Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних компонентів (SDCM), залежність ЄС від постачання мікрочіпів з-за меж континенту створює серйозні ризики для виробництва автомобілів.
У сучасних авто використовуються до 3000 мікропроцесорів, і перебої в їх постачанні, як у «кризі чіпів» 2020 року, можуть знову призвести до уповільнення виробництва та зростання цін. Важливість напівпровідників тільки зростає на тлі переходу до електромобілів та автономних технологій.
Вирішенням проблеми міг би стати «Європейський акт про чіпи», який передбачає інвестиції у розмірі 43 млрд євро на розвиток виробництва мікропроцесорів у ЄС. Планується збільшити частку Європи у глобальному випуску чіпів із 10% до 20% до 2030 року.
Проте експерти попереджають, що це потребуватиме часу та значних витрат. Для автопрому це питання виживання та майбутнього, де чіпи стануть основою технологічних революцій.
“Європі потрібні власні чіпи, щоб уникнути катастрофи у разі глобальних перебоїв”, – зазначає Бебен.
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…
Leave a Comment