Categories: Новини

Стало відомо, де в Україні ремонтуватимуть дороги за новітньою технологією

Share

Львів стане першим містом в Україні, де шляхи ремонтуватимуть за новітньою технологією. Рішення “Про здійснення поточного ремонту доріг у 2018 році з використанням новітніх технологій у рамках пілотного проекту” ухвалив виконком міськради, пише Експрес.

— Інвестор — італійська фірма, яка дарує місту 10 тисяч літрів цього матеріалу, — розповідає директор ЛКП “Інститут просторового розвитку” Олег Шмід. — Ми повинні заплатити лише за розмитнення, доставку та сертифікацію. Тож місту один літр екополімеру обійдеться в 99 гривень, тоді як його реальна вартість — приблизно 210 грн.

— Що то за матеріал і як його застосовують?

— Це полімер у формі білого порошку, який можна застосовувати впереміш із грунтом або залишками старого дорожнього покриття з додаванням невеликої частки цементу. За технологією, яку використовуємо нині, для початку ремонту треба спершу вивезти грунт чи залишки старого покриття, завезти щебінь, пісок, геотекстиль і потім класти на це асфальт. Для нової технології цього всього не потрібно. Достатньо змішати те, що є на місці, з полімером та цементом, і вже маємо тверду основу, по якій можна класти асфальт.

Досі в Україні ще ніхто не працював з цим екополімером. Львів стане першим містом, де за його допомогою здійснять ремонт доріг.

— Які вулиці відремонтують?

— Частину вулиці Богдана Хмельницького на ділянці виїзду зі Львова, частину вулиці Курмановича. Також ще з десяток вулиць — з цим мають визначитися райадміністрації. Це все будуть поточні ремонти.

— Скільки такого матеріалу потрібно для ремонту ділянки певного розміру?

— Інвестор стверджує, що на один квадратний метр дороги потрібно три літри полімеру. Подивимося, як цей матеріал переживе зиму, і тоді вирішимо, чи застосовувати його надалі. Попередні підрахунки показують, що використання екополімеру здешевлює виготовлення дорожнього полотна майже на 30%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Опубліковано ціни та комплектації оновленого BMW 2 Series Coupe 2025

BMW представила рестайлінгову версію купе 2 Series 2025, додавши кілька поліпшень як в дизайні, так…

25.12.2024

Названо 5 поширених помилок, які скорочують життя сучасних двигунів

Поломки мотора, як правило, трапляються рідше, ніж несправності інших частин автомобіля, однак їх усунення вимагає…

25.12.2024

Оновлений Toyota RAV4 2025 вперше показали без камуфляжу

У грудні Toyota вивела на перші тестові випробування нове покоління кросовера RAV4, яке має дебютувати…

25.12.2024

Ніякого льоду: підготовка лобового скла до зимових умов

Взимку багато водіїв стикаються з неприємністю – обмерзанням лобового скла. Ситуація ускладнюється, коли сніг перетворюється…

24.12.2024

Майбутнє вже близько: 50% автопарку України стануть електромобілями

Електромобілі – це справжній прорив, який дедалі більше приваблює українських водіїв. Мені здається, що їхня…

24.12.2024

Роботаксі Tesla Cybercab вперше зняли на відео

Роботаксі Tesla Cybercab, представлена ​​в жовтні без керма та педалей, керується за допомогою геймпада, схожого…

24.12.2024