Незважаючи на те, що плагін-гібриди (PHEV) здаються логічним переходом до електричних автомобілів, американці не поспішають купувати їх. Відповідно до звіту JD Power , частка PHEV на ринку США залишається низькою – всього 1,9% від усіх продажів автомобілів у 2024 році. Для порівняння електромобілі займають 9,4%, а звичайні гібриди — 10,7%.
Однією із причин є висока вартість. Середня ціна PHEV в сегменті компактних SUV становить 48 700 доларів, у той час як звичайні гібриди коштують близько 37 700 доларів, а завдяки субсидіям електромобілі обходяться навіть дешевше – 36 900 доларів. При цьому податкові пільги для PHEV значно скоротилися, що робить їх менш привабливими.
Крім того, покупці менше задоволені цими автомобілями. PHEV набирають лише 669 з 1000 балів у рейтингу задоволеності, тоді як електромобілі одержують 716 і вище. Проблема в тому, що PHEV поєднують недоліки як бензинових машин, так і електрокарів: вони вимагають обслуговування ДВЗ та не пропонують значного покращення досвіду водіння. Ідея «найкращого із двох світів» звучить чудово, але на практиці не виправдовує очікувань.
Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…
Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…
З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…
У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…
Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…
Закордонний портал TopSpeed оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…
Leave a Comment