Єврокомісія завершила антисубсидійне розслідування щодо імпорту електромобілів з Китаю та вводить компенсаційні мита на п’ять років. Найбільші китайські автовиробники тепер сплачуватимуть від 17% до 35,3% мита через ризик економічних втрат для європейських виробників через несправедливе субсидування китайського виробництва. У заяві Єврокомісії йдеться, що китайські виробники акумуляторних електромобілів (BEV) отримують значні субсидії, що може завдати шкоди європейським конкурентам.
Розмір мита різний для різних виробників: BYD сплачуватиме 17,0%, Geely – 18,8%, SAIC – 35,3%, Tesla – 7,8%, інші компанії, які співпрацювали під час розслідування, – 20,7%, а ті, хто не співпрацював, – 35,3%. Ці ставки додаються до вже існуючого мита у 10%.
Єврокомісія продовжить відслідковувати ефективність цих заходів і допускає можливість перемовин із Китаєм для пошуку альтернативних рішень. Також виробники можуть подати запит на прискорений перегляд для встановлення індивідуальної ставки мита.
Антисубсидійне розслідування розпочали у вересні 2023 року за ініціативою Урсули фон дер Ляєн через стрімке зростання імпорту дешевих китайських електромобілів до ЄС. Мета цих заходів — підтримати чесну конкуренцію та захистити європейську промисловість.
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…
Leave a Comment