Сьогодні в Євросоюзі відбулося ключове голосування щодо введення мит на китайські електромобілі, ініційоване Європейською комісією у відповідь на масштабні субсидії, які надає китайський уряд своєї автомобільної промисловості. Брюссель стверджує, що такі субсидії створюють несумлінну конкуренцію, занижуючи ціни на автомобілі та погрожуючи європейському автопрому.
Проте голосування показало глибокий розкол серед країн-членів ЄС. Хоча більшість, необхідна для блокування ініціативи, не було досягнуто, єдиної думки з цього питання також не склалося.
З 27 країн ЄС 10 підтримали введення мит, 5 проголосували проти, а 12, включаючи Іспанію, утрималися, що відображає відсутність єдності в Євросоюзі з цієї проблеми. Тепер остаточне рішення залишиться за Європейською комісією, яка вже висловила свою підтримку запровадженню компенсаційних мит.
Іспанія, за прикладом президента Педро Санчеса, який нещодавно відвідав Китай, утрималася під час голосування, щоб уникнути торгового конфлікту з Пекіном, важливим економічним партнером. Це рішення викликало критику у Брюсселі, особливо на тлі складних відносин із Китаєм.
Незважаючи на розбіжності, остаточне рішення ухвалить Європейська комісія, яка наголосила, що готова до переговорів з Китаєм, але введення мит може бути скасовано, якщо буде знайдено задовільне рішення.
Американський Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) підбив підсумки нових випробувань і назвав дев'ять моделей 2025-2026…
На дорогах вже помітили BMW X5 2028 нового покоління, і тепер, коли камуфляж став менш…
Європейська влада поступово приходить до висновку, що повністю відмовитися від традиційних двигунів внутрішнього згоряння до…
Honda розробила нову модульну платформу PF2, яка підтримує різні силові установки - від гібридних до…
Якщо ви шукаєте кросовер, якому не страшний великий пробіг, придивіться до цих моделей. Вони заслужили…
Багато водіїв вважають, що якщо не підписувати постанову про порушення ПДР, її не можна буде…
Leave a Comment