У липні китайські автовиробники зменшили постачання електромобілів до Європи через нові митні тарифи ЄС, які можуть досягати 48%. Частка брендів MG та BYD у загальному числі реєстрацій електромобілів у Європі знизилася до 9,9%, що трохи менше, ніж 10,2% у липні 2023 року.
Реєстрації автомобілів MG у Європі зменшилися на 38% порівняно з минулим роком і на 60% у порівнянні з червнем цього року.
У липні китайські компанії зареєстрували менше ніж 14 тисяч електромобілів в Європі, що значно менше, ніж 23 тисячі в червні. Німецький автомобільний аналітик Маттіас Шмідт пояснює цю різницю тим, що китайські виробники намагалися ввезти якомога більше машин до початку дії нових митних тарифів.
Загальний попит на електромобілі в Європі також знижується, частково через скасування стимулів та бонусів при купівлі EV у Німеччині, яка є найбільшим ринком електромобілів в Європі. У Німеччині продажі електромобілів зменшилися на 37% у липні та на 20% з початку року.
Dacia представила нову версію позашляховика Dacia Duster Adventure та відкрила прийом попередніх замовлень у Румунії.…
Nissan, що терпить лихо, анонсував сім нових моделей. На щорічній прес-конференції було оголошено, що партнерство…
Багато хто стикався з проколом автомобільної шини. Зазвичай ця проблема вирішується за допомогою запаски, яка…
Компанія GM подала патент на нову систему складного столу, який інтегрується у багажник автомобілів. Це…
Опубліковані офіційні фото електричного позашляховика Jeep Recon, який дебютує наприкінці цього року. Інформація про це…
Ford запровадив дворічну заборону на перепродаж нового Mustang GTD, щоб уникнути спекуляцій і забезпечити, що…
Leave a Comment