Тепер Mazda стягує гроші за підключені послуги, такі як віддалений запуск. Захисники права на ремонт вважають, що власники автомобілів повинні мати повну власність на технологію, вбудовану у їхні автомобілі.
Нещодавно Mazda здивувала клієнтів, вимагаючи від них оформити передплату, щоб зберегти певні послуги. Наразі відомий захисник права на ремонт Луї Россманн критикує бренд. Він вказує на кілька кроків Mazda як на причини свого гніву щодо них. Однак, як виявилося, у клієнтів все ще може бути обхідний шлях.
Раніше японський автовиробник пропонував підключені послуги, які включали кілька функцій, таких як віддалений запуск без необхідності передплати. На той час компанія повідомила клієнтам, що ці послуги зрештою перейдуть на платну модель.
Важливо пояснити, що тут йдеться про два абсолютно різні типи віддаленого запуску. Перший тип – той, з яким багато хто знайомий, коли ви використовуєте брелок для запуску автомобіля. Другий метод має на увазі використання іншого пристрою, наприклад смартфона, для запуску автомобіля. У разі підключені послуги виконують важку роботу.
Що дивно, так це те, що Mazda раніше пропонувала перший варіант на брелоку. Тепер він пропонує тільки другий тип, коли автомобіль заводиться з телефону через його підключені сервіси за щомісячну передплату в розмірі 10 доларів, що становить 927 руб.
У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…
Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…
У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…
Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…
Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…
Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…
Leave a Comment