Десятки тисяч машин Nissan Leaf потрапили під відгук з міркувань безпеки. Автовиробник стверджує, що високовольтна батарея схильна до перегріву під час швидкого заряджання, тому власникам настійно рекомендується не використовувати швидку зарядку, доки не будуть виконані всі необхідні заходи.
Під відгук потрапили 23887 автомобілів, які випущені з 29 серпня 2018 року по 3 листопада 2020 року, з можливістю зарядки через роз’єм CHAdeMO. Старіючий Leaf може споживати до 62,5 кВт при 500 В та 125 А. Протокол швидкої зарядки CHAdeMO 2.0 дозволяє споживати до 400 кВт при 1000 В та 400 А.
Слід зазначити, що Leaf поставляється з акумулятором ємністю 40 або 60 кВт·год для моделі 2025, який, ймовірно, стане останнім роком цього покоління. Меншої АКБ потрібно 40 хвилин, щоб досягти 80%, тоді як версія SV Plus досягає 80% приблизно за 60 хвилин. За 240 В зарядка займає 11,5 годин. І Leaf S і Leaf SV Plus поставляються з бортовим зарядним пристроєм потужністю 6,6 кВт.
Нині найдоступніший акумуляторний електромобіль у Сполучених Штатах Америки, Nissan Leaf 2025 року, коштує від 28 140 доларів без урахування пільг електромобілі.
З настанням довгих зимових ночей водіння перетворюється на справжній виклик. Особливо коли йдеться про засліплення…
Існує багато способів очищення замерзлого лобового скла, але не всі з них безпечні для вашого…
З початком свят кількість машин на дорогах зменшується, але це не означає, що поїздки стають…
Новий пікап Toyota Tundra 2025 завоював престижну нагороду Top Safety Pick+ від американського Страхового інституту…
Вважається, що швидка зарядка здатна наводити акумулятори електрокарів у непридатність досить швидко, але нещодавно власник…
В Україні планується введення штрафів для водіїв, які використовуватимуть літні шини взимку. Це нововведення, яке…
Leave a Comment