У липні китайські автовиробники зменшили постачання електромобілів до Європи через нові митні тарифи ЄС, які можуть досягати 48%. Частка брендів MG та BYD у загальному числі реєстрацій електромобілів у Європі знизилася до 9,9%, що трохи менше, ніж 10,2% у липні 2023 року.
Реєстрації автомобілів MG у Європі зменшилися на 38% порівняно з минулим роком і на 60% у порівнянні з червнем цього року.
У липні китайські компанії зареєстрували менше ніж 14 тисяч електромобілів в Європі, що значно менше, ніж 23 тисячі в червні. Німецький автомобільний аналітик Маттіас Шмідт пояснює цю різницю тим, що китайські виробники намагалися ввезти якомога більше машин до початку дії нових митних тарифів.
Загальний попит на електромобілі в Європі також знижується, частково через скасування стимулів та бонусів при купівлі EV у Німеччині, яка є найбільшим ринком електромобілів в Європі. У Німеччині продажі електромобілів зменшилися на 37% у липні та на 20% з початку року.
Автоексперт поділився інформацією про чотири функції в автомобілі, які не приносять жодної користі. Експерт розповів…
Kia зуміла привернути до себе увагу, представивши концепт-модель EV4 у 2023 році. Футуристичний дизайн седана та його запас…
Масляний фільтр став, безперечно, найпопулярнішою деталлю серед автовласників. Згідно з підсумками 2024 року, він очолює…
Зимові поїздки — це завжди великий виклик. Кількість ДТП в цей період просто зашкалює, і…
Деякі автолюбителі вважають за краще мати в запасі ще одну машину. Найчастіше це бюджетніша модель,…
У листопаді Volvo Cars відзвітувала про 5% збільшення глобального продажу, реалізувавши 66 977 автомобілів, при…
Leave a Comment