В Україні автовласники, з огляду на постійне зростання цін на бензин і дизель, активно переходять на газобалонне обладнання (ГБО), яке дозволяє суттєво зменшити витрати на паливо. Хоча ця проста і економічна альтернатива є досить популярною в Україні, в Європі автомобілісти не так активно переходять на газ. Аналітик Консалтингової групи А-95 Артем Куюн пояснив причини цього феномену.
За його словами, в Україні установка ГБО коштує відносно недорого, оскільки компоненти для нього часто імплементуються контрабандним шляхом. В Євросоюзі ж переобладнання автомобіля для використання газу може обійтися у кілька тисяч євро — в десятки разів дорожче, ніж в Україні.
У зв’язку з цим європейці частіше обирають автомобілі з вже встановленим ГБО, але навіть такі моделі не користуються великою популярністю. Це пов’язано з тим, що ціни на паливо в ЄС не є надто високими, якщо врахувати рівень доходів у регіоні. Крім того, використання автогазу має ряд недоліків, таких як зниження динаміки та підвищений знос двигуна, що відштовхує європейських водіїв від переходу на газ заради економії.
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Компанія Porsche асоціюється в першу чергу з розкішшю, спортом та високою потужністю машин. У модельному…
Volkswagen Tiguan заслужено вважається популярним кросовером в Україні, проте експерти відзначають у нього й певні…
На автосалоні IAA Mobility 2025 у Мюнхені Volkswagen представить концептуальний прототип нового електричного кросовера ID.2…
Субкомпактний кросовер Renault Kiger, довжина якого менше 4 метрів, вперше був представлений у січні 2021…
Leave a Comment