Єврокомісія завершила антисубсидійне розслідування щодо імпорту електромобілів з Китаю та вводить компенсаційні мита на п’ять років. Найбільші китайські автовиробники тепер сплачуватимуть від 17% до 35,3% мита через ризик економічних втрат для європейських виробників через несправедливе субсидування китайського виробництва. У заяві Єврокомісії йдеться, що китайські виробники акумуляторних електромобілів (BEV) отримують значні субсидії, що може завдати шкоди європейським конкурентам.
Розмір мита різний для різних виробників: BYD сплачуватиме 17,0%, Geely – 18,8%, SAIC – 35,3%, Tesla – 7,8%, інші компанії, які співпрацювали під час розслідування, – 20,7%, а ті, хто не співпрацював, – 35,3%. Ці ставки додаються до вже існуючого мита у 10%.
Єврокомісія продовжить відслідковувати ефективність цих заходів і допускає можливість перемовин із Китаєм для пошуку альтернативних рішень. Також виробники можуть подати запит на прискорений перегляд для встановлення індивідуальної ставки мита.
Антисубсидійне розслідування розпочали у вересні 2023 року за ініціативою Урсули фон дер Ляєн через стрімке зростання імпорту дешевих китайських електромобілів до ЄС. Мета цих заходів — підтримати чесну конкуренцію та захистити європейську промисловість.
Незамерзаюча рідина на основі метанолу найкраще підходить для використання в бачку склоомивача машини взимку. Що…
BMW представила оновлення для своїх моделей 1- та 5-Series у 2025 модельному році, додавши нові…
Коли зима вже на порозі, я завжди намагаюся підготувати свою машину до холодів. Зима —…
Toyota офіційно підтвердила плани, згідно з якими найближчим часом у лінійці компанії з'явиться новий акумуляторний…
В Україні зафіксовано випадки коригування залишкового ресурсу елементів живлення у машинах з електричними силовими установками.…
Більшість автовласників стикалися з появою скрипу гальмівних колодок. Як правило, такі звуки посилюються в осінній…
Leave a Comment