У листопаді Volvo Cars відзвітувала про 5% збільшення глобального продажу, реалізувавши 66 977 автомобілів, при цьому європейський сегмент показав вражаюче зростання в 20%, досягнувши 31 611 проданих машин. У США продажі також збільшилися на 5%.
Електричні та гібридні моделі стали ключовим фактором успіху, продемонструвавши 40% зростання і склавши 48% від загального обсягу продажів. На китайському ринку компанія зіштовхнулася з проблемами через зниження попиту на 8%.
При цьому акції Volvo продемонстрували зростання на 1,6%, випередивши загальний індекс Стокгольмської біржі, що підтверджує успішну стратегію бренду на ключових ринках та ефективне просування електромобілів.
У середині літа компанія Porsche почала випробування нового покоління кросовера Cayenne, який вважається флагманом SUV…
Ще донедавна серед автовласників було поширене переконання, що після активної поїздки на автомобілі з турбованим…
Автомобіль - це не просто засіб пересування, а цілий світ із власними хитрощами, які допомагають…
Експерт пояснив, що реакція на алкоголь у водіїв є індивідуальною і залежить від багатьох факторів…
Економія палива стає дедалі важливішою для українських водіїв. У умовах зростання цін на бензин, нестабільності…
Toyota Land Cruiser, який довгі роки асоціювався з потужними бензиновими та дизельними двигунами, готується повністю…
Leave a Comment