Верховна Рада не підтримала нові податки для АЗС

Час читання: 2 хв.
0
Car refueling on the petrol station. Man refilling the car with fuel. Close up view. Gasoline, diesel is getting more expensive

Народні депутати Верховної Ради не змогли проголосувати у першому читанні за законопроєкт №11416-д, який передбачає підвищення податків і зборів, а також введення додаткових податків для АЗС, і вирішили відправити його на повторне перше читання. Про це повідомив депутат Ярослав Желєзняк.

За його словами, законопроєкт №11416 направлено на новий розгляд без внесення додаткових змін на цьому етапі. Коли відбудеться повторне голосування у Верховній Раді, наразі не уточнюється.

Законопроєкт №11416-д був зареєстрований у Верховній Раді 30 серпня 2024 року як доопрацьована версія урядового законопроєкту, поданого у липні цього року. Метою документа є наповнення державного бюджету під час війни шляхом підвищення податків і зборів, а також впровадження нових податків.

Реклама

Зміни також стосуються автомобілістів. Спочатку Кабмін пропонував запровадити військовий збір у розмірі 15% при першій реєстрації нових та вживаних автомобілів. Крім того, планувалося ввести щомісячний авансовий платіж податку на прибуток для АЗС залежно від обсягів резервуарів.

У доопрацьованому законопроєкті відмовилися від норми про 15% військовий збір при реєстрації автомобілів, а також уточнили механізм авансового платежу для АЗС.

Так, пропонується встановити щомісячний авансовий платіж податку на прибуток для АЗС у розмірі 30 000 грн у разі продажу одного виду автогазу, 60 000 грн – у разі продажу двох і більше видів палива, та 45 000 грн, якщо частка продажу автогазу перевищує 50%.

Для АЗС із магазинами передбачені такі авансові платежі: 40 000 грн – за продаж лише автогазу, 60 000 грн – якщо частка продажу автогазу перевищує 50%, та 80 000 грн – за продаж двох і більше видів палива.

Деякі експерти паливного ринку критично ставляться до можливого введення щомісячного авансового платежу для АЗС. Наприклад, Дмитро Леушкін зазначає, що цей податок може бути вигідним для великих операторів роздрібного паливного ринку, але не для АЗС, які працюють у сегменті дискаунтерів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!