Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних компонентів (SDCM), залежність ЄС від постачання мікрочіпів з-за меж континенту створює серйозні ризики для виробництва автомобілів.
У сучасних авто використовуються до 3000 мікропроцесорів, і перебої в їх постачанні, як у «кризі чіпів» 2020 року, можуть знову призвести до уповільнення виробництва та зростання цін. Важливість напівпровідників тільки зростає на тлі переходу до електромобілів та автономних технологій.
Вирішенням проблеми міг би стати «Європейський акт про чіпи», який передбачає інвестиції у розмірі 43 млрд євро на розвиток виробництва мікропроцесорів у ЄС. Планується збільшити частку Європи у глобальному випуску чіпів із 10% до 20% до 2030 року.
Проте експерти попереджають, що це потребуватиме часу та значних витрат. Для автопрому це питання виживання та майбутнього, де чіпи стануть основою технологічних революцій.
“Європі потрібні власні чіпи, щоб уникнути катастрофи у разі глобальних перебоїв”, – зазначає Бебен.
У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…
Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…
У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…
Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…
Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…
Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…
Leave a Comment