Mercedes-Benz представила революційну систему гальмування для електромобілів під назвою In-Drive . Цей інноваційний підхід переміщає гальма зі звичного місця за колесами прямо в корпус електродвигуна. Так, тепер гальма стали частиною двигуна.
Технологія залишається фрикційною: гальмівні колодки та диски уповільнюють автомобіль за допомогою тиску. Проте вся система тепер повністю герметична та охолоджується водою. Це допомагає ефективно відводити тепло, незважаючи на відсутність повітряного потоку.
Інженери Mercedes упевнені, що нова система прослужить до 15 років або 300 000 км пробігу. Вона не тільки знижує експлуатаційні витрати за рахунок збільшеного терміну служби колодок, але й покращує керованість автомобіля, забираючи зайву вагу з коліс.
При цьому до 98% гальмування в електромобілях вже здійснюється за допомогою рекуперації енергії, а механічна частина задіяна лише у виняткових випадках. Однак In-Drive робить цю частину ще надійнішою.
Незважаючи на те, що система поки що дорожча за традиційні гальма, Mercedes працює над здешевленням технології. І хоча терміни застосування на серійні моделі не оголошені, очевидно одне: гальма майбутнього вже тут.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment