Сьогодні в Євросоюзі відбулося ключове голосування щодо введення мит на китайські електромобілі, ініційоване Європейською комісією у відповідь на масштабні субсидії, які надає китайський уряд своєї автомобільної промисловості. Брюссель стверджує, що такі субсидії створюють несумлінну конкуренцію, занижуючи ціни на автомобілі та погрожуючи європейському автопрому.
Проте голосування показало глибокий розкол серед країн-членів ЄС. Хоча більшість, необхідна для блокування ініціативи, не було досягнуто, єдиної думки з цього питання також не склалося.
З 27 країн ЄС 10 підтримали введення мит, 5 проголосували проти, а 12, включаючи Іспанію, утрималися, що відображає відсутність єдності в Євросоюзі з цієї проблеми. Тепер остаточне рішення залишиться за Європейською комісією, яка вже висловила свою підтримку запровадженню компенсаційних мит.
Іспанія, за прикладом президента Педро Санчеса, який нещодавно відвідав Китай, утрималася під час голосування, щоб уникнути торгового конфлікту з Пекіном, важливим економічним партнером. Це рішення викликало критику у Брюсселі, особливо на тлі складних відносин із Китаєм.
Незважаючи на розбіжності, остаточне рішення ухвалить Європейська комісія, яка наголосила, що готова до переговорів з Китаєм, але введення мит може бути скасовано, якщо буде знайдено задовільне рішення.
До 2035 року Lexus планує збільшити світові продажі електромобілів BEV на 100%, що свідчить про…
Чеська компанія розпочала дорожні випробування нового електричного кросовера Skoda Epiq 2026 року. Це буде один…
Після низки анонсів і "шпигунських" фотографій японська компанія представила новий електричний кросовер Nissan Leaf 2026…
На Фестиваль швидкості в британському Гудвуді, який відбудеться в липні, Honda привезе концепт під назвою…
Mazda 3 першого покоління, попри вік, залишається популярною на українському ринку. Водночас у цієї моделі…
З настанням літа багато українських автомобілістів стикаються з проблемою спеки: салон авто, залишеного під прямими…
Leave a Comment