Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних компонентів (SDCM), залежність ЄС від постачання мікрочіпів з-за меж континенту створює серйозні ризики для виробництва автомобілів.
У сучасних авто використовуються до 3000 мікропроцесорів, і перебої в їх постачанні, як у «кризі чіпів» 2020 року, можуть знову призвести до уповільнення виробництва та зростання цін. Важливість напівпровідників тільки зростає на тлі переходу до електромобілів та автономних технологій.
Вирішенням проблеми міг би стати «Європейський акт про чіпи», який передбачає інвестиції у розмірі 43 млрд євро на розвиток виробництва мікропроцесорів у ЄС. Планується збільшити частку Європи у глобальному випуску чіпів із 10% до 20% до 2030 року.
Проте експерти попереджають, що це потребуватиме часу та значних витрат. Для автопрому це питання виживання та майбутнього, де чіпи стануть основою технологічних революцій.
“Європі потрібні власні чіпи, щоб уникнути катастрофи у разі глобальних перебоїв”, – зазначає Бебен.
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Німецький преміальний бренд Audi готує до випуску повністю електричний компактний кросовер, який, за даними порталу…
Перша генерація великого седана Mercedes-Benz S-Class з'явилася ще у 1972 році. Відтоді модель дійшла до…
Leave a Comment