Десятки тисяч машин Nissan Leaf потрапили під відгук з міркувань безпеки. Автовиробник стверджує, що високовольтна батарея схильна до перегріву під час швидкого заряджання, тому власникам настійно рекомендується не використовувати швидку зарядку, доки не будуть виконані всі необхідні заходи.
Під відгук потрапили 23887 автомобілів, які випущені з 29 серпня 2018 року по 3 листопада 2020 року, з можливістю зарядки через роз’єм CHAdeMO. Старіючий Leaf може споживати до 62,5 кВт при 500 В та 125 А. Протокол швидкої зарядки CHAdeMO 2.0 дозволяє споживати до 400 кВт при 1000 В та 400 А.
Слід зазначити, що Leaf поставляється з акумулятором ємністю 40 або 60 кВт·год для моделі 2025, який, ймовірно, стане останнім роком цього покоління. Меншої АКБ потрібно 40 хвилин, щоб досягти 80%, тоді як версія SV Plus досягає 80% приблизно за 60 хвилин. За 240 В зарядка займає 11,5 годин. І Leaf S і Leaf SV Plus поставляються з бортовим зарядним пристроєм потужністю 6,6 кВт.
Нині найдоступніший акумуляторний електромобіль у Сполучених Штатах Америки, Nissan Leaf 2025 року, коштує від 28 140 доларів без урахування пільг електромобілі.
У вересні на українському ринку було продано 1068 нових комерційних автомобілів, включаючи вантажівки та спеціалізовані…
Очікування нової генерації Tesla Model Y зростає, і інтерес до оновлень цього популярного електромобіля зростає.…
BZ4X/Solterra не буде одноразовим електричним проектом, оскільки Toyota та Subaru працюють над ще однією спільно…
Tesla почала постачати свої обмежені Cybertruck Foundation Series ще з першого дня, але тепер настав…
10 жовтня у Лос-Анджелесі Tesla представить свою нову розробку - повністю електричний та автономний автомобіль…
Експерти вирішили розповісти водіям про значення різних кольорів антифризів та їх застосування для різних типів…
Leave a Comment