У липні китайські автовиробники зменшили постачання електромобілів до Європи через нові митні тарифи ЄС, які можуть досягати 48%. Частка брендів MG та BYD у загальному числі реєстрацій електромобілів у Європі знизилася до 9,9%, що трохи менше, ніж 10,2% у липні 2023 року.
Реєстрації автомобілів MG у Європі зменшилися на 38% порівняно з минулим роком і на 60% у порівнянні з червнем цього року.
У липні китайські компанії зареєстрували менше ніж 14 тисяч електромобілів в Європі, що значно менше, ніж 23 тисячі в червні. Німецький автомобільний аналітик Маттіас Шмідт пояснює цю різницю тим, що китайські виробники намагалися ввезти якомога більше машин до початку дії нових митних тарифів.
Загальний попит на електромобілі в Європі також знижується, частково через скасування стимулів та бонусів при купівлі EV у Німеччині, яка є найбільшим ринком електромобілів в Європі. У Німеччині продажі електромобілів зменшилися на 37% у липні та на 20% з початку року.
Зневажати сучасні турбовані двигуни об'ємом близько двох літрів — велика помилка. Найпотужніші з них демонструють…
Китайський підрозділ агентства JD Power оприлюднив рейтинг задоволеності власників автомобілів. Індекс цінності базується на досвіді…
Багато автолюбителів мріють про конкретні моделі авто, але не завжди можуть їх собі дозволити. Втім,…
Нещодавно фінансовий комітет Верховної Ради України рекомендував парламенту прийняти за основу законопроект №11416-д, що пропонує…
Nissan представив новий Patrol з потужним V6 двигуном. Офіційний представник японського бренду підтвердив, що 3,5-літровий…
Перекачування шин, тобто використання тиску, що перевищує рекомендований виробником, може призвести до серйозних проблем, які…
Leave a Comment