За даними дослідження Interbrand за 2024 рік, Toyota знову визнана найціннішим автомобільним брендом у світі, обігнавши таких гігантів, як Tesla та Mercedes-Benz. Вартість бренду Toyota оцінюється в 66,6 мільярда євро, що на 13% більше у порівнянні з минулим роком.
Незважаючи на те, що інші аналітичні компанії, такі як Kantar і Brand Finance , раніше віддавали перше місце Tesla і Mercedes-Benz , Interbrand має іншу думку. Mercedes-Benz займає другу позицію з 53,9 мільярдів євро, що на 4% менше, ніж минулого року. BMW розташувалася на третьому місці з оцінкою 47,6 мільярда євро.
Щодо Tesla , її брендова вартість впала на 9% і тепер становить 41,6 мільярда євро, що перемістило компанію на четверте місце. Це найнижче положення Tesla у рейтингу серед усіх дослідницьких агенцій.
Interbrand пояснює свій підхід до оцінки брендової вартості, ґрунтуючись на фінансових результатах, впливі бренду на покупців та конкурентної позиції компанії на ринку. Toyota продовжує зміцнювати свої позиції, доводячи, що її успіх виходить далеко за межі простих цифр продажів.
Водіям в Україні більше не доведеться хвилюватися про втрату улюблених номерних знаків при зміні автомобіля.…
У 2024 році інтерес до електрокарів в Україні поступово зростав. Це було пов'язано з державними…
2024 видався непростим для американського автовиробника Stellantis, який продемонстрував зниження продажів на 15% в порівнянні…
Купівля автомобіля на вторинному ринку — це завжди серйозний крок. Тут важливо не тільки звертати…
Компанія Opel оновила найпопулярнішу модель Astra. Після оновлення у автомобіля більше немає найдоступнішої версії з…
Тюнінг-ательє TOM'S підготувало особливе обваження для позашляховика Toyota Land Cruiser Prado. Повноцінна прем'єра пройде на…
Leave a Comment