Кілька місяців тому стало відомо, що Toyota зіткнулася з незвичною для неї проблемою: в двигунах нових моделей Tundra та Lexus LX було виявлено металеву стружку, яка потрапила туди під час виробництва.
Довгий час японська компанія шукала рішення, і зрештою прийшла до єдиного можливого варіанту усунення проблеми – заміни дефектних моторів.
Цей дефект торкнувся понад 100 тисяч автомобілів Toyota Tundra та Lexus LX, оснащених 3,4-літровим бензиновим V6 двигуном з подвійним турбонаддувом.
Сміття, що залишилося в блоці циліндрів, під час циркуляції по двигуну призводить до стукоту, нерівної роботи та втрати потужності на будь-яких обертах.
Деякі автомобілі, в яких вже виявилася ця проблема, вийшли з ладу і досі перебувають у сервісних майстернях у розібраному стані.
Нещодавно керівництво Toyota ухвалило рішення провести заміну двигунів у 102 092 автомобілях в США, серед яких 98 568 пікапів Tundra і 3 524 позашляховиків Lexus LX600, випущених у період з 2023 по 2024 рік. Усі власники автомобілів з дефектними двигунами будуть повідомлені про необхідність відвідування найближчого дилерського центру, де на їхніх машинах безкоштовно замінять силові агрегати.
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Hyundai створила марку Genesis рівно десять років тому як бренд, що продає преміальні автомобілі. З…
Нова платформа Neue Klasse, створена BMW під електрокари, змінить уявлення про автомобілі баварської компанії. Однак…
Про те, що компанія Jeep розпочала розробку кросовера Compass нового покоління, стало відомо ще торік.…
Leave a Comment