Новини

Штраф за використання протитуманних фар: Що потрібно знати водіям в Україні

Share

Протитуманні фари часто використовуються водіями для покращення видимості, але не всі українці знають, чи дозволено їх використовувати в інших умовах, окрім туману.

Видання novyny.pro пояснює призначення протитуманних фар та можливість отримання штрафу за їх неправильне використання.

Призначення протитуманних фар

Протитуманні фари, як видно з їх назви, призначені для використання в умовах поганої видимості, таких як туман, дощ або сніг. Вони допомагають водієві краще бачити дорогу і зменшують ризик дорожньо-транспортних пригод.

Зазвичай ці фари розташовані ближче до дороги, часто вбудовані в бампери автомобілів. Хоча протитуманні фари не є стандартом на всіх автомобілях, і деякі сучасні моделі можуть обходитися без них, вони дуже ефективні під час туману завдяки тому, що розсіюють світло горизонтально, не засліплюючи інших водіїв.

Коли дозволено використовувати протитуманні фари

Згідно з Правилами дорожнього руху, передні протитуманні фари рекомендується вмикати при поганій видимості, що може бути викликано сутінками, туманом, снігопадом чи сильним дощем.

Протитуманні фари можна використовувати не лише вночі або ввечері, але й вдень, якщо видимість недостатня. Вони можуть бути включені як самостійно, так і разом зі звичайними фарами.

Вночі протитуманні фари слід вмикати лише разом із ближнім або дальнім світлом, оскільки окремо вони не забезпечать достатньої видимості.

Також дозволяється використовувати протитуманні фари, коли транспортний засіб припаркований на дорозі або узбіччі при поганій видимості, але в цьому випадку також потрібно включити ходові вогні або ближнє світло.

Задні протитуманні ліхтарі можна включати лише за умов недостатньої видимості. Використання задніх протитуманних ліхтарів у інших випадках карається штрафом у розмірі 510 грн.

В Україні немає заборони на використання протитуманних фар при хорошій видимості, але водіям рекомендується вмикати їх лише за необхідності.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Audi анонсувала плани зайняти люксовий сегмент у автомобільній індустрії

2024 рік став важким для Audi: продажі знизилися на 12%, до 1 млн 671 тисяч…

17.02.2025

За які порушення у Польщі можна втратити водійське посвідчення назавжди

У Польщі планують посилити законодавство щодо дорожньої безпеки, зокрема, назавжди позбавляти водійських прав осіб, які…

17.02.2025

Автомеханік поділився секретами заощадження на обслуговуванні автомобіля

З урахуванням витрат на паливо, регулярного обслуговування та періодичного ремонту, загальна вартість утримання транспортного засобу…

17.02.2025

Електромобілі стали на 50% дешевшими в обслуговуванні за бензинові авто

Нове дослідження показало, що експлуатація електромобіля обходиться на 50,2% дешевше порівняно з бензиновим автомобілем. Щорічні…

17.02.2025

В Україні запроваджують нові штрафи для водіїв за надмірний рівень шуму

В Україні можуть запровадити нові штрафи для водіїв, чий автомобіль створює надмірний шум. Законопроєкт №9564…

17.02.2025

Новий електричний позашляховик Jeep готовий до дебюту

Jeep продовжує активний розвиток електричної лінійки, готуючи до випуску новий позашляховик Recon EV , який…

17.02.2025