Новини

Розробник автопілота Tesla шокував світ своєю останньою заявою

Американське бізнес-видання опублікувало критичний матеріал про компанію Tesla, в якому йдеться про умови праці у компанії. Зокрема, в ньому стверджується, що керівництво ретельно контролює натискання клавіш на комп’ютерах працівників і навіть слідкує за тим, скільки часу вони проводять у туалеті. Але це не все.

Токсична корпоративна культура та дивні розпорядження

Один із працівників, відповідальний за обробку навчальних даних для Autopilot, розповів, що начальство часто рекомендувало йому ігнорувати дорожні знаки, що фактично порушує правила дорожнього руху, щоб система виглядала менш «роботизованою».

Цей підхід може призвести до подальших проблем з автопілотом. Наприклад, ми вже бачили випадки, коли Tesla ігнорувала світлофори, проїжджаючи на червоне світло. Можливо, причина криється у цих інструкціях?

«Іноді нам казали ігнорувати знаки, такі як “Не їхати на червоне” або “Розворот заборонено”. Це викликало дискомфорт у мене та моїх колег», – повідомив анонімний працівник.

Хоча начальство іноді вислуховувало скарги працівників, це часто не приводило до реальних змін. Загалом реакція була такою: «Займайтесь своєю роботою і отримуйте зарплату».

Проблеми не лише з керівництвом

Працівник зазначив, що почав працювати в центрі обробки даних Buffalo Autopilot у 2022 році і не мав попереднього досвіду в автомобільній чи електромобільній галузі. Виявилося, що серед колег також спостерігалася проблемна поведінка.

Анонім зазначає, що він не усвідомлював, наскільки поширена практика обміну кумедними або тривожними відео серед співробітників. Хоча зазвичай це були відео про «дивні речі», один з колег поділився відео, на якому видно маленького хлопчика, збитого Tesla, коли той їхав на велосипеді.

Цей інцидент не є новим: раніше агентство Reuters повідомляло, що працівники обмінювалися «інтимними» відео, що призвело до внутрішньої боротьби з цією практикою. Співробітники натрапляли на відео з камер, на яких були оголені люди або інші інтимні сцени, і передавали їх між собою.

Компанія почала боротися з цією проблемою, обмеживши доступ до зображень за межами власних серверів і застосувавши водяні знаки для відстеження джерел витоків. Співробітникам було попереджено, що «один випадок – це ваш квиток на вихід». Проте деякі продовжували порушувати правила.

«Іноді люди ще передають зображення по офісу, особливо якщо це щось незвичайне, але це трапляється не так часто», – розповів співробітник.

Загалом, працівник висловив розчарування компанією, яка колись здавалась йому чудовою можливістю для кар’єрного зростання. Він вважає Tesla «антиутопічною компанією».

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025