Незважаючи на те, що плагін-гібриди (PHEV) здаються логічним переходом до електричних автомобілів, американці не поспішають купувати їх. Відповідно до звіту JD Power , частка PHEV на ринку США залишається низькою – всього 1,9% від усіх продажів автомобілів у 2024 році. Для порівняння електромобілі займають 9,4%, а звичайні гібриди — 10,7%.
Однією із причин є висока вартість. Середня ціна PHEV в сегменті компактних SUV становить 48 700 доларів, у той час як звичайні гібриди коштують близько 37 700 доларів, а завдяки субсидіям електромобілі обходяться навіть дешевше – 36 900 доларів. При цьому податкові пільги для PHEV значно скоротилися, що робить їх менш привабливими.
Крім того, покупці менше задоволені цими автомобілями. PHEV набирають лише 669 з 1000 балів у рейтингу задоволеності, тоді як електромобілі одержують 716 і вище. Проблема в тому, що PHEV поєднують недоліки як бензинових машин, так і електрокарів: вони вимагають обслуговування ДВЗ та не пропонують значного покращення досвіду водіння. Ідея «найкращого із двох світів» звучить чудово, але на практиці не виправдовує очікувань.
Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…
Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…
Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…
Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…
Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…
Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…
Leave a Comment