Categories: Новини

На дизельні автомобілі чекає невтішний кінець

Німецькі автовиробники «не бачать сенсу» у модернізації старих дизелів. BMW, Volkswagen та Daimler вважають, що кращим рішенням є наданням власникам бонусів або знижок.

Мільйони водіїв старих дизельних автомобілів прокинулись у вівторок вранці та дізнались, що влада ФРН прийняла пакет заходів, направлених на уникнення заборони в’їзду дизелів до німецьких міст. Автовиробники, зокрема BMW, відкидають варіант модернізації обладнання на застарілих автівках, оскільки «це не має сенсу». Про це повідомляє mind.

Як повідомлялось, у ніч на 2 жовтня лідери «великої коаліції» вирішили застосувати комбінацію заходів, що включатимуть в себе грошові премії для автовласників, які мають намір придбати нове авто, а також надання послуг з технічної модернізації старих дизельних двигунів для тих, хто не має коштів на придбання нового автомобілю.

Втім німецькі автовиробники не надто тепло зустріли таку пропозицію

BMW Group заявила, що вона відхилила варіант модернізації обладнання. Автовиробник пояснив, що апаратні заходи будуть доступні для клієнтів лише з 2021 року і вони «негативно впливатимуть на якість, вагу, викиди СО2 та продуктивність в транспортних засобах». Втім компанія також зазначила, що загалом схвалює «концептуальний план» німецької влади. BMW додала, що з жовтня почне надати екологічний бонус у розмірі 6 000 євро покупцям нових авто свого бренду.

Автоконцерн Volkwagen заявив, що автомобілі класу Євро 5 отримають бонус у 5 000 євро, в той час як старіші авто отримуватимуть до 4 000 євро в якості стимулу.

Daimler, яка випускає Mercedes, повідомила, що також надає перевагу наданню фінансових стимулів аніж відкликанню авто для їх переоснащення. В останній заяві, представники компанії повідомили, що ретельно переглянуть пропозиції уряду, перед тим як приймати остаточне рішення.

Зазначається, що в 1992 році екологічний стандарт Євро-1 був введений як стандартний клас для врегулювання вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах. Останній стандарт Євро-6, який розповсюджуються на усі авто з вересня 2015 року, зменшує вміст забруднюючих речовин на 96% у порівнянні з лімітами 1992 року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Дизель

Останні записи

Чому дальнє світло у тумані небезпечне та як правильно освітлювати дорогу

Восени українські дороги часто оповиті туманом. Для багатьох це звична картина, але саме через туман…

29.10.2025

Кросовер Mitsubishi Outlander 2025 показав слабкий результат у тесті від IIHS

Mitsubishi Outlander 2025 не увійшов до списку переможців Top Safety Pick за версією IIHS, незважаючи…

29.10.2025

Mazda представила дві концептуальні моделі на виставці Japan Mobility Show 2025

На виставці Japan Mobility Show 2025 компанія Mazda представила два концептуальні автомобілі - MAZDA VISION…

29.10.2025

Повністю автономне таксі Tesla Cybercab може отримати кермо

Компанія Tesla знову опинилася в центрі уваги завдяки своєму амбітному проєкту Cybercab 2026 — повністю…

29.10.2025

Як камені в шинах впливають на балансування та безпеку автомобіля

Під час експлуатації зимових шин водії нерідко помічають, що в протекторі застрягає безліч каменів —…

29.10.2025

Механік пояснив, чому скандинави не прогрівають авто взимку

Дискусії про те, чи потрібно прогрівати двигун перед поїздкою в зимову пору року, не вщухають.…

29.10.2025