За даними дослідження Interbrand за 2024 рік, Toyota знову визнана найціннішим автомобільним брендом у світі, обігнавши таких гігантів, як Tesla та Mercedes-Benz. Вартість бренду Toyota оцінюється в 66,6 мільярда євро, що на 13% більше у порівнянні з минулим роком.
Незважаючи на те, що інші аналітичні компанії, такі як Kantar і Brand Finance , раніше віддавали перше місце Tesla і Mercedes-Benz , Interbrand має іншу думку. Mercedes-Benz займає другу позицію з 53,9 мільярдів євро, що на 4% менше, ніж минулого року. BMW розташувалася на третьому місці з оцінкою 47,6 мільярда євро.
Щодо Tesla , її брендова вартість впала на 9% і тепер становить 41,6 мільярда євро, що перемістило компанію на четверте місце. Це найнижче положення Tesla у рейтингу серед усіх дослідницьких агенцій.
Interbrand пояснює свій підхід до оцінки брендової вартості, ґрунтуючись на фінансових результатах, впливі бренду на покупців та конкурентної позиції компанії на ринку. Toyota продовжує зміцнювати свої позиції, доводячи, що її успіх виходить далеко за межі простих цифр продажів.
В останньому подкасті Джо Рогана Ілон Маск розповів про плани Tesla представити нове покоління спорткара…
Toyota Camry багато років вважається символом надійності та довговічності, проте навіть цей седан має слабкі…
Кіберспорт давно перестав бути лише дитячим захопленням - сьогодні це повноцінна індустрія, що стрімко розвивається.…
Сьогодні кросовери схожі на смартфони: вони у всіх, виглядають подібно, але не завжди виправдовують свою…
Багато водіїв досі вважають, що поліцейський може зупиняти автомобіль лише маханням жезлом, проте це помилка,…
У 2025 році закордонні експерти провели масштабне дослідження, щоб визначити, які автомобілі доставляють найбільше проблем…
Leave a Comment