Тепер Mazda стягує гроші за підключені послуги, такі як віддалений запуск. Захисники права на ремонт вважають, що власники автомобілів повинні мати повну власність на технологію, вбудовану у їхні автомобілі.
Нещодавно Mazda здивувала клієнтів, вимагаючи від них оформити передплату, щоб зберегти певні послуги. Наразі відомий захисник права на ремонт Луї Россманн критикує бренд. Він вказує на кілька кроків Mazda як на причини свого гніву щодо них. Однак, як виявилося, у клієнтів все ще може бути обхідний шлях.
Раніше японський автовиробник пропонував підключені послуги, які включали кілька функцій, таких як віддалений запуск без необхідності передплати. На той час компанія повідомила клієнтам, що ці послуги зрештою перейдуть на платну модель.
Важливо пояснити, що тут йдеться про два абсолютно різні типи віддаленого запуску. Перший тип – той, з яким багато хто знайомий, коли ви використовуєте брелок для запуску автомобіля. Другий метод має на увазі використання іншого пристрою, наприклад смартфона, для запуску автомобіля. У разі підключені послуги виконують важку роботу.
Що дивно, так це те, що Mazda раніше пропонувала перший варіант на брелоку. Тепер він пропонує тільки другий тип, коли автомобіль заводиться з телефону через його підключені сервіси за щомісячну передплату в розмірі 10 доларів, що становить 927 руб.
Британський Autocar з'ясував, що у вересні на автосалоні в Мюнхені дебютує концепт-кар із «батарейною» начинкою.…
Модель буде доступна в трьох кузовах: седан, хетчбек та універсал. При цьому універсальна версія може…
Вони повертаються: Кларксон, Хаммонд та Мей возз'єднаються у новому шоу. Колишні ведучі Top Gear, які…
Правила дорожнього руху (ПДР) та відповідальність за їх порушення постійно оновлюються, але не всі водії…
Ford анонсував розширення своєї лінійки позашляховиків Tremor і наступною новинкою стане Ford Explorer Tremor 2025.…
Незважаючи на фінансові труднощі, Nissan не збирається відмовлятися від перспективних проектів найближчих років, одним з…
Leave a Comment