leave a Comment