Кілька місяців тому стало відомо, що Toyota зіткнулася з незвичною для неї проблемою: в двигунах нових моделей Tundra та Lexus LX було виявлено металеву стружку, яка потрапила туди під час виробництва.
Довгий час японська компанія шукала рішення, і зрештою прийшла до єдиного можливого варіанту усунення проблеми – заміни дефектних моторів.
Цей дефект торкнувся понад 100 тисяч автомобілів Toyota Tundra та Lexus LX, оснащених 3,4-літровим бензиновим V6 двигуном з подвійним турбонаддувом.
Сміття, що залишилося в блоці циліндрів, під час циркуляції по двигуну призводить до стукоту, нерівної роботи та втрати потужності на будь-яких обертах.
Деякі автомобілі, в яких вже виявилася ця проблема, вийшли з ладу і досі перебувають у сервісних майстернях у розібраному стані.
Нещодавно керівництво Toyota ухвалило рішення провести заміну двигунів у 102 092 автомобілях в США, серед яких 98 568 пікапів Tundra і 3 524 позашляховиків Lexus LX600, випущених у період з 2023 по 2024 рік. Усі власники автомобілів з дефектними двигунами будуть повідомлені про необхідність відвідування найближчого дилерського центру, де на їхніх машинах безкоштовно замінять силові агрегати.
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…
Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…
У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…
Журі престижної європейської премії «Автомобіль року 2026» опублікувало список фіналістів, до якого увійшли 7 моделей,…
Leave a Comment