Новини

Японці розкрили причину низької вартості китайських електромобілів

Share
Нещодавно в регіоні Тюбу, що в центральній частині Японії, відбулася досить незвична виставка китайських електромобілів, яка неабияк вразила місцевих автовиробників. Було показано більше дюжини електромобілів у розібраному стані, що дало японським виробникам можливість буквально зануритися в їхню конструкцію і побачити все до дрібниць. Найбільше враження справила значно менша кількість деталей у китайських електрокарах, що, власне, пояснює їхню доступнішу ціну.

Що відомо про це

Організувала цей захід компанія Sanyo Trading разом з аналітичною фірмою Caresoft зі США, яка займається збором даних про складові автомобілів. Це стало чудовою нагодою для японських компаній краще зрозуміти, як працюють їхні китайські конкуренти. Найбільше уваги привернув електромобіль BYD ATTO 3, який вийшов на ринок на початку 2022 року. Ця модель вразила своєю простою конструкцією і високим рівнем інтеграції компонентів. Наприклад, їхній електропривід e-axle має всього вісім частин, серед яких мотор, інвертор, редуктор та інші важливі елементи.

Такий мінімалістичний підхід дозволив BYD не лише суттєво знизити витрати на виробництво, але й зробити автомобіль легшим і більш ефективним. До того ж, використання однакових компонентів у різних моделях допомогло масштабувати виробництво і ще більше знизити витрати.

Також на виставці підкреслили, що китайські виробники орієнтуються на максимальну економію, що дуже відрізняється від підходу японських компаній, які більше фокусуються на якості. Багато хто з японських менеджерів був вражений тим, як мало деталей мають автомобілі BYD та Tesla.

За час проведення виставки її відвідало вже понад 6000 осіб з 450 компаній. А щоб захід став ще цікавішим, незабаром до вже представлених 16 моделей додадуться нові, такі як Li Auto L9 та Hyundai Ioniq 6, що робить виставку справді важливою для всіх, хто цікавиться сучасними технологіями в електромобільному світі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Японія

Останні записи

В Україні можуть запровадити обов’язкову зимову гуму з 1 листопада

У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…

19.06.2025

Як зекономити пальне: 4 прості поради для кожного водія

Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…

19.06.2025

Що робити, якщо машина перегрілася в заторі

У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…

19.06.2025

Audi оголосила комплектації та ціни нового Q3

Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…

19.06.2025

Патрульна поліція нагадує: де заборонена зупинка і який штраф

Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…

19.06.2025

Новий Nissan Leaf матиме різний дизайн задніх ліхтарів залежно від версії

Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…

19.06.2025