Єврокомісія завершила антисубсидійне розслідування щодо імпорту електромобілів з Китаю та вводить компенсаційні мита на п’ять років. Найбільші китайські автовиробники тепер сплачуватимуть від 17% до 35,3% мита через ризик економічних втрат для європейських виробників через несправедливе субсидування китайського виробництва. У заяві Єврокомісії йдеться, що китайські виробники акумуляторних електромобілів (BEV) отримують значні субсидії, що може завдати шкоди європейським конкурентам.
Розмір мита різний для різних виробників: BYD сплачуватиме 17,0%, Geely – 18,8%, SAIC – 35,3%, Tesla – 7,8%, інші компанії, які співпрацювали під час розслідування, – 20,7%, а ті, хто не співпрацював, – 35,3%. Ці ставки додаються до вже існуючого мита у 10%.
Єврокомісія продовжить відслідковувати ефективність цих заходів і допускає можливість перемовин із Китаєм для пошуку альтернативних рішень. Також виробники можуть подати запит на прискорений перегляд для встановлення індивідуальної ставки мита.
Антисубсидійне розслідування розпочали у вересні 2023 року за ініціативою Урсули фон дер Ляєн через стрімке зростання імпорту дешевих китайських електромобілів до ЄС. Мета цих заходів — підтримати чесну конкуренцію та захистити європейську промисловість.
Виробництво Volkswagen Touareg 2025 завершиться на початку 2027 року, і перед цим бренд підготував дві…
Автомобіль - це не просто засіб пересування, а й вагома інвестиція, яка потребує постійної уваги.…
Японські автовиробники традиційно вважалися еталоном надійності, але свіже дослідження Consumer Reports показало, що два великі…
KIA офіційно представила друге покоління компактного кросовера Seltos. Модель стала більша - її розміри наблизилися…
Моторне масло в двигуні виконує багато важливих функцій: змащує деталі, охолоджує їх, захищає від зношування…
Багато водіїв звикли залишати двигун працювати на холостому ходу зранку, щоб його прогріти, але інженер-двигуніст…
Leave a Comment