Сьогодні в Євросоюзі відбулося ключове голосування щодо введення мит на китайські електромобілі, ініційоване Європейською комісією у відповідь на масштабні субсидії, які надає китайський уряд своєї автомобільної промисловості. Брюссель стверджує, що такі субсидії створюють несумлінну конкуренцію, занижуючи ціни на автомобілі та погрожуючи європейському автопрому.
Проте голосування показало глибокий розкол серед країн-членів ЄС. Хоча більшість, необхідна для блокування ініціативи, не було досягнуто, єдиної думки з цього питання також не склалося.
З 27 країн ЄС 10 підтримали введення мит, 5 проголосували проти, а 12, включаючи Іспанію, утрималися, що відображає відсутність єдності в Євросоюзі з цієї проблеми. Тепер остаточне рішення залишиться за Європейською комісією, яка вже висловила свою підтримку запровадженню компенсаційних мит.
Іспанія, за прикладом президента Педро Санчеса, який нещодавно відвідав Китай, утрималася під час голосування, щоб уникнути торгового конфлікту з Пекіном, важливим економічним партнером. Це рішення викликало критику у Брюсселі, особливо на тлі складних відносин із Китаєм.
Незважаючи на розбіжності, остаточне рішення ухвалить Європейська комісія, яка наголосила, що готова до переговорів з Китаєм, але введення мит може бути скасовано, якщо буде знайдено задовільне рішення.
Новий Renault 5, представлений на Женевському автосалоні 2024 року, незабаром з'явиться у Європі. Цей електричний…
Mercedes-Benz представив перші прототипи своїх майбутніх венів, які планує вивести на ринок у 2026 році.…
Однією з найочікуваніших новинок іспанського бренду Cupra у найближчому майбутньому стане субкомпактний кросовер, відомий як…
У вересні українські дороги поповнилися приблизно 17 тисячами вживаних легкових автомобілів, імпортованих з-за кордону. Що…
Компанія Kia готується випустити новий електромобіль EV4 , який буде доступний у двох кузовних варіантах…
На Паризькому автосалоні 2024 року марка Renault представляє водневий концепт-кар Embleme. Він використовує унікальну силову…
Leave a Comment