Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних компонентів (SDCM), залежність ЄС від постачання мікрочіпів з-за меж континенту створює серйозні ризики для виробництва автомобілів.
У сучасних авто використовуються до 3000 мікропроцесорів, і перебої в їх постачанні, як у «кризі чіпів» 2020 року, можуть знову призвести до уповільнення виробництва та зростання цін. Важливість напівпровідників тільки зростає на тлі переходу до електромобілів та автономних технологій.
Вирішенням проблеми міг би стати «Європейський акт про чіпи», який передбачає інвестиції у розмірі 43 млрд євро на розвиток виробництва мікропроцесорів у ЄС. Планується збільшити частку Європи у глобальному випуску чіпів із 10% до 20% до 2030 року.
Проте експерти попереджають, що це потребуватиме часу та значних витрат. Для автопрому це питання виживання та майбутнього, де чіпи стануть основою технологічних революцій.
“Європі потрібні власні чіпи, щоб уникнути катастрофи у разі глобальних перебоїв”, – зазначає Бебен.
Нова платформа Neue Klasse, створена BMW під електрокари, змінить уявлення про автомобілі баварської компанії. Однак…
Про те, що компанія Jeep розпочала розробку кросовера Compass нового покоління, стало відомо ще торік.…
Ця зима виявилася особливо теплою. У деяких регіонах уже встановилася плюсова температура і багато водіїв…
Компанія Honda офіційно представила оновлену версію Honda Accord 2026 для китайського ринку. Модель отримала помітні зміни у зовнішності, що надали їй…
У модельній лінійці Subaru кросовер Ascent представлений з 2018 року. Спочатку машина була адресована США,…
Під час зимових холодів шахраї не менш активні, ніж улітку. Нещодавно стала відома нова схема,…
Leave a Comment