Categories: Новини

Стало відомо, де в Україні ремонтуватимуть дороги за новітньою технологією

Share

Львів стане першим містом в Україні, де шляхи ремонтуватимуть за новітньою технологією. Рішення “Про здійснення поточного ремонту доріг у 2018 році з використанням новітніх технологій у рамках пілотного проекту” ухвалив виконком міськради, пише Експрес.

— Інвестор — італійська фірма, яка дарує місту 10 тисяч літрів цього матеріалу, — розповідає директор ЛКП “Інститут просторового розвитку” Олег Шмід. — Ми повинні заплатити лише за розмитнення, доставку та сертифікацію. Тож місту один літр екополімеру обійдеться в 99 гривень, тоді як його реальна вартість — приблизно 210 грн.

— Що то за матеріал і як його застосовують?

— Це полімер у формі білого порошку, який можна застосовувати впереміш із грунтом або залишками старого дорожнього покриття з додаванням невеликої частки цементу. За технологією, яку використовуємо нині, для початку ремонту треба спершу вивезти грунт чи залишки старого покриття, завезти щебінь, пісок, геотекстиль і потім класти на це асфальт. Для нової технології цього всього не потрібно. Достатньо змішати те, що є на місці, з полімером та цементом, і вже маємо тверду основу, по якій можна класти асфальт.

Досі в Україні ще ніхто не працював з цим екополімером. Львів стане першим містом, де за його допомогою здійснять ремонт доріг.

— Які вулиці відремонтують?

— Частину вулиці Богдана Хмельницького на ділянці виїзду зі Львова, частину вулиці Курмановича. Також ще з десяток вулиць — з цим мають визначитися райадміністрації. Це все будуть поточні ремонти.

— Скільки такого матеріалу потрібно для ремонту ділянки певного розміру?

— Інвестор стверджує, що на один квадратний метр дороги потрібно три літри полімеру. Подивимося, як цей матеріал переживе зиму, і тоді вирішимо, чи застосовувати його надалі. Попередні підрахунки показують, що використання екополімеру здешевлює виготовлення дорожнього полотна майже на 30%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Toyota готує новий компактний пікап на базі RAV4

Toyota прагне чогось нового. І це не черговий гібридний кросовер. Представники японського автовиробника вже підтвердили,…

22.06.2025

Не лише алкоголь: які ліки можуть заборонити сідати за кермо в Україні

Більшість українських водіїв добре усвідомлюють, що керувати автомобілем у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння суворо…

22.06.2025

Представлено технічні характеристики Audi E5 Sportback

Китайський Мінпром розкрив характеристики першої моделі бренду AUDI - AUDI E5 Sportback. Автомобіль запропонують у…

22.06.2025

ЗСУ отримали нову партію пікапів для фронту

До складу 82-ї окремої десантно-штурмової Буковинської бригади надійшли 15 нових повнопривідних пікапів Fiat Titano. Техніка…

22.06.2025

Обслуговування авто: 3 речі, на яких не можна заощаджувати

Бажання заощадити на обслуговуванні машини - справа звичайна, але не завжди розумна. Перш ніж урізати…

21.06.2025

Opel представив новий Grandland Electric AWD із запасом ходу 501 км

Opel продовжує втілювати свою амбітну стратегію електрифікації, розпочату у 2024 році. Саме ця компанія стала…

21.06.2025