Єврокомісія завершила антисубсидійне розслідування щодо імпорту електромобілів з Китаю та вводить компенсаційні мита на п’ять років. Найбільші китайські автовиробники тепер сплачуватимуть від 17% до 35,3% мита через ризик економічних втрат для європейських виробників через несправедливе субсидування китайського виробництва. У заяві Єврокомісії йдеться, що китайські виробники акумуляторних електромобілів (BEV) отримують значні субсидії, що може завдати шкоди європейським конкурентам.
Розмір мита різний для різних виробників: BYD сплачуватиме 17,0%, Geely – 18,8%, SAIC – 35,3%, Tesla – 7,8%, інші компанії, які співпрацювали під час розслідування, – 20,7%, а ті, хто не співпрацював, – 35,3%. Ці ставки додаються до вже існуючого мита у 10%.
Єврокомісія продовжить відслідковувати ефективність цих заходів і допускає можливість перемовин із Китаєм для пошуку альтернативних рішень. Також виробники можуть подати запит на прискорений перегляд для встановлення індивідуальної ставки мита.
Антисубсидійне розслідування розпочали у вересні 2023 року за ініціативою Урсули фон дер Ляєн через стрімке зростання імпорту дешевих китайських електромобілів до ЄС. Мета цих заходів — підтримати чесну конкуренцію та захистити європейську промисловість.
Porsche готує до дебюту новий Cayenne Electric, який стане третьою повністю електричною моделлю бренду після…
Volvo готується до запуску електричного кросовера EX60, який стане важливим кроком у розвитку доступної електромобільності.…
Renault готує до випуску електричний позашляховик 4x4, який стане новим етапом в історії легендарної моделі.…
Багато водіїв в Україні після отримання посвідчення навіть не звертають уваги на його деталі, а…
У деяких автомобілях для кріплення коліс використовуються гайки, а в інших - болти. Різниця між…
Автомобіль вимагає постійної уваги, а отже — регулярного обслуговування, заміни розхідників і дрібних ремонтів. Для…
Leave a Comment