Новини

Японці розкрили причину низької вартості китайських електромобілів

Share
Нещодавно в регіоні Тюбу, що в центральній частині Японії, відбулася досить незвична виставка китайських електромобілів, яка неабияк вразила місцевих автовиробників. Було показано більше дюжини електромобілів у розібраному стані, що дало японським виробникам можливість буквально зануритися в їхню конструкцію і побачити все до дрібниць. Найбільше враження справила значно менша кількість деталей у китайських електрокарах, що, власне, пояснює їхню доступнішу ціну.

Що відомо про це

Організувала цей захід компанія Sanyo Trading разом з аналітичною фірмою Caresoft зі США, яка займається збором даних про складові автомобілів. Це стало чудовою нагодою для японських компаній краще зрозуміти, як працюють їхні китайські конкуренти. Найбільше уваги привернув електромобіль BYD ATTO 3, який вийшов на ринок на початку 2022 року. Ця модель вразила своєю простою конструкцією і високим рівнем інтеграції компонентів. Наприклад, їхній електропривід e-axle має всього вісім частин, серед яких мотор, інвертор, редуктор та інші важливі елементи.

Такий мінімалістичний підхід дозволив BYD не лише суттєво знизити витрати на виробництво, але й зробити автомобіль легшим і більш ефективним. До того ж, використання однакових компонентів у різних моделях допомогло масштабувати виробництво і ще більше знизити витрати.

Також на виставці підкреслили, що китайські виробники орієнтуються на максимальну економію, що дуже відрізняється від підходу японських компаній, які більше фокусуються на якості. Багато хто з японських менеджерів був вражений тим, як мало деталей мають автомобілі BYD та Tesla.

За час проведення виставки її відвідало вже понад 6000 осіб з 450 компаній. А щоб захід став ще цікавішим, незабаром до вже представлених 16 моделей додадуться нові, такі як Li Auto L9 та Hyundai Ioniq 6, що робить виставку справді важливою для всіх, хто цікавиться сучасними технологіями в електромобільному світі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Японія

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025