Categories: Новини

Стало відомо, де в Україні ремонтуватимуть дороги за новітньою технологією

Share

Львів стане першим містом в Україні, де шляхи ремонтуватимуть за новітньою технологією. Рішення “Про здійснення поточного ремонту доріг у 2018 році з використанням новітніх технологій у рамках пілотного проекту” ухвалив виконком міськради, пише Експрес.

— Інвестор — італійська фірма, яка дарує місту 10 тисяч літрів цього матеріалу, — розповідає директор ЛКП “Інститут просторового розвитку” Олег Шмід. — Ми повинні заплатити лише за розмитнення, доставку та сертифікацію. Тож місту один літр екополімеру обійдеться в 99 гривень, тоді як його реальна вартість — приблизно 210 грн.

— Що то за матеріал і як його застосовують?

— Це полімер у формі білого порошку, який можна застосовувати впереміш із грунтом або залишками старого дорожнього покриття з додаванням невеликої частки цементу. За технологією, яку використовуємо нині, для початку ремонту треба спершу вивезти грунт чи залишки старого покриття, завезти щебінь, пісок, геотекстиль і потім класти на це асфальт. Для нової технології цього всього не потрібно. Достатньо змішати те, що є на місці, з полімером та цементом, і вже маємо тверду основу, по якій можна класти асфальт.

Досі в Україні ще ніхто не працював з цим екополімером. Львів стане першим містом, де за його допомогою здійснять ремонт доріг.

— Які вулиці відремонтують?

— Частину вулиці Богдана Хмельницького на ділянці виїзду зі Львова, частину вулиці Курмановича. Також ще з десяток вулиць — з цим мають визначитися райадміністрації. Це все будуть поточні ремонти.

— Скільки такого матеріалу потрібно для ремонту ділянки певного розміру?

— Інвестор стверджує, що на один квадратний метр дороги потрібно три літри полімеру. Подивимося, як цей матеріал переживе зиму, і тоді вирішимо, чи застосовувати його надалі. Попередні підрахунки показують, що використання екополімеру здешевлює виготовлення дорожнього полотна майже на 30%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025