У листопаді Volvo Cars відзвітувала про 5% збільшення глобального продажу, реалізувавши 66 977 автомобілів, при цьому європейський сегмент показав вражаюче зростання в 20%, досягнувши 31 611 проданих машин. У США продажі також збільшилися на 5%.
Електричні та гібридні моделі стали ключовим фактором успіху, продемонструвавши 40% зростання і склавши 48% від загального обсягу продажів. На китайському ринку компанія зіштовхнулася з проблемами через зниження попиту на 8%.
При цьому акції Volvo продемонстрували зростання на 1,6%, випередивши загальний індекс Стокгольмської біржі, що підтверджує успішну стратегію бренду на ключових ринках та ефективне просування електромобілів.
Мотор — одне з перших, на що звертають увагу покупці при виборі автомобіля, особливо на…
У 2025 році в Україні запроваджено нові розміри максимального страхового відшкодування за полісом обов'язкового страхування…
Купівля автомобіля з пробігом може обернутися серйозними фінансовими втратами, якщо проігнорувати базові правила перевірки. Автоексперт…
Останніми роками автовиробники активно експериментують із гібридними технологіями, і концерн Stellantis не став винятком -…
Нещодавно найпопулярніший кросовер Mazda CX-5 перейшов у нове покоління, отримавши точкові зміни у зовнішності. Тепер…
Новинка буде доступна лише в одній комплектації - S 450 e L, а офіційна ціна…
Leave a Comment