Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних компонентів (SDCM), залежність ЄС від постачання мікрочіпів з-за меж континенту створює серйозні ризики для виробництва автомобілів.
У сучасних авто використовуються до 3000 мікропроцесорів, і перебої в їх постачанні, як у «кризі чіпів» 2020 року, можуть знову призвести до уповільнення виробництва та зростання цін. Важливість напівпровідників тільки зростає на тлі переходу до електромобілів та автономних технологій.
Вирішенням проблеми міг би стати «Європейський акт про чіпи», який передбачає інвестиції у розмірі 43 млрд євро на розвиток виробництва мікропроцесорів у ЄС. Планується збільшити частку Європи у глобальному випуску чіпів із 10% до 20% до 2030 року.
Проте експерти попереджають, що це потребуватиме часу та значних витрат. Для автопрому це питання виживання та майбутнього, де чіпи стануть основою технологічних революцій.
“Європі потрібні власні чіпи, щоб уникнути катастрофи у разі глобальних перебоїв”, – зазначає Бебен.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment