Новини

Верховна Рада не підтримала нові податки для АЗС

Share

Народні депутати Верховної Ради не змогли проголосувати у першому читанні за законопроєкт №11416-д, який передбачає підвищення податків і зборів, а також введення додаткових податків для АЗС, і вирішили відправити його на повторне перше читання. Про це повідомив депутат Ярослав Желєзняк.

За його словами, законопроєкт №11416 направлено на новий розгляд без внесення додаткових змін на цьому етапі. Коли відбудеться повторне голосування у Верховній Раді, наразі не уточнюється.

Законопроєкт №11416-д був зареєстрований у Верховній Раді 30 серпня 2024 року як доопрацьована версія урядового законопроєкту, поданого у липні цього року. Метою документа є наповнення державного бюджету під час війни шляхом підвищення податків і зборів, а також впровадження нових податків.

Зміни також стосуються автомобілістів. Спочатку Кабмін пропонував запровадити військовий збір у розмірі 15% при першій реєстрації нових та вживаних автомобілів. Крім того, планувалося ввести щомісячний авансовий платіж податку на прибуток для АЗС залежно від обсягів резервуарів.

У доопрацьованому законопроєкті відмовилися від норми про 15% військовий збір при реєстрації автомобілів, а також уточнили механізм авансового платежу для АЗС.

Так, пропонується встановити щомісячний авансовий платіж податку на прибуток для АЗС у розмірі 30 000 грн у разі продажу одного виду автогазу, 60 000 грн – у разі продажу двох і більше видів палива, та 45 000 грн, якщо частка продажу автогазу перевищує 50%.

Для АЗС із магазинами передбачені такі авансові платежі: 40 000 грн – за продаж лише автогазу, 60 000 грн – якщо частка продажу автогазу перевищує 50%, та 80 000 грн – за продаж двох і більше видів палива.

Деякі експерти паливного ринку критично ставляться до можливого введення щомісячного авансового платежу для АЗС. Наприклад, Дмитро Леушкін зазначає, що цей податок може бути вигідним для великих операторів роздрібного паливного ринку, але не для АЗС, які працюють у сегменті дискаунтерів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025