Новини

Верховна Рада не підтримала нові податки для АЗС

Народні депутати Верховної Ради не змогли проголосувати у першому читанні за законопроєкт №11416-д, який передбачає підвищення податків і зборів, а також введення додаткових податків для АЗС, і вирішили відправити його на повторне перше читання. Про це повідомив депутат Ярослав Желєзняк.

За його словами, законопроєкт №11416 направлено на новий розгляд без внесення додаткових змін на цьому етапі. Коли відбудеться повторне голосування у Верховній Раді, наразі не уточнюється.

Законопроєкт №11416-д був зареєстрований у Верховній Раді 30 серпня 2024 року як доопрацьована версія урядового законопроєкту, поданого у липні цього року. Метою документа є наповнення державного бюджету під час війни шляхом підвищення податків і зборів, а також впровадження нових податків.

Зміни також стосуються автомобілістів. Спочатку Кабмін пропонував запровадити військовий збір у розмірі 15% при першій реєстрації нових та вживаних автомобілів. Крім того, планувалося ввести щомісячний авансовий платіж податку на прибуток для АЗС залежно від обсягів резервуарів.

У доопрацьованому законопроєкті відмовилися від норми про 15% військовий збір при реєстрації автомобілів, а також уточнили механізм авансового платежу для АЗС.

Так, пропонується встановити щомісячний авансовий платіж податку на прибуток для АЗС у розмірі 30 000 грн у разі продажу одного виду автогазу, 60 000 грн – у разі продажу двох і більше видів палива, та 45 000 грн, якщо частка продажу автогазу перевищує 50%.

Для АЗС із магазинами передбачені такі авансові платежі: 40 000 грн – за продаж лише автогазу, 60 000 грн – якщо частка продажу автогазу перевищує 50%, та 80 000 грн – за продаж двох і більше видів палива.

Деякі експерти паливного ринку критично ставляться до можливого введення щомісячного авансового платежу для АЗС. Наприклад, Дмитро Леушкін зазначає, що цей податок може бути вигідним для великих операторів роздрібного паливного ринку, але не для АЗС, які працюють у сегменті дискаунтерів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mercedes показав рендери компактного G-Class без камуфляжу

У 2023 році Mercedes-Benz анонсував новий позашляховик, який стане компактним варіантом легендарного G-Class. З того…

06.12.2025

Названо функції авто, за які водії переплачують, але використовують рідко

Автовиробники постійно оснащують свої моделі новими технологіями, які позиціонують як "інновації" та "прориви", змушуючи покупців…

06.12.2025

Subaru представила електричний позашляховик із запасом ходу 450 км

Subaru of America представила повністю електричний позашляховик Trailseeker 2026 року. Модель отримала повний привід, потужну…

06.12.2025

ТОП-10 авто, обслуговування яких виявляється значно дорожчим, ніж очікується

Деякі іномарки можуть здивувати не тільки комфортом, а й дуже дорогим обслуговуванням. Навіть якщо машина…

06.12.2025

Toyota готує бюджетний Land Cruiser FJ: новий позашляховик 2026 року

Toyota готує до виробництва новий бюджетний позашляховик Land Cruiser FJ 2026 року. Це буде доступніша…

06.12.2025

Volkswagen може відкласти електромобілі до 2030 року через фінансові проблеми

Ситуація у Volkswagen залишається складною: компанія вже кілька років стикається з фінансовими труднощами, скорочує зарплати…

06.12.2025