Categories: Новини

На дизельні автомобілі чекає невтішний кінець

Share

Німецькі автовиробники «не бачать сенсу» у модернізації старих дизелів. BMW, Volkswagen та Daimler вважають, що кращим рішенням є наданням власникам бонусів або знижок.

Мільйони водіїв старих дизельних автомобілів прокинулись у вівторок вранці та дізнались, що влада ФРН прийняла пакет заходів, направлених на уникнення заборони в’їзду дизелів до німецьких міст. Автовиробники, зокрема BMW, відкидають варіант модернізації обладнання на застарілих автівках, оскільки «це не має сенсу». Про це повідомляє mind.

Як повідомлялось, у ніч на 2 жовтня лідери «великої коаліції» вирішили застосувати комбінацію заходів, що включатимуть в себе грошові премії для автовласників, які мають намір придбати нове авто, а також надання послуг з технічної модернізації старих дизельних двигунів для тих, хто не має коштів на придбання нового автомобілю.

Втім німецькі автовиробники не надто тепло зустріли таку пропозицію

BMW Group заявила, що вона відхилила варіант модернізації обладнання. Автовиробник пояснив, що апаратні заходи будуть доступні для клієнтів лише з 2021 року і вони «негативно впливатимуть на якість, вагу, викиди СО2 та продуктивність в транспортних засобах». Втім компанія також зазначила, що загалом схвалює «концептуальний план» німецької влади. BMW додала, що з жовтня почне надати екологічний бонус у розмірі 6 000 євро покупцям нових авто свого бренду.

Автоконцерн Volkwagen заявив, що автомобілі класу Євро 5 отримають бонус у 5 000 євро, в той час як старіші авто отримуватимуть до 4 000 євро в якості стимулу.

Daimler, яка випускає Mercedes, повідомила, що також надає перевагу наданню фінансових стимулів аніж відкликанню авто для їх переоснащення. В останній заяві, представники компанії повідомили, що ретельно переглянуть пропозиції уряду, перед тим як приймати остаточне рішення.

Зазначається, що в 1992 році екологічний стандарт Євро-1 був введений як стандартний клас для врегулювання вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах. Останній стандарт Євро-6, який розповсюджуються на усі авто з вересня 2015 року, зменшує вміст забруднюючих речовин на 96% у порівнянні з лімітами 1992 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Дизель

Останні записи

Mazda CX-30 отримає новий гібрид і дизайн у стилі CX-5

Найпопулярнішим кросовером Mazda залишається CX-5, який цього року отримає третє покоління. Однак у модельній гамі…

28.06.2025

Електричний кросовер Skoda Epiq vRS стане найшвидшим кросовером бренду

Відповідно до оновленої стратегії Skoda, найближчими роками на дорогах з’явиться все більше швидкісних електрокросоверів бренду.…

28.06.2025

Гібриди в Україні: плюси, мінуси та чи варто їх купувати

На українському автомобільному ринку гібриди вже займають вагому частку. Сьогодні кожен п'ятий новозареєстрований автомобіль оснащений…

28.06.2025

Nissan розширює модельний ряд Rogue 2026 гібридними версіями

Японський Nissan анонсував швидкий дебют на американському ринку двох різних гібридних варіантів флагманського кросовера Nissan…

28.06.2025

Нові штрафи і терміни позбавлення прав за п’яне водіння: що потрібно знати

В Україні патрульні щороку фіксують кілька десятків тисяч випадків керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння.…

28.06.2025

Автомеханік розповів, як визначити проблеми з мотором за кольором вихлопу

Придбати якісний автомобіль на вторинному ринку за розумною ціною - завдання непросте. Найкращі варіанти швидко…

28.06.2025