У листопаді Volvo Cars відзвітувала про 5% збільшення глобального продажу, реалізувавши 66 977 автомобілів, при цьому європейський сегмент показав вражаюче зростання в 20%, досягнувши 31 611 проданих машин. У США продажі також збільшилися на 5%.
Електричні та гібридні моделі стали ключовим фактором успіху, продемонструвавши 40% зростання і склавши 48% від загального обсягу продажів. На китайському ринку компанія зіштовхнулася з проблемами через зниження попиту на 8%.
При цьому акції Volvo продемонстрували зростання на 1,6%, випередивши загальний індекс Стокгольмської біржі, що підтверджує успішну стратегію бренду на ключових ринках та ефективне просування електромобілів.
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment