У липні китайські автовиробники зменшили постачання електромобілів до Європи через нові митні тарифи ЄС, які можуть досягати 48%. Частка брендів MG та BYD у загальному числі реєстрацій електромобілів у Європі знизилася до 9,9%, що трохи менше, ніж 10,2% у липні 2023 року.
Реєстрації автомобілів MG у Європі зменшилися на 38% порівняно з минулим роком і на 60% у порівнянні з червнем цього року.
У липні китайські компанії зареєстрували менше ніж 14 тисяч електромобілів в Європі, що значно менше, ніж 23 тисячі в червні. Німецький автомобільний аналітик Маттіас Шмідт пояснює цю різницю тим, що китайські виробники намагалися ввезти якомога більше машин до початку дії нових митних тарифів.
Загальний попит на електромобілі в Європі також знижується, частково через скасування стимулів та бонусів при купівлі EV у Німеччині, яка є найбільшим ринком електромобілів в Європі. У Німеччині продажі електромобілів зменшилися на 37% у липні та на 20% з початку року.
Позашляховики Toyota Land Cruiser завжди славилися своєю надійністю та довговічністю, незалежно від покоління. Проте наскільки…
Збройний конфлікт між Ізраїлем та Іраном вже відгукнувся на українських автозаправках: за лічені дні бензин…
Попит на вживані авто в Україні стрімко зростає - щодня на платформах з'являються сотні нових…
Nissan представив завершальну серію відеооглядів LEAF Insights, у якій детально розповів про ключові технології третього…
Гібридні технології проникають практично в усі сегменти автомобільного ринку, і трирядні кросовери не стали винятком.…
Отримання протоколу або постанови за порушення правил дорожнього руху - ситуація, яка викликає стрес у…
Leave a Comment