Техогляд та заміна номерів: українським водіям загрожують нові штрафи

Час читання: 2 хв.
0

У Німеччині вводяться нові правила для українських біженців, які стосуються їхніх автомобілів. Від 30 вересня 2024 року, українці, що перебувають у Німеччині під тимчасовим захистом більше року, повинні замінити свої українські номерні знаки на німецькі.

Протягом першого року перебування в Німеччині біженці можуть використовувати свої автомобілі з українськими номерами без перереєстрації. Але після цього терміну автомобілі потрібно офіційно зареєструвати в Німеччині.

“Для автомобілів з українською реєстрацією, які перебувають у Німеччині більше року, у більшості федеральних земель можна подати заявку на отримання виняткових дозволів. За наявності такого дозволу ви можете продовжувати користуватися своїм автомобілем без німецької реєстрації до 30 вересня 2024 року”, – повідомили в органах.

Реклама

Для реєстрації автомобіля потрібно звернутися до місцевого відділення з реєстрації транспортних засобів. Зазвичай необхідно попередньо записатися на прийом.

До уповноваженого органу потрібно подати:

  • документ, що посвідчує особу, з іменем та прізвищем латинськими літерами;
  • українське свідоцтво про реєстрацію та номерні знаки;
  • індивідуальний дозвіл для транспортного засобу відповідно до розділу 21 Правил дорожнього руху (StVZO) або сертифікат відповідності ЄС (CoC) з додатковим оглядом, відповідно до розділу 29 StVZO (якщо є);
  • підтвердження страхування (eVB – без зеленої страхової картки, оскільки вона стосується тільки міжнародних перевезень).

Рекомендується також надати сертифікат митного оформлення, якщо він є.

Цифрові версії українських документів не приймаються. Всі документи мають бути в оригіналі, у паперовому вигляді.

Після 30 вересня 2024 року українські документи на автомобіль та номерні знаки стануть недійсними в Німеччині. Їх подальше використання буде заборонене.

Неподання на реєстрацію вчасно не є кримінальним злочином, але розглядається як адміністративне правопорушення, за яке передбачено штраф від 70 до 105 євро.

Переклади та завірення документів зазвичай не потрібні, оскільки українське свідоцтво про реєстрацію вже містить латинські літери.

Під час техогляду можуть виникнути такі витрати:

  • оцінка автомобіля відповідно до розділу 21 StVZO – 97,90 євро;
  • техогляд відповідно до розділу 29 StVZO – від 32,90 до 51,60 євро;
  • перевірка вихлопних газів – від 23,70 до 109,80 євро;
  • видача дозволу на експлуатацію відповідно до розділу 21 StVZO – 39,50 євро.

Загальні витрати можуть становити від 200 до 500 євро, а в окремих випадках – більше.

Згідно з німецькими правилами реєстрації транспортних засобів (FZV), реєстраційний орган зобов’язаний конфіскувати іноземні свідоцтва про реєстрацію, зберігати їх протягом 6 місяців і знищити.

BMDV зазначає, що, враховуючи можливу перереєстрацію в Україні, доцільно повернути номерні знаки власникам, якщо українські свідоцтва про реєстрацію будуть визнані недійсними відповідною відміткою про німецьку реєстрацію.

Також BMDV надасть інформацію про кримінальну відповідальність за неправомірне використання номерних знаків.

Автомобіль не можна зняти з німецької реєстрації до повернення в Україну. Це пов’язано з тим, що автомобіль без реєстрації не має права брати участь у дорожньому русі в Німеччині. Процедура зняття з обліку спрощена – заявку можна подати онлайн, після чого це відбудеться автоматично.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!