Новини

Японці розкрили причину низької вартості китайських електромобілів

Share
Нещодавно в регіоні Тюбу, що в центральній частині Японії, відбулася досить незвична виставка китайських електромобілів, яка неабияк вразила місцевих автовиробників. Було показано більше дюжини електромобілів у розібраному стані, що дало японським виробникам можливість буквально зануритися в їхню конструкцію і побачити все до дрібниць. Найбільше враження справила значно менша кількість деталей у китайських електрокарах, що, власне, пояснює їхню доступнішу ціну.

Що відомо про це

Організувала цей захід компанія Sanyo Trading разом з аналітичною фірмою Caresoft зі США, яка займається збором даних про складові автомобілів. Це стало чудовою нагодою для японських компаній краще зрозуміти, як працюють їхні китайські конкуренти. Найбільше уваги привернув електромобіль BYD ATTO 3, який вийшов на ринок на початку 2022 року. Ця модель вразила своєю простою конструкцією і високим рівнем інтеграції компонентів. Наприклад, їхній електропривід e-axle має всього вісім частин, серед яких мотор, інвертор, редуктор та інші важливі елементи.

Такий мінімалістичний підхід дозволив BYD не лише суттєво знизити витрати на виробництво, але й зробити автомобіль легшим і більш ефективним. До того ж, використання однакових компонентів у різних моделях допомогло масштабувати виробництво і ще більше знизити витрати.

Також на виставці підкреслили, що китайські виробники орієнтуються на максимальну економію, що дуже відрізняється від підходу японських компаній, які більше фокусуються на якості. Багато хто з японських менеджерів був вражений тим, як мало деталей мають автомобілі BYD та Tesla.

За час проведення виставки її відвідало вже понад 6000 осіб з 450 компаній. А щоб захід став ще цікавішим, незабаром до вже представлених 16 моделей додадуться нові, такі як Li Auto L9 та Hyundai Ioniq 6, що робить виставку справді важливою для всіх, хто цікавиться сучасними технологіями в електромобільному світі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Японія

Останні записи

Новий флагманський Audi Q9 помічений на дорожніх тестах

Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…

20.03.2025

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025

Mercedes-AMG відкликає гібридні моделі через ризик втрати потужності

Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…

20.03.2025

В Україні введуть вікові обмеження для отримання водійських прав

В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…

20.03.2025

Чим загрожує запотівання фар і чому не варто це ігнорувати

Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…

20.03.2025

Україна знизила штрафи за порушення ПДР: що змінилось

Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…

20.03.2025