Десятки тисяч машин Nissan Leaf потрапили під відгук з міркувань безпеки. Автовиробник стверджує, що високовольтна батарея схильна до перегріву під час швидкого заряджання, тому власникам настійно рекомендується не використовувати швидку зарядку, доки не будуть виконані всі необхідні заходи.
Під відгук потрапили 23887 автомобілів, які випущені з 29 серпня 2018 року по 3 листопада 2020 року, з можливістю зарядки через роз’єм CHAdeMO. Старіючий Leaf може споживати до 62,5 кВт при 500 В та 125 А. Протокол швидкої зарядки CHAdeMO 2.0 дозволяє споживати до 400 кВт при 1000 В та 400 А.
Слід зазначити, що Leaf поставляється з акумулятором ємністю 40 або 60 кВт·год для моделі 2025, який, ймовірно, стане останнім роком цього покоління. Меншої АКБ потрібно 40 хвилин, щоб досягти 80%, тоді як версія SV Plus досягає 80% приблизно за 60 хвилин. За 240 В зарядка займає 11,5 годин. І Leaf S і Leaf SV Plus поставляються з бортовим зарядним пристроєм потужністю 6,6 кВт.
Нині найдоступніший акумуляторний електромобіль у Сполучених Штатах Америки, Nissan Leaf 2025 року, коштує від 28 140 доларів без урахування пільг електромобілі.
Німецькі автомобілі вже багато десятиліть вважаються одними з найнадійніших та найбільш витривалих у світі, і…
Dacia представила оновлену лінійку силових установок для Duster - і зміни виявились помітно глибшими, ніж…
Купівля автомобіля - важлива та бажана подія, але нове авто сьогодні коштує надто дорого, тож…
В Україні прогнозують відчутне подорожчання бензину А-95, і головна причина - підвищення акцизу, яке запрацює…
Експерти порталу TopSpeed склали рейтинг найнадійніших розкішних SUV та кросоверів, враховуючи якість збірки, двигуни та…
Керування автомобілем у стані сп'яніння є серйозним правопорушенням (ст. 130 КУпАП), але на практиці поліція…
Leave a Comment