Honda та Nissan оголосили про всебічну співпрацю в березні, але на той момент рішення щодо Mitsubishi Motors ще не було прийнято, хоча концерн Nissan володіє 34,01% акцій цієї компанії. За інформацією Nikkei Asia, три автоконцерни планують спільно працювати над підвищенням конкурентоспроможності на тлі успіхів бренду Tesla та китайських автовиробників.
Honda та Nissan займають друге і третє місце в Японії за обсягом світових продажів (4,1 млн та 3,44 млн одиниць відповідно). Водночас Mitsubishi Motors продала минулого фінансового року 810 тис. авто. Сукупний обсяг продажів нового альянсу становитиме близько 8,35 млн машин.
Повідомляється, що в межах співпраці Honda, Nissan та Mitsubishi планують стандартизувати програмне забезпечення для своїх автомобілів. Розробкою ПЗ займуться Honda та Nissan, але воно може бути використане і в моделях Mitsubishi. Також планується збільшити інвестиції у сферу електрокарів та доповнити модельні лінійки один одного.
Найбільший японський автовиробник Toyota також створює альянси, але з іншими марками – Daihatsu, Suzuki, Subaru, Mazda та Hino Motors. Сукупний обсяг продажів їхнього альянсу становить близько 16 млн авто.
Leave a Comment