Mercedes-Benz представила революційну систему гальмування для електромобілів під назвою In-Drive . Цей інноваційний підхід переміщає гальма зі звичного місця за колесами прямо в корпус електродвигуна. Так, тепер гальма стали частиною двигуна.
Технологія залишається фрикційною: гальмівні колодки та диски уповільнюють автомобіль за допомогою тиску. Проте вся система тепер повністю герметична та охолоджується водою. Це допомагає ефективно відводити тепло, незважаючи на відсутність повітряного потоку.
Інженери Mercedes упевнені, що нова система прослужить до 15 років або 300 000 км пробігу. Вона не тільки знижує експлуатаційні витрати за рахунок збільшеного терміну служби колодок, але й покращує керованість автомобіля, забираючи зайву вагу з коліс.
При цьому до 98% гальмування в електромобілях вже здійснюється за допомогою рекуперації енергії, а механічна частина задіяна лише у виняткових випадках. Однак In-Drive робить цю частину ще надійнішою.
Незважаючи на те, що система поки що дорожча за традиційні гальма, Mercedes працює над здешевленням технології. І хоча терміни застосування на серійні моделі не оголошені, очевидно одне: гальма майбутнього вже тут.
З настанням холодів починається справжній ажіотаж на зимову рідину для омивачів. Її продають буквально скрізь…
З настанням холодів я, як і багато водіїв, постійно стикаюся з однією й тією ж…
Ремені безпеки – це не просто частина автомобіля, це наша безпека на дорозі. Але чомусь…
Renault позбавить кросовери «спільного» двигуна з Mercedes-Benz. Французькі журналісти з'ясували, що 1,3-літровий агрегат лінійки TCe…
Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих.…
Щоб зимові шини прослужили якнайдовше, головне — це використовувати їх лише в сезон. Не варто…
Leave a Comment