У липні китайські автовиробники зменшили постачання електромобілів до Європи через нові митні тарифи ЄС, які можуть досягати 48%. Частка брендів MG та BYD у загальному числі реєстрацій електромобілів у Європі знизилася до 9,9%, що трохи менше, ніж 10,2% у липні 2023 року.
Реєстрації автомобілів MG у Європі зменшилися на 38% порівняно з минулим роком і на 60% у порівнянні з червнем цього року.
У липні китайські компанії зареєстрували менше ніж 14 тисяч електромобілів в Європі, що значно менше, ніж 23 тисячі в червні. Німецький автомобільний аналітик Маттіас Шмідт пояснює цю різницю тим, що китайські виробники намагалися ввезти якомога більше машин до початку дії нових митних тарифів.
Загальний попит на електромобілі в Європі також знижується, частково через скасування стимулів та бонусів при купівлі EV у Німеччині, яка є найбільшим ринком електромобілів в Європі. У Німеччині продажі електромобілів зменшилися на 37% у липні та на 20% з початку року.
Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Leave a Comment