За даними дослідження Interbrand за 2024 рік, Toyota знову визнана найціннішим автомобільним брендом у світі, обігнавши таких гігантів, як Tesla та Mercedes-Benz. Вартість бренду Toyota оцінюється в 66,6 мільярда євро, що на 13% більше у порівнянні з минулим роком.
Незважаючи на те, що інші аналітичні компанії, такі як Kantar і Brand Finance , раніше віддавали перше місце Tesla і Mercedes-Benz , Interbrand має іншу думку. Mercedes-Benz займає другу позицію з 53,9 мільярдів євро, що на 4% менше, ніж минулого року. BMW розташувалася на третьому місці з оцінкою 47,6 мільярда євро.
Щодо Tesla , її брендова вартість впала на 9% і тепер становить 41,6 мільярда євро, що перемістило компанію на четверте місце. Це найнижче положення Tesla у рейтингу серед усіх дослідницьких агенцій.
Interbrand пояснює свій підхід до оцінки брендової вартості, ґрунтуючись на фінансових результатах, впливі бренду на покупців та конкурентної позиції компанії на ринку. Toyota продовжує зміцнювати свої позиції, доводячи, що її успіх виходить далеко за межі простих цифр продажів.
У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…
Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…
У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…
Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…
Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…
Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…
Leave a Comment