Нью-Йоркський міжнародний автосалон, який уперше відбувся у 1900 році, знову відкриє свої двері у 2025 році з 18 по 27 квітня. Хоча традиційні автосалони поступово відходять на другий план перед багатогранними заходами, такими як Monterey Car Week та Goodwood Festival of Speed, автосалон у Нью-Йорку продовжує еволюціонувати, зосереджуючи свою увагу на споживачах.
Згідно з даними організаторів, на минулорічному заході 52% відвідувачів мали намір придбати автомобіль, а 70% цікавилися електромобілями та новими технологіями. Автосалон приваблює різноманітну аудиторію, включаючи тих, хто вперше тестує електромобілі.
Хоча список учасників на 2025 рік ще не оголошений, експерти впевнені, що захід знову стане важливим майданчиком для презентації новинок автомобільної індустрії. Президент та головний операційний директор Hyundai Motor Company Хосе Муньос підкреслив, що автосалони залишаються ідеальним місцем для перевірки реакції публіки на нові продукти.
Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…
В Україні з'явився новий автомобільний бренд — INEOS, про що повідомили на офіційному сайті українського…
З наближенням зими важливо перевірити стан вашого автомобіля, особливо акумуляторну батарею. Що ще відомо Перед…
Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…
Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…
До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…
Leave a Comment