Сьогодні в Євросоюзі відбулося ключове голосування щодо введення мит на китайські електромобілі, ініційоване Європейською комісією у відповідь на масштабні субсидії, які надає китайський уряд своєї автомобільної промисловості. Брюссель стверджує, що такі субсидії створюють несумлінну конкуренцію, занижуючи ціни на автомобілі та погрожуючи європейському автопрому.
Проте голосування показало глибокий розкол серед країн-членів ЄС. Хоча більшість, необхідна для блокування ініціативи, не було досягнуто, єдиної думки з цього питання також не склалося.
З 27 країн ЄС 10 підтримали введення мит, 5 проголосували проти, а 12, включаючи Іспанію, утрималися, що відображає відсутність єдності в Євросоюзі з цієї проблеми. Тепер остаточне рішення залишиться за Європейською комісією, яка вже висловила свою підтримку запровадженню компенсаційних мит.
Іспанія, за прикладом президента Педро Санчеса, який нещодавно відвідав Китай, утрималася під час голосування, щоб уникнути торгового конфлікту з Пекіном, важливим економічним партнером. Це рішення викликало критику у Брюсселі, особливо на тлі складних відносин із Китаєм.
Незважаючи на розбіжності, остаточне рішення ухвалить Європейська комісія, яка наголосила, що готова до переговорів з Китаєм, але введення мит може бути скасовано, якщо буде знайдено задовільне рішення.
Nissan представив оновлену версію свого найдоступнішого кросовера Magnite, який зберіг характерний впізнаваний стиль. Зовнішність моделі…
В Україні все частіше трапляються тумани через різкі перепади температур, які вдень доходять до 15-20…
Українським водіям варто заздалегідь подбати про сезонну заміну шин, адже саме від цього залежить безпека…
Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…
У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…
Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…
Leave a Comment