Categories: Новини

Стало відомо, де в Україні ремонтуватимуть дороги за новітньою технологією

Львів стане першим містом в Україні, де шляхи ремонтуватимуть за новітньою технологією. Рішення “Про здійснення поточного ремонту доріг у 2018 році з використанням новітніх технологій у рамках пілотного проекту” ухвалив виконком міськради, пише Експрес.

— Інвестор — італійська фірма, яка дарує місту 10 тисяч літрів цього матеріалу, — розповідає директор ЛКП “Інститут просторового розвитку” Олег Шмід. — Ми повинні заплатити лише за розмитнення, доставку та сертифікацію. Тож місту один літр екополімеру обійдеться в 99 гривень, тоді як його реальна вартість — приблизно 210 грн.

— Що то за матеріал і як його застосовують?

— Це полімер у формі білого порошку, який можна застосовувати впереміш із грунтом або залишками старого дорожнього покриття з додаванням невеликої частки цементу. За технологією, яку використовуємо нині, для початку ремонту треба спершу вивезти грунт чи залишки старого покриття, завезти щебінь, пісок, геотекстиль і потім класти на це асфальт. Для нової технології цього всього не потрібно. Достатньо змішати те, що є на місці, з полімером та цементом, і вже маємо тверду основу, по якій можна класти асфальт.

Досі в Україні ще ніхто не працював з цим екополімером. Львів стане першим містом, де за його допомогою здійснять ремонт доріг.

— Які вулиці відремонтують?

— Частину вулиці Богдана Хмельницького на ділянці виїзду зі Львова, частину вулиці Курмановича. Також ще з десяток вулиць — з цим мають визначитися райадміністрації. Це все будуть поточні ремонти.

— Скільки такого матеріалу потрібно для ремонту ділянки певного розміру?

— Інвестор стверджує, що на один квадратний метр дороги потрібно три літри полімеру. Подивимося, як цей матеріал переживе зиму, і тоді вирішимо, чи застосовувати його надалі. Попередні підрахунки показують, що використання екополімеру здешевлює виготовлення дорожнього полотна майже на 30%.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому осінь небезпечніша за зиму: головні ризики для водіїв

Осінь вважається одним із найнебезпечніших періодів для водіїв: часті дощі, туман і короткий світловий день…

06.09.2025

Канада перегляне план з електромобілів через тарифи США

Канада відмовилася від обов'язкової мети продажу 20% електромобілів до 2026 року, переглянувши стратегію через економічні…

06.09.2025

Чому у містах обмежують швидкість до 50 км/год

Обмеження швидкості у містах, встановлене на рівні 50 км/год, часто викликає дискусії: чому саме ця…

06.09.2025

Audi презентує Concept C: бачення електрокара майбутнього

Німецька компанія Audi представила в Мілані прототип електромобіля Concept C, який демонструє новий підхід до…

06.09.2025

Чому регулярні поїздки на «пустому» бензобаку шкодять вашому авто

Багато водіїв продовжують їздити на авто навіть після того, як загоряється лампочка низького рівня палива.…

06.09.2025

BMW представила закамуфльовану версію нового i3 та анонсувала запуск наступного покоління

На глобальній презентації нового покоління BMW iX3 сьогодні вдень компанія також представила закамуфльовану версію нового…

06.09.2025