Десятки тисяч машин Nissan Leaf потрапили під відгук з міркувань безпеки. Автовиробник стверджує, що високовольтна батарея схильна до перегріву під час швидкого заряджання, тому власникам настійно рекомендується не використовувати швидку зарядку, доки не будуть виконані всі необхідні заходи.
Під відгук потрапили 23887 автомобілів, які випущені з 29 серпня 2018 року по 3 листопада 2020 року, з можливістю зарядки через роз’єм CHAdeMO. Старіючий Leaf може споживати до 62,5 кВт при 500 В та 125 А. Протокол швидкої зарядки CHAdeMO 2.0 дозволяє споживати до 400 кВт при 1000 В та 400 А.
Слід зазначити, що Leaf поставляється з акумулятором ємністю 40 або 60 кВт·год для моделі 2025, який, ймовірно, стане останнім роком цього покоління. Меншої АКБ потрібно 40 хвилин, щоб досягти 80%, тоді як версія SV Plus досягає 80% приблизно за 60 хвилин. За 240 В зарядка займає 11,5 годин. І Leaf S і Leaf SV Plus поставляються з бортовим зарядним пристроєм потужністю 6,6 кВт.
Нині найдоступніший акумуляторний електромобіль у Сполучених Штатах Америки, Nissan Leaf 2025 року, коштує від 28 140 доларів без урахування пільг електромобілі.
Компанія Opel змінила свої плани щодо повного переходу на електромобілі до 2028 року. Німецький виробник…
Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…
Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…
В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…
Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…
Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…
Leave a Comment