Mercedes-Benz представила революційну систему гальмування для електромобілів під назвою In-Drive . Цей інноваційний підхід переміщає гальма зі звичного місця за колесами прямо в корпус електродвигуна. Так, тепер гальма стали частиною двигуна.
Технологія залишається фрикційною: гальмівні колодки та диски уповільнюють автомобіль за допомогою тиску. Проте вся система тепер повністю герметична та охолоджується водою. Це допомагає ефективно відводити тепло, незважаючи на відсутність повітряного потоку.
Інженери Mercedes упевнені, що нова система прослужить до 15 років або 300 000 км пробігу. Вона не тільки знижує експлуатаційні витрати за рахунок збільшеного терміну служби колодок, але й покращує керованість автомобіля, забираючи зайву вагу з коліс.
При цьому до 98% гальмування в електромобілях вже здійснюється за допомогою рекуперації енергії, а механічна частина задіяна лише у виняткових випадках. Однак In-Drive робить цю частину ще надійнішою.
Незважаючи на те, що система поки що дорожча за традиційні гальма, Mercedes працює над здешевленням технології. І хоча терміни застосування на серійні моделі не оголошені, очевидно одне: гальма майбутнього вже тут.
Олексій Білошицький, перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції, висловив думку, що штрафи за перевищення швидкості…
У Верховній Раді обговорюють підвищення штрафів за паркування на місцях, призначених для людей з інвалідністю.…
Уживаний BMW 3-Series покоління Е90 можна придбати у бюджеті 300 - 400 тисяч гривень, але…
Коли приходить міжсезоння, водіння стає справжнім випробуванням. Постійні перепади температур створюють ожеледицю, дороги вкриваються тонкою…
Нещодавнє дослідження Consumer Reports виявило, що витрати на обслуговування автомобіля можуть відрізнятися на десятки тисяч…
Mercedes-Benz запровадив нову технологію фарбування, яка поки що буде використовуватися лише в рамках програми персоналізації…
Leave a Comment