За даними дослідження Interbrand за 2024 рік, Toyota знову визнана найціннішим автомобільним брендом у світі, обігнавши таких гігантів, як Tesla та Mercedes-Benz. Вартість бренду Toyota оцінюється в 66,6 мільярда євро, що на 13% більше у порівнянні з минулим роком.
Незважаючи на те, що інші аналітичні компанії, такі як Kantar і Brand Finance , раніше віддавали перше місце Tesla і Mercedes-Benz , Interbrand має іншу думку. Mercedes-Benz займає другу позицію з 53,9 мільярдів євро, що на 4% менше, ніж минулого року. BMW розташувалася на третьому місці з оцінкою 47,6 мільярда євро.
Щодо Tesla , її брендова вартість впала на 9% і тепер становить 41,6 мільярда євро, що перемістило компанію на четверте місце. Це найнижче положення Tesla у рейтингу серед усіх дослідницьких агенцій.
Interbrand пояснює свій підхід до оцінки брендової вартості, ґрунтуючись на фінансових результатах, впливі бренду на покупців та конкурентної позиції компанії на ринку. Toyota продовжує зміцнювати свої позиції, доводячи, що її успіх виходить далеко за межі простих цифр продажів.
Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…
Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…
Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…
Технічне обслуговування автомобіля – це не тільки планові перевірки. Ця процедура вимагає особливої уваги та…
Toyota готується до одного з найбільших і найдорожчих відгуків у своїй історії. Дилерські центри компанії…
У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…
Leave a Comment