Mercedes-Benz представила революційну систему гальмування для електромобілів під назвою In-Drive . Цей інноваційний підхід переміщає гальма зі звичного місця за колесами прямо в корпус електродвигуна. Так, тепер гальма стали частиною двигуна.
Технологія залишається фрикційною: гальмівні колодки та диски уповільнюють автомобіль за допомогою тиску. Проте вся система тепер повністю герметична та охолоджується водою. Це допомагає ефективно відводити тепло, незважаючи на відсутність повітряного потоку.
Інженери Mercedes упевнені, що нова система прослужить до 15 років або 300 000 км пробігу. Вона не тільки знижує експлуатаційні витрати за рахунок збільшеного терміну служби колодок, але й покращує керованість автомобіля, забираючи зайву вагу з коліс.
При цьому до 98% гальмування в електромобілях вже здійснюється за допомогою рекуперації енергії, а механічна частина задіяна лише у виняткових випадках. Однак In-Drive робить цю частину ще надійнішою.
Незважаючи на те, що система поки що дорожча за традиційні гальма, Mercedes працює над здешевленням технології. І хоча терміни застосування на серійні моделі не оголошені, очевидно одне: гальма майбутнього вже тут.
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Leave a Comment