Новини

Верховна Рада не підтримала нові податки для АЗС

Народні депутати Верховної Ради не змогли проголосувати у першому читанні за законопроєкт №11416-д, який передбачає підвищення податків і зборів, а також введення додаткових податків для АЗС, і вирішили відправити його на повторне перше читання. Про це повідомив депутат Ярослав Желєзняк.

За його словами, законопроєкт №11416 направлено на новий розгляд без внесення додаткових змін на цьому етапі. Коли відбудеться повторне голосування у Верховній Раді, наразі не уточнюється.

Законопроєкт №11416-д був зареєстрований у Верховній Раді 30 серпня 2024 року як доопрацьована версія урядового законопроєкту, поданого у липні цього року. Метою документа є наповнення державного бюджету під час війни шляхом підвищення податків і зборів, а також впровадження нових податків.

Зміни також стосуються автомобілістів. Спочатку Кабмін пропонував запровадити військовий збір у розмірі 15% при першій реєстрації нових та вживаних автомобілів. Крім того, планувалося ввести щомісячний авансовий платіж податку на прибуток для АЗС залежно від обсягів резервуарів.

У доопрацьованому законопроєкті відмовилися від норми про 15% військовий збір при реєстрації автомобілів, а також уточнили механізм авансового платежу для АЗС.

Так, пропонується встановити щомісячний авансовий платіж податку на прибуток для АЗС у розмірі 30 000 грн у разі продажу одного виду автогазу, 60 000 грн – у разі продажу двох і більше видів палива, та 45 000 грн, якщо частка продажу автогазу перевищує 50%.

Для АЗС із магазинами передбачені такі авансові платежі: 40 000 грн – за продаж лише автогазу, 60 000 грн – якщо частка продажу автогазу перевищує 50%, та 80 000 грн – за продаж двох і більше видів палива.

Деякі експерти паливного ринку критично ставляться до можливого введення щомісячного авансового платежу для АЗС. Наприклад, Дмитро Леушкін зазначає, що цей податок може бути вигідним для великих операторів роздрібного паливного ринку, але не для АЗС, які працюють у сегменті дискаунтерів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названа головна помилка водіїв під час прогрівання авто взимку

Взимку більшість водіїв прагнуть якнайшвидше прогріти салон і двигун, проте часто діють неправильно, через що…

12.11.2025

Audi E5 Sportback отримав агресивний дизайн та широкі арки

Audi E5 Sportback 2026 показує, що електромобілі можуть бути не лише технологічними, а й виразними.…

12.11.2025

Топ-5 речей, які врятують вас узимку на дорозі

Холод завжди приходить раптово, і якщо не підготуватися заздалегідь, авто може підвести у найневідповідніший момент.…

12.11.2025

Toyota RAV4 втратила лідерство у рейтингу надійності: хто виявився кращим

Найкращий у світі кросовер — Toyota RAV4 — уже багато років зберігає статус глобального бестселера.…

12.11.2025

Renault виключив появу бензинових та гібридних версій R5, R4 та Twingo

Renault остаточно відмовився від випуску бензинових і гібридних версій моделей R5, R4 і Twingo, залишивши…

12.11.2025

Експерти розповіли, як розмір дисків і профіль шин впливають на авто

Під час вибору шин водії часто зважають на ширину протектора, висоту профілю та діаметр колеса.…

12.11.2025