Новини

Розробник автопілота Tesla шокував світ своєю останньою заявою

Американське бізнес-видання опублікувало критичний матеріал про компанію Tesla, в якому йдеться про умови праці у компанії. Зокрема, в ньому стверджується, що керівництво ретельно контролює натискання клавіш на комп’ютерах працівників і навіть слідкує за тим, скільки часу вони проводять у туалеті. Але це не все.

Токсична корпоративна культура та дивні розпорядження

Один із працівників, відповідальний за обробку навчальних даних для Autopilot, розповів, що начальство часто рекомендувало йому ігнорувати дорожні знаки, що фактично порушує правила дорожнього руху, щоб система виглядала менш «роботизованою».

Цей підхід може призвести до подальших проблем з автопілотом. Наприклад, ми вже бачили випадки, коли Tesla ігнорувала світлофори, проїжджаючи на червоне світло. Можливо, причина криється у цих інструкціях?

«Іноді нам казали ігнорувати знаки, такі як “Не їхати на червоне” або “Розворот заборонено”. Це викликало дискомфорт у мене та моїх колег», – повідомив анонімний працівник.

Хоча начальство іноді вислуховувало скарги працівників, це часто не приводило до реальних змін. Загалом реакція була такою: «Займайтесь своєю роботою і отримуйте зарплату».

Проблеми не лише з керівництвом

Працівник зазначив, що почав працювати в центрі обробки даних Buffalo Autopilot у 2022 році і не мав попереднього досвіду в автомобільній чи електромобільній галузі. Виявилося, що серед колег також спостерігалася проблемна поведінка.

Анонім зазначає, що він не усвідомлював, наскільки поширена практика обміну кумедними або тривожними відео серед співробітників. Хоча зазвичай це були відео про «дивні речі», один з колег поділився відео, на якому видно маленького хлопчика, збитого Tesla, коли той їхав на велосипеді.

Цей інцидент не є новим: раніше агентство Reuters повідомляло, що працівники обмінювалися «інтимними» відео, що призвело до внутрішньої боротьби з цією практикою. Співробітники натрапляли на відео з камер, на яких були оголені люди або інші інтимні сцени, і передавали їх між собою.

Компанія почала боротися з цією проблемою, обмеживши доступ до зображень за межами власних серверів і застосувавши водяні знаки для відстеження джерел витоків. Співробітникам було попереджено, що «один випадок – це ваш квиток на вихід». Проте деякі продовжували порушувати правила.

«Іноді люди ще передають зображення по офісу, особливо якщо це щось незвичайне, але це трапляється не так часто», – розповів співробітник.

Загалом, працівник висловив розчарування компанією, яка колись здавалась йому чудовою можливістю для кар’єрного зростання. Він вважає Tesla «антиутопічною компанією».

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Toyota відкликає 126 тисяч авто через дефект двигуна

Японський концерн Toyota оголосив про черговий великий відкликання — в США під сервісну кампанію потрапляє…

14.11.2025

Кросовери Toyota втратили лідерство у задоволеності покупців

Вважається, що Toyota багато років тримає репутацію одного з найнадійніших автовиробників із найвідданішими клієнтами. Та…

14.11.2025

Штрафи за тріщини на склі: що потрібно знати українським водіям

Експлуатація автомобіля в умовах поганих доріг часто призводить до появи дефектів, серед яких не рідко…

14.11.2025

Прості способи уникнути замерзання склоочисників і покращити видимість

Коли восени починаються снігопади, водії часто стикаються з проблемою обледеніння двірників та налипання снігу на…

14.11.2025

Ринок вживаних авто в Україні встановив новий рекорд у жовтні 2025 року

Ринок вживаних автомобілів в Україні демонструє справжній бум: покупці все частіше обирають найбюджетніші варіанти, а…

14.11.2025

Ford запатентувала систему освітлення для дистанційного керування під час паркування

Ford Motor подала патентну заявку на нову систему освітлення, створену для полегшення дистанційного керування автомобілем…

14.11.2025