Новини

Верховна Рада не підтримала нові податки для АЗС

Народні депутати Верховної Ради не змогли проголосувати у першому читанні за законопроєкт №11416-д, який передбачає підвищення податків і зборів, а також введення додаткових податків для АЗС, і вирішили відправити його на повторне перше читання. Про це повідомив депутат Ярослав Желєзняк.

За його словами, законопроєкт №11416 направлено на новий розгляд без внесення додаткових змін на цьому етапі. Коли відбудеться повторне голосування у Верховній Раді, наразі не уточнюється.

Законопроєкт №11416-д був зареєстрований у Верховній Раді 30 серпня 2024 року як доопрацьована версія урядового законопроєкту, поданого у липні цього року. Метою документа є наповнення державного бюджету під час війни шляхом підвищення податків і зборів, а також впровадження нових податків.

Зміни також стосуються автомобілістів. Спочатку Кабмін пропонував запровадити військовий збір у розмірі 15% при першій реєстрації нових та вживаних автомобілів. Крім того, планувалося ввести щомісячний авансовий платіж податку на прибуток для АЗС залежно від обсягів резервуарів.

У доопрацьованому законопроєкті відмовилися від норми про 15% військовий збір при реєстрації автомобілів, а також уточнили механізм авансового платежу для АЗС.

Так, пропонується встановити щомісячний авансовий платіж податку на прибуток для АЗС у розмірі 30 000 грн у разі продажу одного виду автогазу, 60 000 грн – у разі продажу двох і більше видів палива, та 45 000 грн, якщо частка продажу автогазу перевищує 50%.

Для АЗС із магазинами передбачені такі авансові платежі: 40 000 грн – за продаж лише автогазу, 60 000 грн – якщо частка продажу автогазу перевищує 50%, та 80 000 грн – за продаж двох і більше видів палива.

Деякі експерти паливного ринку критично ставляться до можливого введення щомісячного авансового платежу для АЗС. Наприклад, Дмитро Леушкін зазначає, що цей податок може бути вигідним для великих операторів роздрібного паливного ринку, але не для АЗС, які працюють у сегменті дискаунтерів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025