Тепер Mazda стягує гроші за підключені послуги, такі як віддалений запуск. Захисники права на ремонт вважають, що власники автомобілів повинні мати повну власність на технологію, вбудовану у їхні автомобілі.
Нещодавно Mazda здивувала клієнтів, вимагаючи від них оформити передплату, щоб зберегти певні послуги. Наразі відомий захисник права на ремонт Луї Россманн критикує бренд. Він вказує на кілька кроків Mazda як на причини свого гніву щодо них. Однак, як виявилося, у клієнтів все ще може бути обхідний шлях.
Раніше японський автовиробник пропонував підключені послуги, які включали кілька функцій, таких як віддалений запуск без необхідності передплати. На той час компанія повідомила клієнтам, що ці послуги зрештою перейдуть на платну модель.
Важливо пояснити, що тут йдеться про два абсолютно різні типи віддаленого запуску. Перший тип – той, з яким багато хто знайомий, коли ви використовуєте брелок для запуску автомобіля. Другий метод має на увазі використання іншого пристрою, наприклад смартфона, для запуску автомобіля. У разі підключені послуги виконують важку роботу.
Що дивно, так це те, що Mazda раніше пропонувала перший варіант на брелоку. Тепер він пропонує тільки другий тип, коли автомобіль заводиться з телефону через його підключені сервіси за щомісячну передплату в розмірі 10 доларів, що становить 927 руб.
Досвідчений фахівець поділився рекомендаціями щодо захисту авто від зимових неприємностей. Що ще відомо Багато автовласників…
Новий дешевий електромобіль GAC повністю розкритий до прем’єри. У відкритій базі Мінпромторгу Китаю з'явилися фотографії…
Новий Nissan Micra розкрили до прем'єри: це клон Renault. У Мережі з'явився скріншот брошури альянсу,…
В Україні ми, водії, завжди маємо тримати при собі документи на машину та права, а…
Сучасні автомобілі стали більш технологічними, але це не позбавило їх несподіваних проблем. Багато автомобілістів потрапляли…
Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…
Leave a Comment