Єврокомісія опублікувала нові дані щодо компенсаційних мит на імпорт електромобілів китайського виробництва в ЄС. У порівнянні з раніше озвученими ставками, тарифи для деяких ключових виробників і максимальна ставка були знижені, проте середня ставка збільшилась. Найбільші вигоди отримала Tesla.
Автовиробники, які активно співпрацювали з європейськими слідчими органами, отримали знижки. Для BYD додаткове мито зменшено з 17,4% до 17,0%, для Geely — з 19,9% до 19,3%. Максимальну ставку знижено з 37,6% до 36,3%. Таку ж ставку буде платити держконцерн SAIC, для якого найбільше мито встановлено індивідуально через значний обсяг субсидій від китайського уряду.
Середню ставку підвищено з 20,8% до 21,3%. Раніше передбачалося, що за цією ставкою могла б сплачувати навіть Tesla, найбільший експортер електромобілів з Китаю в Європу. Проте після перевірки шанхайської Гігафабрики, де виробляються Model 3 і Model Y, Єврокомісія вирішила встановити для Tesla індивідуальний тариф у розмірі 9%.
Найближчим часом всі зацікавлені сторони зможуть висловити свої коментарі щодо ставок і запросити додаткові перевірки. Остаточне рішення про антидемпінгові мита має бути ухвалене не пізніше 30 жовтня. Якщо країни-члени ЄС підтримають це рішення, мита набудуть чинності на наступні п’ять років.
Пересідаючи з корейського або німецького автомобіля на китайський, водій стикається не лише зі зміною марки,…
Компанія Mazda в Канаді оголосила ціни на кросовер CX-90 2026 модельного року, доступний у версіях…
Навіть із розвитком електромобілів багато водіїв продовжують заряджати їх до 100% "про всяк випадок" і…
Багато власників автомобілів прагнуть економити на пальному через постійне зростання цін, проте не всі поради…
Європейський Союз може надати п'ятирічну відстрочку заборони на двигуни внутрішнього згоряння, реагуючи на тиск найбільших…
Штутгартський автовиробник має колосальний досвід у створенні двигунів, і зрівнятися з ним можуть лише окремі…
Leave a Comment