RS 4, яким ми його знали, мертвий, тому що Audi змінила стратегію найменування – перемістивши A4 в A5 і, як наслідок, RS 4 в RS 5. Ми вже помітили майбутній новий Audi RS 5 у формі універсалу Avant, але це наш перший погляд на седан.
Бічний профіль показує, що RS 5 перебуватиме майже між традиційним триоб’ємним седаном і купе RS 5, що йде, з точки зору обробки задньої частини з характерним похилим заднім склом.
Бічний профіль показує, що RS 5 перебуватиме майже між традиційним триоб’ємним седаном і купе RS 5, що йде, з точки зору обробки задньої частини з характерним похилим заднім склом.
Задня світлова смуга ідентична Avant, як і подвійні вихлопні патрубки, розташовані центральніше, ніж у попередніх седанах Audi RS.
Як і слід очікувати від гарячого Audi, RS 5 отримує великі, квадратні колісні арки з більшими дисками, не кажучи вже про масивні гальмівні диски і супорти. За передньою колісною аркою також розташований повітрозабірник, схожий на новий RS 6 Avant GT.
Volvo усвідомлює, що їхні преміальні позашляховики поки не можуть перевершити конкурентів, які вже випустили нові…
Porsche готує до дебюту новий Cayenne Electric, який стане третьою повністю електричною моделлю бренду після…
Volvo готується до запуску електричного кросовера EX60, який стане важливим кроком у розвитку доступної електромобільності.…
Renault готує до випуску електричний позашляховик 4x4, який стане новим етапом в історії легендарної моделі.…
Багато водіїв в Україні після отримання посвідчення навіть не звертають уваги на його деталі, а…
У деяких автомобілях для кріплення коліс використовуються гайки, а в інших - болти. Різниця між…
Leave a Comment