За даними дослідження Interbrand за 2024 рік, Toyota знову визнана найціннішим автомобільним брендом у світі, обігнавши таких гігантів, як Tesla та Mercedes-Benz. Вартість бренду Toyota оцінюється в 66,6 мільярда євро, що на 13% більше у порівнянні з минулим роком.
Незважаючи на те, що інші аналітичні компанії, такі як Kantar і Brand Finance , раніше віддавали перше місце Tesla і Mercedes-Benz , Interbrand має іншу думку. Mercedes-Benz займає другу позицію з 53,9 мільярдів євро, що на 4% менше, ніж минулого року. BMW розташувалася на третьому місці з оцінкою 47,6 мільярда євро.
Щодо Tesla , її брендова вартість впала на 9% і тепер становить 41,6 мільярда євро, що перемістило компанію на четверте місце. Це найнижче положення Tesla у рейтингу серед усіх дослідницьких агенцій.
Interbrand пояснює свій підхід до оцінки брендової вартості, ґрунтуючись на фінансових результатах, впливі бренду на покупців та конкурентної позиції компанії на ринку. Toyota продовжує зміцнювати свої позиції, доводячи, що її успіх виходить далеко за межі простих цифр продажів.
Ford представив у Європі новий компактний електромобіль для бізнесу - E-Transit Courier . Цей електрофургон…
При покупці нового автомобіля нерідко виникає питання: брати в стандартній комплектації або замовити ще й…
Включаючи 2030, розкішний німецький седан можна буде придбати з широкою моторною гамою бензинових і дизельних…
Автоматичні коробки має досить складний пристрій, при цьому при значних навантаженнях вони дуже швидко зношуються.…
Недосвідчені водії починають перевіряти рівень масла у двигуні лише у разі загоряння лампи на панелі…
У розмові з працівником шиномонтажу він пояснив, чим ризикують водії, які не поспішають «перевзуватися» з…
Leave a Comment