Новини

Японці розкрили причину низької вартості китайських електромобілів

Нещодавно в регіоні Тюбу, що в центральній частині Японії, відбулася досить незвична виставка китайських електромобілів, яка неабияк вразила місцевих автовиробників. Було показано більше дюжини електромобілів у розібраному стані, що дало японським виробникам можливість буквально зануритися в їхню конструкцію і побачити все до дрібниць. Найбільше враження справила значно менша кількість деталей у китайських електрокарах, що, власне, пояснює їхню доступнішу ціну.

Що відомо про це

Організувала цей захід компанія Sanyo Trading разом з аналітичною фірмою Caresoft зі США, яка займається збором даних про складові автомобілів. Це стало чудовою нагодою для японських компаній краще зрозуміти, як працюють їхні китайські конкуренти. Найбільше уваги привернув електромобіль BYD ATTO 3, який вийшов на ринок на початку 2022 року. Ця модель вразила своєю простою конструкцією і високим рівнем інтеграції компонентів. Наприклад, їхній електропривід e-axle має всього вісім частин, серед яких мотор, інвертор, редуктор та інші важливі елементи.

Такий мінімалістичний підхід дозволив BYD не лише суттєво знизити витрати на виробництво, але й зробити автомобіль легшим і більш ефективним. До того ж, використання однакових компонентів у різних моделях допомогло масштабувати виробництво і ще більше знизити витрати.

Також на виставці підкреслили, що китайські виробники орієнтуються на максимальну економію, що дуже відрізняється від підходу японських компаній, які більше фокусуються на якості. Багато хто з японських менеджерів був вражений тим, як мало деталей мають автомобілі BYD та Tesla.

За час проведення виставки її відвідало вже понад 6000 осіб з 450 компаній. А щоб захід став ще цікавішим, незабаром до вже представлених 16 моделей додадуться нові, такі як Li Auto L9 та Hyundai Ioniq 6, що робить виставку справді важливою для всіх, хто цікавиться сучасними технологіями в електромобільному світі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Японія

Останні записи

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025

Чому небезпечно їздити з порожнім баком: наслідки для автомобіля

Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…

31.10.2025

Toyota відкликає понад 1,28 млн авто через проблеми з панорамним оглядом

Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…

31.10.2025

Japan Mobility Show 2025: головні прем’єри від Mazda, Toyota, Lexus та інших

У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…

31.10.2025