Новини

Японці розкрили причину низької вартості китайських електромобілів

Share
Нещодавно в регіоні Тюбу, що в центральній частині Японії, відбулася досить незвична виставка китайських електромобілів, яка неабияк вразила місцевих автовиробників. Було показано більше дюжини електромобілів у розібраному стані, що дало японським виробникам можливість буквально зануритися в їхню конструкцію і побачити все до дрібниць. Найбільше враження справила значно менша кількість деталей у китайських електрокарах, що, власне, пояснює їхню доступнішу ціну.

Що відомо про це

Організувала цей захід компанія Sanyo Trading разом з аналітичною фірмою Caresoft зі США, яка займається збором даних про складові автомобілів. Це стало чудовою нагодою для японських компаній краще зрозуміти, як працюють їхні китайські конкуренти. Найбільше уваги привернув електромобіль BYD ATTO 3, який вийшов на ринок на початку 2022 року. Ця модель вразила своєю простою конструкцією і високим рівнем інтеграції компонентів. Наприклад, їхній електропривід e-axle має всього вісім частин, серед яких мотор, інвертор, редуктор та інші важливі елементи.

Такий мінімалістичний підхід дозволив BYD не лише суттєво знизити витрати на виробництво, але й зробити автомобіль легшим і більш ефективним. До того ж, використання однакових компонентів у різних моделях допомогло масштабувати виробництво і ще більше знизити витрати.

Також на виставці підкреслили, що китайські виробники орієнтуються на максимальну економію, що дуже відрізняється від підходу японських компаній, які більше фокусуються на якості. Багато хто з японських менеджерів був вражений тим, як мало деталей мають автомобілі BYD та Tesla.

За час проведення виставки її відвідало вже понад 6000 осіб з 450 компаній. А щоб захід став ще цікавішим, незабаром до вже представлених 16 моделей додадуться нові, такі як Li Auto L9 та Hyundai Ioniq 6, що робить виставку справді важливою для всіх, хто цікавиться сучасними технологіями в електромобільному світі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Японія

Останні записи

Експерти пояснили, чому варто продавати авто з пробігом 150 000 км

Багато автовласників вважають, що як тільки показання на одометрі досягають 150 тисяч кілометрів, слід задуматися…

13.12.2024

Kia Seltos нового покоління отримає кардинальні зміни у зовнішньому вигляді

Нещодавно у Південній Кореї стартували перші тести нового покоління кросовера Kia Seltos. Автомобіль, добре відомий…

13.12.2024

7 ознак, за якими можна відрізнити перекупа від справжнього власника авто

При купівлі старого автомобіля багато хто воліє угоди з власниками. Власники краще знайомі з історією…

13.12.2024

Водіям пояснили, чому важливо правильно накачувати шини взимку

Взимку особливу важливість має показник тиску в покришках, оскільки це впливає на безпеку на засніжених…

13.12.2024

Що ховається під камуфляжем нового Toyota RAV4

Toyota розпочала довгоочікувані тести нового покоління кросовера RAV4. Машину вже кілька разів вдалося підловити під…

13.12.2024

Новий Toyota Prado і Kia EV5 здобули 5-зіркові рейтинги безпеки

Австралійська програма оцінки безпеки нових машин ANCAP опублікувала результати випробувань двох нових позашляховиків – Toyota…

13.12.2024