За даними дослідження Interbrand за 2024 рік, Toyota знову визнана найціннішим автомобільним брендом у світі, обігнавши таких гігантів, як Tesla та Mercedes-Benz. Вартість бренду Toyota оцінюється в 66,6 мільярда євро, що на 13% більше у порівнянні з минулим роком.
Незважаючи на те, що інші аналітичні компанії, такі як Kantar і Brand Finance , раніше віддавали перше місце Tesla і Mercedes-Benz , Interbrand має іншу думку. Mercedes-Benz займає другу позицію з 53,9 мільярдів євро, що на 4% менше, ніж минулого року. BMW розташувалася на третьому місці з оцінкою 47,6 мільярда євро.
Щодо Tesla , її брендова вартість впала на 9% і тепер становить 41,6 мільярда євро, що перемістило компанію на четверте місце. Це найнижче положення Tesla у рейтингу серед усіх дослідницьких агенцій.
Interbrand пояснює свій підхід до оцінки брендової вартості, ґрунтуючись на фінансових результатах, впливі бренду на покупців та конкурентної позиції компанії на ринку. Toyota продовжує зміцнювати свої позиції, доводячи, що її успіх виходить далеко за межі простих цифр продажів.
2024 рік став важким для Audi: продажі знизилися на 12%, до 1 млн 671 тисяч…
У Польщі планують посилити законодавство щодо дорожньої безпеки, зокрема, назавжди позбавляти водійських прав осіб, які…
З урахуванням витрат на паливо, регулярного обслуговування та періодичного ремонту, загальна вартість утримання транспортного засобу…
Нове дослідження показало, що експлуатація електромобіля обходиться на 50,2% дешевше порівняно з бензиновим автомобілем. Щорічні…
В Україні можуть запровадити нові штрафи для водіїв, чий автомобіль створює надмірний шум. Законопроєкт №9564…
Jeep продовжує активний розвиток електричної лінійки, готуючи до випуску новий позашляховик Recon EV , який…
Leave a Comment